S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Homeoffice nebo openspace?

Iveta Nečesalová z digitální agentury eVisions se rozepsala o tom, jaké jsou vlastně benefity práce z domova a že ne pro každého je tato forma práce na dálku vhodná. Článek je obohacen velmi pěknou infografiku, která vám v několika málo krocích dovolí otestovat si sám na sobě, zda-li se pro home office hodíte, či nikoliv…. Detail článku »

Agentura Sherpas ve svém článku o Facebooku radí, které tři metriky nejspíše nesledujete

Pokud inzerujete na Facebooku stejně jako my a dalších tisíce firem, určitě sledujete, zda-li má vaše inzerce nějakou návratnost, případně jiné KPI. Možná jste však vynechali některé metriky, které mohou být klíčové zrovna k vašemu úspěchu a přitom nejsou příliš známé. Jsou to četnost, skóre relevantnosti a procenta shlédnutí videa. Zajímají-li vás tyto metriky detailně,… Detail článku »

Google potvrdil změnu vyhledávacího algoritmu ze dne 24.9

Včera dopoledne Google potvrdil další změnu vyhledávacího algoritmu pravděpodobně navazující na známý Google Medic update z 1. srpna 2018. Uvidíte-li tedy ve svém sledování pozic nějaký nečekaný a neobvyklý vzestup a pád kolem 24.9 je možné, že za to může právě tento update. Všechny důležité změny vyhledávačů pro vás monitorujeme na stránce změny ve vyhledávačích…. Detail článku »

Google+ po sedmi letech končí

V pondělí Google oznámil, že jeho sociální síť Google+ po sedmi letech končí. Děje se tak z důvodu nízkého počtu uživatelů a několika problémů s bezpečností. Dále dodal, že 90 procent Google Plus uživatelů se na této síti zdržují méně než 5 vteřin. Také lepší hodnocení z hlediska SEO přes pouzivani tlačítka Google Plus, které… Detail článku »

Marketingové mapy od Michala Krutiše

Již na několikáté konferenci představil Michal Krutiš koncept marketingových map, na kterém aktuální pracuje. Marketingové mapy mají sloužit především ředitelům v oblasti marketingu, aby byli schopni identifikovat stav svého projektu a byli schopni řídit efektivně i multikanálový marketing. Celý koncept je postaven na takzvaných zralostních mapách, což je koncept starý několik desetiletí. Jde o to… Detail článku »

Připravili jsme veřejný Google Data Studio report, zdarma

Když jsme se před 4 měsíci potkali na Marketingové Plzni s klukama z Digitální architekti.cz, slovo dalo slovo a pustili jsme se do přípravy reportu, který nám dlouhodobě ve firmě chyběl. Hlavní smysl byl ale přinést vám report, který můžete ihned použít pro rychlý náhled efektivnosti vašich marketingových aktivit. V tomto reportu tak najdete shrnutí: organická… Detail článku »

Klientský reporting v Google Data Studiu od eVisions

Petr Hlaváč z renomované agentury eVisions dal dohromady článek, ve kterém hovoří o obsahu jejich reportu v GDS (Google Data Studio) který připravili pro své klienty. Velmi otevřeně a na poměry v ČR nezvykle jdou s kůží na trh ven a popisují bloky, které jejich report má, jsou to zejména: Manažerské shrnutí Organická návštěvnost (Google… Detail článku »

Penalizace od Google – nikdy není příliš pozdě

Zaznamenali jste někdy výrazný pokles návštěvnosti na vašich webových stránkách? Jedna z možných příčin může být právě penalizace. Věděli jste, že penalizace má vícero druhů? Některou penalizaci nemusíte ani zjistit. Penalizace nemusí být napořád! Ale očistit si „jméno“ může trvat… Pakliže byste se rádi ujistili, že žádnou penalizaci nemáte, nebo jak se jí vyvarovat, pak… Detail článku »

Google představil rozšiřující Featured Snippets s ještě více informacemi

Pro vyhledávače je na prvním místě zobrazit návštěvníkům co nejkvalitnější, nejrelevantnější a co možná nejpřesnější odpověď na zadaný dotaz, tedy klíčové slovo.   Blíží se doba, kdy nebudeme muset klikat na webové stránky? Co se týče vyhledávače Google, tak ten posouvá tento směr zobrazování výsledků stále a pořád k ještě větší dokolanosti. Google se totiž… Detail článku »

Mají sociální sítě vliv na SEO?

Různí lidé, různé názory. Je krásné, když se otevírá diskuze na základě opačných názorů a domněnek, ale na některé otázky můžeme „snadno“ zjistit odpověď a přestat se domnívat. Někdo by určitě tvrdil, že samozřejmě sociální sítě mají vliv na SEO a sám Google se nechal slyšet, že tuto možnost vyvrací, tedy že nemají vliv. Jenomže… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit