Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google zřejmě plánuje nový Core update

V nadcházejících týdnech se zřejmě dočkáme nového Core updatu od Googlu. O možné aktualizaci informoval Danny Sullivan z Googlu v jednom z komentářů na platformě Seroundtable.com. Sullivan v komentáři uvedl, že společnost Google obvykle nemá stanovený konkrétní datum, kdy dojde k aktualizaci, a k vydání proto dochází většinou na základě úspěšného otestování a schválení. Dodal,… Detail článku »

Změny ve vyhledávání Seznamu

Český vyhledávač Seznam v posledních měsících postupně zaváděl úpravy ve vyhledávání a na přelomu června a července změny finálně ohlásil. Aktuálně Seznam informoval celkem o třech úpravách. A k jakým změnám došlo? Změna firemních a mapových karet První úprava se týká tzv. firemních a mapových karet. Firemní karty obvykle zahrnují výňatek o firmě z portálu… Detail článku »

Dalibor Jaroš hostem streamu Pavla Ungra

Sledujete-li pravidelně naše SEO zpravodajství, jistě vám neunikla zpráva o Google Search API dokumentaci, která se zřejmě nedopatřením dostala na veřejnost. Dokumentaci záhy rozebrali specialisté zahraničních SEO nástrojů iPullRank a SparkToro. Pavel Ungr, který je jedním z předních SEO odborníků v ČR, před několika dny články podrobně prošel, přeložil pro české publikum a doplnil je… Detail článku »

Souvislé vyhledávání Google končí

Asi znáte klasické fóry o tom, že na druhou stránku ve vyhledávání se schovávají mrtvoly, protože je tam nikdo nebude hledat. 🙂 V minulosti stránkování ve vyhledávači Google fungovalo tak, že na jednu stránku připadalo celkem deset výsledků organického vyhledávání. Na první stránce jste tak našli prvních TOP10 výsledků, na druhé stránce pak výsledky s… Detail článku »

Červnový Spam update Google

Po obsáhlém březnovém Core updatu Google ohlásil další aktualizaci. Spam update oznámil 20. června, přičemž zavedení by mělo trvat zhruba týden. V posledních týdnech byly zaznamenány značné výkyvy výsledků vyhledávání, tudíž bylo patrné, že Google pravděpodobně pracuje na nějakých úpravách. K proměnlivým výsledkům docházelo již od updatu jádra z letošního března, v SERPu jsme si… Detail článku »

Výsledky vyhledávání o víkendu opět zakolísaly

Před týdnem jsme informovali o fluktuaci výsledků vyhledávání, ke které v posledních týdnech dochází. Od finálního zavedení obrovského Google Core updatu uběhly již skoro dva měsíce a po celou dobu ve vyhledávání dochází k výraznějšímu kolísání výsledků – většinou po týdenních intervalech. Odborníci magazínu Seroundtable.com si všimli, že nejinak tomu bylo i tento víkend. V… Detail článku »

Výsledky vyhledávání Google za poslední měsíc značně kolísají

Už jsou to tři měsíce, co Google vydal obrovský Core update, který zahrnoval rozsáhlé změny algoritmu vyhledávače. Jak jsme již informovali na přelomu dubna a května – zavedení do provozu trvalo déle než obvykle – a od té doby jsme zaznamenali první dopady změn. Kromě toho, že update provázelo rozlehlé AB testování, poté, co byla… Detail článku »

Nová SERP feature ve vyhledávání

Nedávno bylo vydáno Nařízení o digitálních trzích v rámci zemí EU, které mělo mimo jiné dopad i na výsledky vyhledávání spojených s nějakou konkrétní lokalitou. Pro služby spojené s místem (např. autoservisy, kadeřnictví, občerstvení apod.), které dbají na lokální SEO, se totiž ve vyhledávání může zobrazovat i miniatura Google map. Ta je interaktivní a kromě… Detail článku »

Google přidal zásady zneužití reputace

Google zasadil další ránu všem, kdo optimalizují pouze pro vyhledávače a nikoliv pro uživatele. Nově se totiž zaměřil na tzv. “zneužití reputace webů”. Jistě jste už slyšeli o tzv. autoritě domény. Každý web má určitou reputaci a její hodnota je určována mnoha faktory, mmj. kvalitou obsahu nebo množstvím kvalitních backlinků. Ačkoliv autorita domény byla obvykle… Detail článku »

Google Search dokumentace unikla na veřejnost

Jak už jistě víte z našich předešlých zpravodajských článků, Google relevanci stránek určuje na základě různých hodnotících systémů, které dle mnoha podmínek rozhodují o pozicích ve vyhledávání. Tyto systémy pak většinou bývají předmětem pravidelných aktualizací, které Google několikrát do roka vydává. Ačkoliv společnost veřejně poskytuje určité dokumentace pro SEO – např. o tom, jak tvořit… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit