Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Strukturovaná data pro vyhledávání pracovních nabídek (JobPosting)


💡Kvůli COVID-19 zaznamenala společnost Google větší zájem uchazečů o práci z domova a o pracovní příležitosti na dálku. Doporučujeme vám, abyste si označili pracovní místa pro práci z domova.


Přidáním strukturovaných dat JobPosting na webové stránky s nabídkami pracovních míst můžete zlepšit zážitek z hledání práce. Přidáním strukturovaných dat se vaše pracovní nabídky mohou zobrazovat ve speciálním uživatelském prostředí ve výsledcích vyhledávání Google. Se službou Google se můžete integrovat také pomocí stránek s nabídkami práce třetích stran.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Pro zaměstnavatele a majitele stránek s pracovním obsahem přináší tato funkce mnoho výhod:

  • Interaktivnější výsledky: Vaše příspěvky se mohou zobrazovat při vyhledávání pracovních nabídek na Googlu s vaším logem, recenzemi, hodnocením a podrobnostmi o práci.
  • Více motivovaných uchazečů: Nové uživatelské prostředí umožňuje uchazečům o zaměstnání filtrovat podle různých kritérií, jako je lokalita nebo název práce, což znamená, že s větší pravděpodobností přilákáte uchazeče, kteří hledají právě tuto práci.
  • Větší šance na objevení a konverzi: Uchazeči o zaměstnání budou mít novou možnost interakce s vašimi nabídkami a prokliku na vaše stránky.

💡Poskytuje vaše stránka odhady platů? Přidejte strukturované údaje o odhadovaném platu. Poskytuje vaše stránka recenze o jiných zaměstnavatelích? Přidejte strukturovaná data EmployerAggregateRating.


Jak přidat strukturovaná data

Strukturovaná data jsou standardizovaný formát pro poskytování informací o stránce a klasifikaci obsahu stránky. Pokud se strukturovanými daty teprve začínáte, můžete se dozvědět více o tom, jak strukturovaná data fungují.

Zde najdete přehled toho, jak strukturovaná data vytvářet, testovat a zveřejňovat. Průvodce krok za krokem, jak přidat strukturovaná data na webovou stránku, naleznete v codelabu strukturovaných dat.

  1. Ujistěte se, že nastavení zatížení hostitele umožňuje časté procházení.
  2. Pokud máte na webu několik kopií stejného pracovního místa umístěných pod různými adresami URL, používejte kanonické adresy URL na každé kopii stránky.
  3. Přidejte požadované a doporučené vlastnosti. Na základě formátu, který používáte, se naučte, kam na stránku vkládat strukturovaná data.

Používáte systém CMS? Možná bude jednodušší použít zásuvný modul integrovaný do systému CMS. Používáte JavaScript? Naučte se generovat strukturovaná data pomocí JavaScriptu.


4. Řiďte se technickými pokyny a zásadami pro zveřejňování obsahu pracovních míst.

5. Ověřte svůj kód pomocí testu bohatých výsledků. Můžete si také prohlédnout, jak mohou vaše strukturovaná data vypadat ve vyhledávání Google.

6. Nasaďte několik stránek, které obsahují vaše strukturovaná data, a pomocí nástroje Kontrola URL otestujte, jak Google stránku vidí. Ujistěte se, že je stránka pro Google přístupná a není blokována souborem robots.txt, značkou noindex nebo požadavky na přihlášení. Pokud stránka vypadá v pořádku, můžete požádat Google o opětovné procházení vašich adres URL.


Poznámka: Vyhraďte si čas na opětovné prohledávání a indexování. Nezapomeňte, že může trvat i několik dní po zveřejnění stránky, než ji Google najde a prohledá.


7. Informujte společnost Google provedením jedné z následujících akcí:


U adres URL zveřejňovaných na pracovních místech doporučujeme místo mapy stránek používat rozhraní API pro indexování, protože rozhraní API pro indexování vyzve Googlebot k procházení stránky dříve než aktualizace mapy stránek a odesílání pingů společnosti Google. Stále však doporučujeme odeslat mapu stránek, abyste pokryli celý web.


  • Pomocí rozhraní API pro indexování můžete společnost Google informovat o nové adrese URL, kterou je třeba procházet, nebo o aktualizaci obsahu na adrese URL.
  • Pokud nepoužíváte rozhraní API pro indexování, odešlete novou mapu webu společnosti Google odesláním požadavku GET na následující adresu URL:

https://www.google.com/ping?sitemap=https://www.example.com/sitemap.xml

Přebíráme celou mapu webu a znovu procházíme stránky s časy lastmod, které jsou novější než časy posledního procházení těchto stránek.

Příklady

Standardní pracovní nabídka

Zde je příklad individuální nabídky práce s použitím kódu JSON-LD.

Vyzkoušejte si to v testu bohatých výsledků


<html>
  <head>
    <title>Software Engineer</title>
    <script type="application/ld+json">
    {
      "@context" : "https://schema.org/",
      "@type" : "JobPosting",
      "title" : "Software Engineer",
      "description" : "<p>Google aspires to be an organization that reflects the globally diverse audience that our products and technology serve. We believe that in addition to hiring the best talent, a diversity of perspectives, ideas and cultures leads to the creation of better products and services.</p>",
      "identifier": {
        "@type": "PropertyValue",
        "name": "Google",
        "value": "1234567"
      },
      "datePosted" : "2017-01-18",
      "validThrough" : "2017-03-18T00:00",
      "employmentType" : "CONTRACTOR",
      "hiringOrganization" : {
        "@type" : "Organization",
        "name" : "Google",
        "sameAs" : "https://www.google.com",
        "logo" : "https://www.example.com/images/logo.png"
      },
      "jobLocation": {
      "@type": "Place",
        "address": {
        "@type": "PostalAddress",
        "streetAddress": "1600 Amphitheatre Pkwy",
        "addressLocality": "Mountain View",
        "addressRegion": "CA",
        "postalCode": "94043",
        "addressCountry": "US"
        }
      },
      "baseSalary": {
        "@type": "MonetaryAmount",
        "currency": "USD",
        "value": {
          "@type": "QuantitativeValue",
          "value": 40.00,
          "unitText": "HOUR"
        }
      }
    }
    </script>
  </head>
  <body>
  </body>
</html>

Práce z domova

Zde je příklad inzerátu práce z domova s použitím kódu JSON-LD.

Vyzkoušejte si to v testu bohatých výsledků


<html>
  <head>
    <title>Software Engineer</title>
    <script type="application/ld+json">
    {
      "@context" : "https://schema.org/",
      "@type" : "JobPosting",
      "title" : "Software Engineer",
      "description" : "<p>Google aspires to be an organization that reflects the globally diverse audience that our products and technology serve. We believe that in addition to hiring the best talent, a diversity of perspectives, ideas and cultures leads to the creation of better products and services.</p>",
      "identifier": {
        "@type": "PropertyValue",
        "name": "Google",
        "value": "1234567"
      },
      "datePosted" : "2017-01-18",
      "validThrough" : "2017-03-18T00:00",
      "applicantLocationRequirements": {
        "@type": "Country",
        "name": "USA"
      },
      "jobLocationType": "TELECOMMUTE",
      "employmentType": "FULL_TIME",
      "hiringOrganization" : {
        "@type" : "Organization",
        "name" : "Google",
        "sameAs" : "https://www.google.com",
        "logo" : "https://www.example.com/images/logo.png"
      },
      "baseSalary": {
        "@type": "MonetaryAmount",
        "currency": "USD",
        "value": {
          "@type": "QuantitativeValue",
          "value": 40.00,
          "unitText": "HOUR"
        }
      }
    }
    </script>
  </head>
  <body>
  </body>
</html>

Odstranění nabídky práce

❗Platnost pracovních míst, o která se již nelze ucházet, musí být ukončena jedním z následujících způsobů. Neprovedete-li včas opatření týkající se pracovních míst, jejichž platnost vypršela, může dojít k ručnímu zásahu.

Chcete-li odstranit již nedostupnou nabídku práce, postupujte podle následujících kroků:

  1. Ujistěte se, že je stránka odstraněna, provedením jedné z následujících akcí:
    • Ujistěte se, že je vlastnost validThrough vyplněna a je v minulosti.
    • Úplně odstraňte stránku (tak, aby se při požadavku na ni vrátil stavový kód 404 nebo 410).
    • Odstraňte ze stránky strukturovaná data JobPosting.
  1. Informujte společnost Google provedením jedné z následujících akcí:

U adres URL pro zadávání pracovních míst doporučujeme místo mapy stránek používat rozhraní API pro indexování, protože rozhraní API pro indexování přiměje Googlebot k procházení vaší stránky dříve než odstranění adresy URL z mapy stránek a odeslání dotazu na Google. Stále však doporučujeme odesílat mapu stránek, abyste pokryli celý web.


    • Pomocí rozhraní API pro indexování můžete požádat o odstranění adresy URL pracovního inzerátu z indexu vyhledávače Google.
    • Pokud nepoužíváte rozhraní API pro indexování, odešlete společnosti Google novou mapu stránek odesláním požadavku GET na následující adresu URL:

http://www.google.com/ping?sitemap=location_of_sitemap


Například:


http://www.google.com/ping?sitemap=https://www.example.com/sitemap.xml


Přebíráme celou mapu webu a znovu procházíme stránky s časy lastmod, které jsou novější než časy posledního procházení těchto stránek.

Označit práci z domova pracovních míst

Vzhledem k nedávnému dopadu COVID-19 na podniky a zaměstnanost zaznamenala společnost Google větší zájem uchazečů o práci z domova a o pracovní příležitosti na dálku. Abyste uchazečům o zaměstnání usnadnili objevování těchto relevantních možností zaměstnání, doporučujeme vám přidávat strukturovaná data k nabídkám práce z domova.

Zde se dozvíte, jak se práce z domova může zobrazit ve vyhledávači Google:

Můžete ji také vyzkoušet ve vyhledávači Google:

🔍 Work from home jobs


💡Dostupnost funkcí: Práce z domova se ve výsledcích vyhledávání může zobrazovat jinak a ve vašem regionu se nemusí objevit hned. Chcete-li, aby se vaše nabídky práce z domova mohly zobrazit v této funkci, označte své nabídky práce z domova předem.


Existují tři vlastnosti, které společnosti Google pomáhají pochopit, které práce lze vykonávat z domova:

  • jobLocationType: Tato vlastnost slouží k určení, že se jedná o práci z domova.
  • applicantLocationRequirements: Tato položka je určena pro práci z domova: Tato vlastnost slouží k určení zeměpisné lokality (lokalit), ve které (kterých) se mohou nacházet zaměstnanci na pracovních místech pro práci z domova. Vyžaduje se alespoň jedna země.
  • jobLocation: Tuto vlastnost použijte k určení místa, kde lze práci fyzicky vykonávat. Tuto vlastnost nemusíte používat, pokud neexistuje fyzické místo, kde lze práci vykonávat (například kancelář nebo staveniště). Všimněte si, že při použití této vlastnosti musí být zadána vlastnost addressCountry.

Zde je několik běžných scénářů pro práci z domova:

  • Práci lze vykonávat z domova, ale existují geografická omezení, pokud jde o místo, kde se zaměstnanec může nacházet. Zaměstnanec nemusí chodit na fyzické pracoviště nebo do kanceláře. Použijte applicantLocationRequirements a jobLocationType.

"applicantLocationRequirements": {
  "@type": "Country",
  "name": "USA"
},
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

  • Práci lze vykonávat na fyzickém pracovišti v Detroitu ve státě MI nebo doma v USA. Použijte jobLocation a jobLocationType.

"jobLocation": {
  "@type": "Place",
  "address": {
    "@type": "PostalAddress",
    "addressLocality": "Detroit",
    "addressRegion": "MI",
    "addressCountry": "US"
  }
 },
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

  • Práci lze vykonávat na fyzickém pracovišti v Detroitu nebo doma v Michiganu či Texasu. Použijte jobLocation, jobLocationType a applicantLocationRequirements.

"jobLocation": {
  "@type": "Place",
  "address": {
    "@type": "PostalAddress",
    "streetAddress": "555 Clancy St",
    "addressLocality": "Detroit",
    "addressRegion": "MI",
    "postalCode": "48201",
    "addressCountry": "US"
  }
 },
"applicantLocationRequirements": [{
    "@type": "State",
    "name": "Michigan, USA"
 },{
    "@type": "State",
    "name": "Texas, USA"
 }],
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

Aktualizace loga společnosti

Google používá stejné logo pro vaše pracovní nabídky jako obrázek zobrazený na kartě Knowledge Graph vaší společnosti. Pokud dáváte přednost jinému logu, můžete navrhnout změnu, případně můžete pomocí strukturovaných dat uvést preferované logo (jak pro znalostní kartu Google, tak pro pracovní nabídky vaší společnosti).


Poznámka: Ve většině případů Google vaši žádost posoudí během několika dní.


Pokud máte stránky s nabídkami práce třetích stran, můžete pro danou organizaci uvést jiné logo, než je obrázek zobrazený na znalostním panelu Google dané organizace. Google vybere nejlepší logo, které se zobrazí ve výsledcích vyhledávání, ať už je to logo znalostního panelu nebo logo hiringOrganization. Vlastnost logo je způsobilá k zobrazení pouze na vašem pracovním místě a není považována za kanonické logo organizace. Další informace naleznete v části hiringOrganization.

Technické pokyny

  • Umístěte strukturovaná data na co nejpodrobnější listovou stránku. Nepřidávejte strukturovaná data na stránky určené k prezentaci seznamu pracovních míst (například stránky s výsledky vyhledávání). Místo toho použijte strukturovaná data na co nejkonkrétnější stránku popisující jednu pracovní nabídku s příslušnými podrobnostmi.
  • Přidejte vlastnost JobPosting pro každou pracovní nabídku, kterou chcete inzerovat. Strukturovaná data se musí zobrazovat na stejné stránce jako popis pracovního místa, který si uchazeči o zaměstnání mohou přečíst ve svém prohlížeči.
  • Většina vlastností se musí na webové stránce s nabídkou práce vyskytovat pouze jednou, pokud není v popisu výslovně uvedeno, že je lze přidat vícekrát.
  • Pokud se rozhodnete používat mapy stránek, aby byla společnost Google informována o změnách adres URL pracovních nabídek, dodržujte obecné pokyny pro mapy stránek. Kromě toho se na adresy URL pracovních nabídek vztahují následující pokyny pro mapy stránek.
    • Ujistěte se, že Googlebot má přístup k adresám URL v mapě stránek. Ujistěte se, že adresy URL, které zahrnete do mapy stránek, nejsou za firewallem nebo zakázané souborem robots.txt.
    • Pro hodnoty <lastmod> (mapa stránek), <pubDate> (RSS) nebo <updated> (Atom) použijte co nejpřesnější čas, abyste uvedli, kdy byla stránka přidána nebo změněna. Hodnota musí odpovídat době, kdy se obsah na adrese URL naposledy změnil. Je důležité, abyste používali přesné časy; šířka pásma pro procházení je omezená a přesné časy nám pomáhají vyhnout se opětovnému procházení stránek, které se nezměnily. Navíc čím více musí Google vaše stránky procházet, tím více zatěžuje vaše servery.
    • Do mapy stránek nezahrnujte stránky s výsledky vyhledávání, stránky se seznamy ani jiné dynamické stránky.
    • Adresy URL v mapě stránek musí obsahovat kanonickou stránku pro každou pracovní nabídku.

Zásady obsahu pracovních nabídek

Vytvořili jsme zásady obsahu pracovních nabídek, abychom zajistili, že naši uživatelé budou spojeni s pracovními nabídkami, které jsou otevřené, relevantní a o které se lze snadno ucházet. Obecné zásady pro strukturovaná data a zásady pro nevyžádanou poštu pro webové vyhledávání Google se vztahují i na pracovní nabídky. Pokud zjistíme obsah, který tyto zásady porušuje, budeme odpovídajícím způsobem reagovat, což může zahrnovat i manuální zásah a odstranění pracovního inzerátu (inzerátů) z vyhledávání pracovních nabídek ve službě Google.

Irelevantní obsah

Značku JobPosting lze použít pouze na stránkách, které obsahují jedinou nabídku práce. Použití značky JobPosting na žádné jiné stránce, včetně stránek, které žádnou pracovní nabídku neuvádějí, Google nepovoluje.

Neúplný obsah

Google nepovoluje inzeráty s neúplným popisem pracovních míst.

Zkreslené informace

Google nepovoluje pracovní nabídky, které se pokoušejí vydávat za jinou osobu nebo organizaci nebo se jinak zapojují do činností, jejichž cílem je oklamat, podvést nebo uvést ostatní v omyl. To zahrnuje nepravdivé naznačování příslušnosti k jiné osobě nebo organizaci nebo jejího schválení. Patří sem také používání více účtů k obcházení našich zásad, obcházení blokování nebo jinému podvracení omezení uvalených na váš účet.

Mezi příklady porušení zásad patří:

  • Pracovní místa nebo obsah, který představuje zaměstnavatele způsobem, který není přesný, realistický nebo pravdivý.
  • Zveřejňování falešných nebo neexistujících pracovních míst. Patří sem inzeráty pracovních míst, jejichž primárním účelem je shromažďování informací o uchazečích, nikoli snaha tyto uchazeče zaměstnat.
  • Názvy pracovních míst, jejich popis a další údaje, které používají klíčová slova (keyword stuffing) k manipulaci s pozicemi ve vyhledávání.
  • Uvádění falešných údajů o lokalitě, které neodpovídají skutečné lokalitě pracovního místa.
  • Neoprávněné zveřejňování pracovních nabídek jménem organizace nebo společnosti.

Sprostá a vulgární mluva

Google nepřipouští zveřejňování pracovních nabídek, které obsahují obscénní, vulgární nebo urážlivé výrazy.

Inzeráty maskované jako pracovní nabídky

Google nepřipouští reklamní obsah maskovaný jako pracovní nabídka, například inzeráty zveřejněné třetí stranou (například partnerské programy).

Zákonné požadavky na odstranění

Pokud společnost Google obdrží stížnost, že obsah inzerátu s nabídkou práce může porušovat zákon, bude s inzerátem s nabídkou práce naloženo v souladu se zásadami vyhledávání.

Vyřazené pracovní nabídky

Google nepřipouští zveřejňování pracovních nabídek, jejichž platnost vypršela. V ideálním případě by měly být prošlé pracovní nabídky z vašich webových stránek odstraněny. Pokud je raději neodstraňujete, pak musíte zajistit, aby byla vyplněna vlastnost validThrough a byla v minulosti. To pomůže lidem prohlížet si pouze ty pracovní nabídky, které stále nabízejí zaměstnance.

Pracovní nabídky bez možnosti podat žádost

Google nepovoluje pracovní nabídky, které nemají způsob, jak se přihlásit. Patří sem např:

  • Pracovní nabídky, které inzerují události, jako jsou pozvánky na veletrhy pracovních příležitostí.
  • Pracovní nabídky, které vyžadují přihlášení pro zobrazení popisu práce. Uživatelé musí být schopni zobrazit podrobnosti pracovního inzerátu bez nutnosti přihlášení.

Sbírka životopisů

Vydavatelé mohou požadovat sbírku životopisů pouze pro volné pozice. Můžeme odstranit žádosti, které shromažďují údaje o uchazečích, ale v současné době nenabírají zaměstnance.

Žádosti o zaměstnání

Nabídky práce musí popisovat volnou pozici, obsahovat všechny potřebné kvalifikace a další informace, které by byly relevantní pro uživatele hledajícího práci. Nepovolujeme pracovní nabídky, ve kterých uchazeč o zaměstnání nabízí výkon práce.

Požadovaná platba

Google nepovoluje pracovní inzeráty, které od uchazečů vyžadují platbu.

Redakční obsah

Abychom zajistili, že naši uživatelé porozumí vašemu obsahu a budou se moci snadno ucházet o pracovní místo, nepovolujeme obsah, který zahlcuje stránku rušivým textem a obrázky, nadměrnou a rušivou reklamou nebo obsahem, který nepřidává pracovní nabídce žádnou hodnotu.

Nepovolujeme gramaticky nesprávný obsah. Dodržujte základní gramatická pravidla, používejte správné psaní velkých písmen, nepište text velkými písmeny a používejte pouze obecně srozumitelné zkratky nebo akronymy.

 

Definice strukturovaných datových typů

V této části jsou popsány strukturované datové typy související s nabídkami pracovních míst.

Aby byl váš obsah způsobilý pro zobrazení v nabídce pracovních míst ve vyhledávači Google, musíte zahrnout požadované vlastnosti. Můžete také zahrnout doporučené vlastnosti, abyste přidali více informací o svém obsahu, což by mohlo poskytnout lepší uživatelský zážitek.

JobPosting

Úplná definice JobPosting je k dispozici na adrese schema.org/JobPosting. Vlastnosti podporované společností Google jsou:

Požadované vlastnosti
datePosted Datum

Původní datum zveřejnění pracovního místa zaměstnavatelem ve formátu ISO 8601. Například “2017-01-24” nebo “2017-01-24T19:33:17+00:00”.


"datePosted": "2016-02-18"

description Text

Úplný popis zakázky ve formátu HTML.

Popis musí být kompletní reprezentací práce, včetně pracovních povinností, kvalifikace, dovedností, pracovní doby, požadavků na vzdělání a požadavků na praxi. Popis nemůže být stejný jako název.

Další pokyny:

  • Musíte formátovat popis v HTML.
  • Minimálně přidejte konce odstavců pomocí <br>, <p> nebo \n.
  • Tato funkce rozpoznává následující značky HTML: <p>, <ul> a <li>.
  • Tato funkce nerozpoznává značky na úrovni záhlaví a znaků, jako jsou <h1>, <strong> a <em>. I když značky neovlivní formátování ve funkci, můžete je bezpečně zahrnout na stránku.
hiringOrganization Organizace

Organizace nabízející pracovní pozici. Musí se jednat o název společnosti (například “Starbucks, Inc.”), nikoliv o konkrétní místo, které zaměstnává (například “Starbucks na Main Street”). Např:


"hiringOrganization": {
  "@type": "Organization",
  "name": "MagsRUs Wheel Company",
  "sameAs": "http://www.magsruswheelcompany.com"
}

Pokud organizace najímá anonymně (například personální agentura jménem anonymního zaměstnavatele nebo zaměstnavatel přímo na vaší platformě), použijte důvěrnou hodnotu pro pole HiringOrganization.

Loga na pracovních stránkách třetích stran

Pokud máte stránky s nabídkami práce třetích stran, můžete pro danou organizaci uvést jiné logo, než je obrázek zobrazený na panelu znalostí organizace Google. Chcete-li pro najímající organizaci požadovat jiné logo, přidejte do pole hiringOrganization vlastnost logo. U strukturovaných dat JobPosting musí být poměr šířky a výšky obrázku v rozmezí 0,75 až 2,5. Ujistěte se, že dodržujete pokyny pro obrázek loga a pokyny pro logo společnosti. Například:


"hiringOrganization": {
  "@type": "Organization",
  "name": "MagsRUs Wheel Company",
  "sameAs": "http://www.magsruswheelcompany.com",
  "logo": "https://www.example.com/images/logo.png"
}

jobLocation Místo

Fyzické místo (místa) podniku, kde se zaměstnanec bude hlásit do práce (např. kancelář nebo pracoviště), nikoli místo, kde bylo pracovní místo zveřejněno. Uveďte co nejvíce nemovitostí. Čím více vlastností uvedete, tím kvalitnější je pro naše uživatele nabídka práce. Všimněte si, že musíte uvést vlastnost addressCountry. Např:


"jobLocation": {
  "@type": "Place",
  "address": {
    "@type": "PostalAddress",
    "streetAddress": "555 Clancy St",
    "addressLocality": "Detroit",
    "addressRegion": "MI",
    "postalCode": "48201",
    "addressCountry": "US"
  }
}

Více fyzických míst

Pokud má úloha více umístění, přidejte více vlastností jobLocation do pole. Společnost Google vybere nejlepší umístění, které se zobrazí na základě dotazu uchazeče o zaměstnání.

Vzdálená pracovní místa

U pracovních míst, u kterých zaměstnanec může nebo musí pracovat na dálku po 100 % času, musíte použít jobLocationType. Vlastnost jobLocation není vyžadována, pokud je přítomna vlastnost applicantLocationRequirements.

title Text

Název pracovní pozice (nikoli název pracovního místa). Například “softwarový inženýr” nebo “barista”. Např:


"title": "Software Engineer"

Osvědčené postupy:

  • Tato vlastnost musí být pouze názvem úlohy.
  • Ve vlastnosti title neuvádějte kódy pracovních míst, adresy, data, platy ani názvy společností.

🚫 Nedoporučuje se: Podejte si žádost o práci v oblasti IT -francouzský mluvčí v Bukurešti

✅ Doporučuje se: Specialista na trh, francouzsky mluvící

  • Uveďte stručné a čitelné názvy.
  • Nepoužívejte příliš mnoho speciálních znaků, jako jsou ! a *. Zneužití speciálních znaků může způsobit, že vaše strukturovaná data budou považována za spamové strukturované značení. Čísla a znaky jako / a – jsou přijatelné.

🚫 Nedoporučuje se: *** SKLAD NAJÍMÁ NOVÉ ZAMĚSTNANCE!! NA AUTOBUSOVÉ LINCE!! ***

✅ Doporučuje se: Pracovník/ce expedice a příjmu ve skladu

  • Nepoužívejte jméno místo názvu. Vlastnosti title a name nejsou zaměnitelné.
  • Pokud jste webem třetí strany, nepokoušejte se upravovat název pracovní pozice tak, aby odpovídal pokynům, protože to může způsobit nečitelnost názvu. Místo toho uveďte název tak, jak jste jej obdrželi od zaměstnavatele.

 

Doporučené vlastnosti
applicantLocationRequirements AdministrativeArea

Zeměpisná lokalita (lokality), ve které se mohou zaměstnanci nacházet, aby byli způsobilí pro práci z domova. V popisu práce musí být jasně uvedeno, že se uchazeč může nacházet v určitém(-ých) zeměpisném(-ých) místě(-ech). Tato vlastnost je vyžadována, pokud se žadatelé mohou nacházet v jedné nebo více zeměpisných lokalitách a práce je 100% vzdálená.

Následující příklad naznačuje práci, kterou lze vykonávat na dálku kdekoli v rámci Spojených států:


"applicantLocationRequirements": {
  "@type": "Country",
  "name": "USA"
},
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

Následující příklad naznačuje, že práce může být provedena buď na dálku ze země Kanada, nebo na fyzickém místě v Detroitu, MI:


"jobLocation": {
  "@type": "Place",
  "address": {
    "@type": "PostalAddress",
    "streetAddress": "555 Clancy St",
    "addressLocality": "Detroit",
    "addressRegion": "MI",
    "postalCode": "48201",
    "addressCountry": "US"
  }
 },
"applicantLocationRequirements": {
    "@type": "Country",
    "name": "Canada"
 },
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

baseSalary MonetaryAmount

Skutečná základní mzda pro danou pracovní pozici, jak ji uvedl zaměstnavatel (nikoliv odhad).


Poznámka: Základní mzdu mohou zadat pouze zaměstnavatelé. Pokud jste web s nabídkami práce třetí strany, můžete poskytnout odhad platu pro typ povolání pomocí typu Occupation.


Pro unitText položky QuantitativeValue použijte jednu z následujících hodnot s rozlišováním velkých a malých písmen:

  • HODINA
  • DEN
  • TÝDEN
  • MĚSÍC
  • ROK

Například:


"baseSalary": {
  "@type": "MonetaryAmount",
  "currency": "USD",
  "value": {
    "@type": "QuantitativeValue",
    "value": 40.00,
    "unitText": "HOUR"
  }
}

Chcete-li zadat mzdové rozpětí, definujte spíše min.hodnotu a max.hodnotu než jednu hodnotu. Například:


"baseSalary": {
  "@type": "MonetaryAmount",
  "currency": "USD",
  "value": {
    "@type": "QuantitativeValue",
    "minValue": 40.00,
    "maxValue": 50.00,
    "unitText": "HOUR"
  }
}

directApply Boolean

Uvádí, zda adresa URL spojená s touto nabídkou práce umožňuje přímé podání žádosti o pracovní místo.


Vzhledem k tomu, že způsob použití těchto informací se stále vyvíjí, je možné, že se ve vyhledávání Google neprojeví hned.


Zkušenost s přímým podáním žádosti definujeme z hlediska akcí, které jsou od uživatele vyžadovány pro podání žádosti o práci. To znamená, že uživateli je na vaší stránce nabídnut krátký a jednoduchý proces podání žádosti bez zbytečných mezikroků. Pokud uživatel musí v průběhu podávání žádosti kliknout na tlačítko podat žádost, vyplnit formulář žádosti, přihlásit se nebo se přihlásit více než jednou, znamená to, že nenabízíte zkušenost přímého podání žádosti.

Pravděpodobně nabízíte přímou zkušenost, pokud poskytnete jednu z následujících zkušeností:

  • Uživatel dokončí proces podání žádosti na vašich stránkách.
  • Po příchodu na vaši stránku ze služby Google nemusí uživatel klikat na tlačítko přihlásit se a zadávat informace o uživateli více než jednou, aby dokončil proces přihlášení.
  • Nabídka práce obsahuje pokyny, jak se přihlásit (například je v nabídce práce uvedena e-mailová adresa, telefonní číslo nebo fyzická adresa, na které může podat přihlášku), nebo přímo naplánovat pohovor se zaměstnavatelem. Tyto pokyny musí být určeny k přímému kontaktování skutečné společnosti, která zaměstnance na dané pracovní místo najímá, nebo jejího zástupce.
employmentType Text

Typ zaměstnání. Například:


"employmentType": "CONTRACTOR"

Zvolte jednu nebo více z následujících hodnot s rozlišováním velkých a malých písmen:

  • FULL_TIME: Jedná se o pracovní místo na plný úvazek.
  • PART_TIME: Jedná se o pracovní místo na částečný úvazek.
  • CONTRACTOR: Jedná se o pozici dodavatele.
  • TEMPORARY: Jedná se o dočasnou pracovní pozici.
  • INTERN: Jedná se o pozici stážisty.
  • VOLUNTEER: Jedná se o pozici dobrovolníka.
  • PER_DIEM: Práce je placená za den.
  • OTHER: Jedná se o jiný typ pozice, který není zahrnut v ostatních možných hodnotách.

Můžete uvést více než jednu vlastnost employmentType. Např:


"employmentType": ["FULL_TIME", "CONTRACTOR"]

identifier PropertyValue

Jedinečný identifikátor najímající organizace pro dané pracovní místo.

Například:


"identifier": {
  "@type": "PropertyValue",
  "name": "MagsRUs Wheel Company",
  "value": "1234567"
}

jobLocationType Text

Nastavte tuto vlastnost s hodnotou TELECOMMUTE pro pracovní místa, na kterých zaměstnanec může nebo musí pracovat na dálku po 100 % pracovní doby (z domova nebo z jiného místa, které si sám zvolí). Kromě přidání jobLocationType musí být v popisu pracovního místa jasně uvedeno, že se jedná o práci na 100 % na dálku. Vlastnost jobLocationType je povinná, pokud je práce 100% vzdálená.

Požadavky

  • Úlohy označené jako TELECOMMUTE musí být plně vzdálené. Neoznačujte pracovní místa, která umožňují příležitostnou práci z domova, pracovní místa, u nichž je práce na dálku vyjednaným benefitem, nebo mají jiná ujednání, která nejsou 100% vzdálená. Povaha práce v rámci “gig economy” neznamená, že je nebo není vzdálená.
  • Musíte zadat minimálně jednu zemi, ze které mohou uchazeči pracovat, pomocí applicantLocationRequirements (upřednostňováno) nebo výchozí země jobLocation (za předpokladu, že existuje možnost pracovat i na fyzickém místě). Pokud vzdálená pracovní nabídka neobsahuje požadavek applicantLocationRequirements, zobrazí ji společnost Google komukoli ze země uvedené v jobLocation.

Následující příklad ukazuje, že zaměstnanec se může fyzicky dostavit do práce na pracoviště v Tucsonu ve státě AZ NEBO může pracovat na dálku v rámci USA:


"jobLocation": {
  "@type": "Place",
  "address": {
    "@type": "PostalAddress",
    "addressLocality": "Tucson",
    "addressRegion": "AZ",
    "addressCountry": "US"
  }
 },
"jobLocationType": "TELECOMMUTE"

Google nadále podporuje TELECOMMUTE jako additionalProperty z jobLocation. Ačkoli nemáme bezprostřední plány na zrušení additionalProperty, doporučujeme používat nové schéma, kde je to možné.

validThrough DateTime


Poznámka: Tento údaj je vyžadován u pracovních nabídek s datem vypršení platnosti.


Datum, kdy vyprší platnost pracovního místa, ve formátu ISO 8601. Například “2017-02-24” nebo “2017-02-24T19:33:17+00:00”. Například:


"validThrough": "2017-03-18T00:00"

Pokud platnost pracovního místa nikdy nevyprší nebo nevíte, kdy platnost pracovního místa vyprší, tuto vlastnost neuvádějte. Pokud je pracovní místo obsazeno dříve, než dojde k vypršení platnosti, odstraňte toto pracovní místo.

 

Vlastnosti vzdělání a zkušeností (beta)

Kromě doporučených vlastností JobPosting můžete přidat následující beta vlastnosti, které přidávají další informace o vzdělání a praxi na pracovní pozici. Vzhledem k tomu, že způsob používání těchto informací stále vyvíjíme, nemusí se hned projevit jejich vzhled nebo efekt ve vyhledávání Google.

Zde je příklad pracovního inzerátu, který vyžaduje bakalářský titul a tři roky praxe.

Vyzkoušejte si to v testu bohatých výsledků


<html>
  <head>
    <title>Software Engineer</title>
    <script type="application/ld+json">
    {
      "@context" : "https://schema.org/",
      "@type" : "JobPosting",
      "title" : "Software Engineer",
      "educationRequirements" : {
        "@type" : "EducationalOccupationalCredential",
        "credentialCategory" : "bachelor degree"
      },
      "experienceRequirements" : {
        "@type" : "OccupationalExperienceRequirements",
        "monthsOfExperience" : "36"
      },
      "description" : "<p>Google aspires to be an organization that reflects the globally diverse audience that our products and technology serve. We believe that in addition to hiring the best talent, a diversity of perspectives, ideas and cultures leads to the creation of better products and services.</p>",
      "identifier": {
        "@type": "PropertyValue",
        "name": "Google",
        "value": "1234567"
      },
      "datePosted" : "2017-01-18",
      "validThrough" : "2017-03-18T00:00",
      "employmentType" : "CONTRACTOR",
      "hiringOrganization" : {
        "@type" : "Organization",
        "name" : "Google",
        "sameAs" : "https://www.google.com",
        "logo" : "https://www.example.com/images/logo.png"
      },
      "jobLocation": {
        "@type": "Place",
        "address": {
        "@type": "PostalAddress",
        "streetAddress": "1600 Amphitheatre Pkwy",
        "addressLocality": ", Mountain View",
        "addressRegion": "CA",
        "postalCode": "94043",
        "addressCountry": "US"
        }
      },
     "baseSalary": {
        "@type": "MonetaryAmount",
        "currency": "USD",
        "value": {
          "@type": "QuantitativeValue",
          "value": 40.00,
          "unitText": "HOUR"
        }
      }
    }
    </script>
  </head>
  <body>
  </body>
</html>

Doporučené vlastnosti (betaverze)
educationRequirements EducationalOccupationalCredential nebo Text

Vzdělání potřebné pro danou pracovní pozici. Pokud nejsou žádné požadavky na vzdělání, použijte hodnotu no requirements. Pokud neznáte požadavky na vzdělání, tuto vlastnost nepřidávejte.

Tato vlastnost se může v poli opakovat. Např:


"educationRequirements": [
  {
    "@type": "EducationalOccupationalCredential",
    "credentialCategory": "bachelor degree" },
  {
    "@type": "EducationalOccupationalCredential",
    "credentialCategory": "postgraduate degree"
  }
]

educationRequirements.credentialCategory Text

Úroveň vzdělání, která je požadována pro danou pracovní pozici. Použijte jednu z následujících hodnot:

  • střední škola: Tato pracovní pozice vyžaduje středoškolské vzdělání.
  • Associate degree: Požadované vzdělání je vyšší než vysokoškolské: Pracovní místo vyžaduje vysokoškolské vzdělání.
  • bakalářský titul: Práce vyžaduje bakalářské vzdělání.
  • odborný certifikát: Práce vyžaduje odborný certifikát.
  • postgraduální titul: Práce vyžaduje postgraduální vzdělání.

Seznam hodnot nemusí platit pro všechny země; můžete vybrat nejbližší ekvivalent.


Kromě přidání této vlastnosti pokračujte v popisu požadavků na vzdělání ve vlastnosti description.

experienceRequirements OccupationalExperienceRequirements nebo Text

Praxe, která je požadována pro dané pracovní místo. Pokud nejsou žádné požadavky, použijte hodnotu no requirements.

Kromě přidání této vlastnosti pokračujte v popisu požadavků na zkušenosti ve vlastnosti description.

experienceRequirements.monthsOfExperience Číslo

Minimální počet měsíců praxe, který je požadován pro dané pracovní místo.

Pokud jsou požadavky na praxi složitější, použijte praxi, která představuje minimální počet, který je pro uchazeče požadován. Např:

  • 12 měsíců jako šéfkuchař nebo 24 měsíců jako pomocný kuchař: To znamená, že uchazeč může mít kteroukoli z obou požadovaných možností zkušeností a minimální požadavek je 12 měsíců.
  • 12 měsíců jako kuchař a 24 měsíců jako pomocný kuchař: To znamená, že uchazeč musí splňovat všechny uvedené požadavky a minimální požadavek je 24 měsíců.
experienceInPlaceOfEducation Boolean

Pokud je tato vlastnost nastavena na hodnotu true, označuje, zda bude u pracovního místa akceptována praxe namísto formálního vzdělání. Je-li nastavena na hodnotu true, musíte uvést obě vlastnosti experienceRequirements a educationRequirements.

 

Řešení problémů

Pokud máte potíže s implementací nebo laděním strukturovaných dat, zde je několik zdrojů, které vám mohou pomoci.

Pokud se váš inzerát nezobrazuje ve výsledcích vyhledávání pracovních nabídek nebo pokud jste obdrželi ruční akci pro nevyžádané strukturované značení v konzoli pro vyhledávání, pokuste se vyřešit nejčastější problémy. Pokud se stále potýkáte s problémy, nezapomeňte si přečíst naše pokyny.

Strukturovaná data jsou na špatné stránce

Co způsobilo problém: Stránka s nabídkou pracovních míst (stránka s výsledky vyhledávání, která obsahuje jedno nebo více pracovních míst) má na stránce strukturovaná data JobPosting. Strukturovaná data JobPosting musí být pouze na stránce s nabídkou pracovních míst (stránka, která obsahuje jedno pracovní místo a není stránkou s výsledky vyhledávání). Možná jste obdrželi zprávu Search Console: “Porušení zásad strukturovaných dat – stránka s nabídkou by neměla obsahovat strukturovaná data pro jednotlivá pracovní místa”.

✅ Oprava problému

  1. Odstraňte strukturovaná data JobPosting ze stránky s výpisem. Umístěte strukturovaná data JobPosting pouze na stránky, které jsou věnovány jednotlivým pracovním nabídkám.
  2. Po vyřešení problému odešlete stránku k opětovnému posouzení.

Obsah neodpovídá strukturovaným datům

Co způsobilo problém: Stránka obsahuje obsah, který neodpovídá strukturovaným datům na stránce. Například název úlohy na stránce neodpovídá hodnotě uvedené u vlastnosti title. Může se také vyskytovat nevyžádaný obsah, jako jsou názvy a popisy, na které se dá kliknout, pracovní nabídka se zdá být falešná nebo nabídka práce nereprezentuje skutečnou pracovní nabídku.

Dalším příkladem je situace, kdy je plat v nabídce práce uveden ve značení, ale není uveden na stránce s nabídkou práce. To je také porušení pokynů pro obsah, protože všechny informace ve značce musí být viditelné na stránce s nabídkou práce.

Úplný seznam příkladů naleznete v příkladech v našich zásadách obsahu. Možná jste obdrželi tuto zprávu konzoly pro vyhledávání: “Porušení zásad strukturovaných dat – obsah na stránkách byl shledán odlišným od strukturovaných dat na stránce”.

Oprava problému

  1. Ověřte, zda strukturovaná data odpovídají skutečnému obsahu stránky, zda reprezentují zadanou úlohu a zda neuvádějí uživatele v omyl.
  2. Pomocí nástroje Kontrola URL se ujistěte, že je obsah viditelný na vykreslené stránce (vykreslená stránka je to, jak Google vidí vaši stránku).
  3. Po vyřešení problému odešlete stránku k opětovnému posouzení.

Pracovní nabídky, jejichž platnost vypršela, jsou stále živé

Co způsobilo problém: Uživatelé mají stále přístup na stránku přes nabídku pracovních míst ve službě Google, přestože platnost úlohy vypršela. Obvykle je to z následujících důvodů:

  • Vlastnost validThrough chybí nebo není nastavena na minulost.
  • Stránka je stále živá.
  • Tok možností použít u nabídky práce směřuje na stránku s nabídkou práce, jejíž platnost vypršela.
  • Strukturovaná data JobPosting jsou na stránce stále přítomna, přestože platnost pracovního místa vypršela.

Možná jste obdrželi tuto zprávu konzoly pro vyhledávání: “Structured data policy violation – JobPosting structured data on expired job” (Porušení zásad strukturovaných dat – strukturovaná data JobPosting na pracovním místě, jehož platnost vypršela).

Oprava problému

  1. Odstraňte prošlé pracovní místo jedním z následujících kroků:
    • Ujistěte se, že je vyplněna vlastnost validThrough a že je v minulosti.
    • Úplně odstraňte stránku (tak, aby se při požadavku na ni vrátil stavový kód 404 nebo 410).
    • Odstraňte ze stránky strukturovaná data JobPosting.

2. Informujte společnost Google pomocí rozhraní API pro indexování. Pokud nepoužíváte rozhraní API pro indexování, odešlete novou mapu stránek společnosti Google odesláním požadavku GET na následující adresu URL:


https://www.google.com/ping?sitemap=location_of_sitemap


U adres URL pro zadávání pracovních míst doporučujeme místo mapy stránek používat rozhraní API pro indexování, protože rozhraní API pro indexování přiměje Googlebot k procházení vaší stránky dříve než odstranění adresy URL z mapy stránek a odeslání dotazu na Google. Stále však doporučujeme odesílat mapu stránek, abyste pokryli celý web.


3. Po vyřešení problému odešlete web k opětovnému posouzení.

Chybí možnost Ucházet se

Co způsobilo problém: Na stránce s nabídkou práce není možné podat žádost o zaměstnání. Možná jste obdrželi tuto zprávu konzoly Search Console: “Porušení zásad strukturovaných dat – Nelze podat žádost na stránce s nabídkou práce.”.

Oprava problému

  1. Ujistěte se, že existuje způsob, jak mohou uživatelé na stránce s nabídkou práce podat žádost o zaměstnání.
  2. Po vyřešení problému odešlete stránku k opětovnému posouzení.

Logo je nesprávné

Co způsobilo problém: Váš web nemá znalostní panel Google nebo se na znalostním panelu zobrazuje nesprávné logo vašeho webu. Google používá pro vaše pracovní nabídky stejné logo jako obrázek zobrazený na kartě znalostního panelu vaší společnosti. Další informace o tom, jak Google vybírá vaše logo, najdete v části Aktualizace loga společnosti.

Oprava problému

Problém můžete opravit dvěma způsoby:

  • Ujistěte se, že jste zadali správné logo pomocí vlastnosti hiringOrganization.logo. Ujistěte se, že poměr šířky a výšky obrázku je mezi 0,75 a 2,5. Aktualizace strukturovaných dat je rychlejší než aktualizace znalostního panelu Google a nevyžaduje ověření znalostního panelu.
  • Navrhněte změnu znalostního panelu. Aktualizace znalostního panelu poskytuje větší kontrolu nad tím, jak se vaše organizace zobrazuje na Googlu, ale její aktualizace může trvat déle. Pokud potřebujete rychle vyřešit problém s logem, přidejte vlastnost hiringOrganization.logo.

Chybí umístění úlohy nebo je nesprávné

Co způsobilo problém: Google nerozumí hodnotám zadaným pro vlastnosti jobLocation, addressLocality nebo addressRegion. Google se pokouší přiřadit informace o umístění k fyzickému umístění a zadané umístění buď chybí, nebo je nesprávné.

Oprava problému

  1. Ujistěte se, že strukturovaná data obsahují hodnoty pro jobLocation, addressLocality nebo addressRegion (v závislosti na umístění nejsou použitelné všechny vlastnosti umístění).

Doporučujeme uvést co nejvíce vlastností umístění. Čím více vlastností uvedete, tím kvalitnější bude pro uživatele nabídka práce.


2. Ověřte opravu polohy:

    • Otevřete test bohatých výsledků.
    • Do pole Fetch URL zadejte adresu URL zadání úlohy.
    • Klikněte na tlačítko Ověřit.
    • Klikněte na tlačítko Náhled.

Úspěch: Test bohatých výsledků zobrazí v nástroji Google Search Preview Tool správné umístění pracovního místa.

Zkuste to znovu: Test bohatých výsledků zobrazí v nástroji Google Search Preview Tool pro umístění úlohy “false”. Zkontrolujte, zda je umístění skutečným umístěním.

Sledování bohatých výsledků pomocí služby Search Console

Search Console je nástroj, který vám pomůže sledovat, jak si vaše stránky vedou ve vyhledávání Google. Nemusíte se registrovat do služby Search Console, abyste byli zahrnuti do výsledků vyhledávání Google, ale může vám pomoci pochopit a zlepšit, jak Google vidí vaše stránky. Konzolu Search Console doporučujeme kontrolovat v následujících případech:

  1. Po prvním nasazení strukturovaných dat.
  2. Po vydání nových šablon nebo aktualizaci kódu
  3. Při pravidelné analýze návštěvnosti

Po prvním nasazení strukturovaných dat

Poté, co Google zaindexuje vaše stránky, vyhledejte problémy pomocí příslušného hlášení o stavu bohatých výsledků. V ideálním případě se zvýší počet platných položek a nezvýší se počet neplatných položek. Pokud ve strukturovaných datech najdete problémy:

  1. Neplatné položky opravte.
  2. Zkontrolujte živou adresu URL a ověřte, zda problém přetrvává.
  3. Vyžádejte si ověření platnosti pomocí stavového hlášení.

Po vydání nových šablon nebo aktualizaci kódu

Po provedení významných změn na webu sledujte, zda se nezvýší počet neplatných položek strukturovaných dat.

  • Pokud vidíte nárůst neplatných položek, možná jste zavedli novou šablonu, která nefunguje, nebo váš web interaguje se stávající šablonou novým a špatným způsobem.
  • Pokud vidíte pokles platných položek (který není doprovázen nárůstem neplatných položek), možná již do stránek nevkládáte strukturovaná data. Pomocí nástroje Kontrola URL zjistěte, co je příčinou problému.

Varování: Nepoužívejte odkazy v mezipaměti k ladění stránek. Místo toho použijte nástroj pro kontrolu URL, protože obsahuje nejaktuálnější verzi vašich stránek.

Pravidelná analýza provozu

Analyzujte návštěvnost vyhledávání Google pomocí přehledu o výkonu. Údaje vám ukáží, jak často se vaše stránka zobrazuje jako bohatý výsledek ve vyhledávání, jak často na ni uživatelé klikají a jaká je průměrná pozice, na které se ve výsledcích vyhledávání zobrazujete. Tyto výsledky můžete také automaticky vytáhnout pomocí rozhraní API služby Search Console.

Použití vlastních parametrů UTM v Google Analytics

Pomocí našich vlastních parametrů UTM můžete sledovat návštěvy po přesměrování uživatele ze stránky s podrobnými informacemi o zakázce na váš web. Tyto parametry můžete použít v nástroji Google Analytics nebo v jiných nástrojích pro sledování třetích stran:


utm_campaign=google_jobs_apply


utm_source=google_jobs_apply


utm_medium=organic

Pokud dochází k neočekávaným výkyvům nebo nesrovnalostem v provozu, použijte nástroj pro řešení potíží k identifikaci a vyřešení problémů.

Dostupnost regionu

Jsme rádi, že můžeme nabídnout vyhledávání práce na Googlu ve více regionech po celém světě. V současné době je tato zkušenost dostupná v následujících regionech.

  • Asie: Dostupné v následujících zemích:
    • Bangladéš
    • Hongkong
    • Indie
    • Indonésie
    • Japonsko
    • Kazachstán
    • Kyrgyzstán
    • Malajsie
    • Pákistán
    • Filipíny
    • Singapur
    • Srí Lanka
    • Tchaj-wan
    • Thajsko
    • Uzbekistán
    • Vietnam
  • Evropa: K dispozici v následujících zemích:
    • Rakousko
    • Bělorusko
    • Belgie
    • Dánsko
    • Francie
    • Německo
    • Řecko
    • Itálie
    • Nizozemsko
    • Portugalsko
    • Rusko
    • Španělsko
    • Švýcarsko
    • Spojené království
  • Latinská Amerika: K dispozici v celém regionu
  • Blízký východ a severní Afrika: V následujících zemích:
    • Alžírsko
    • Bahrajn
    • Egypt
    • Irák
    • Jordánsko
    • Kuvajt
    • Libanon
    • Libye
    • Maroko
    • Omán
    • Palestina
    • Katar
    • Saúdská Arábie
    • Tunisko
    • Spojené arabské emiráty
  • Severní Amerika: K dispozici v celém regionu
  • Subsaharská Afrika: K dispozici v celém regionu

Překlad, odborná a obsahová korektura: SEOPRAKTICKY.CZ

Použité zdroje

  1. Learn About Job Posting Schema Markup | Google Search Central | Documentation | Google for Developers. (n.d.). Google for Developers. [online]. Dostupné z:  https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/job-posting

 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit