S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Klíčová slova, která vydělávají!

Jestliže s Collabimem již nějaký čas pracujete, určitě jste si v naší akademii našli, jak vytvořit analýzu klíčových slov, přidali jste jim štítky a cílové stránky. A samozřejmě jste si vyplnili konkurenci.  Dneska vám poradíme, jak propojit se svým Collabim účtem Google Analytics a využijeme možnost hledat klíčová slova, která nám přinesou zisk. Více než… Detail článku »

10 důležitých SEO rad, na které byste se měli v roce 2020 zaměřit

Do konce roku 2019 zbývá 16 dní a je nejvyšší čas, zaměřit se na to, co vás čeká v roce 2020 při optimalizaci vašich webů. A že se máme na co těšit. Sepsali jsme pro vás 10 nejzásadnějších věcí, které vám pomohou v SERPu vyniknout.    1) Aktualizace BERT a optimalizace zaměřené na uživatele Na… Detail článku »

Analýza výsledků vyhledávání v POWERBI

Aneb jak na pár kliknutí stáhnout konkurenci z kůže za pomoci Svatého grálu Collabimu Analýza Svatý grál v Collabimu je tu s námi již nějaký ten pátek. Mnozí již také zjistili, že je možné velmi rychle a bleskově analyzovat stažené výsledky za pomoci programu POWERBI. Tento skvělý nástroj od Microsoftu je k dispozici ke stažení… Detail článku »

Jak docílit lepších pozic v SERPu?

Jeden ze základních pilířů budování dobrého SEO spočítá v tom, že chceme, aby se náš web zobrazoval na ty správná klíčová slova. Mnoho webů má problém s tím, že se jejich obsah nezobrazuje na klíčová slova, které chtějí. Zde Vám přinášíme několik základních bodů, jak zkontrolovat a vylepšit váš web..  Nejčastější důvody, proč se stránky… Detail článku »

Hodnocení kvality vstupní stránky v PPC a SEO

Trápí vás umístění vašeho webu v žebříčku vyhledávání? Platíte si reklamu, ale výsledky se nedostavují? Možná si kladete otázku: Co dělám špatně? Dnes se podíváme na zoubek hodnocení kvality vstupní stránky z pohledu SEO a PPC. Vysvětlíme si, co všechno se hodnotí nebo jak svou vstupní stránku vylepšit. Tak pojďme na to! Co je vstupní… Detail článku »

3 nejdůležitější funkce Collabimu, které v Sherpas používáme

Na SEO mám rád to, že se v něm spojuje nutnost znát relevantní data i možnost kreativních řešení, která z nich pak mohou vycházet. Značnou část optimalizace pro vyhledávače tvoří sběr dat a pro většinu z nich (díky bohu) dnes již máme k dispozici nástroje, které nám s tímto sběrem pomáhají. Jedním z nich je… Detail článku »

Jak se nespálit při výběru SEO agentury nebo SEO specialisty

Také už možná víte, že vhodnými úpravami obsahu webových stránek pro internetové vyhledávače (optimalizací nebo zkráceně SEO) je možné dosáhnout zlepšení pozice Vaší webové stránky mezi ostatními výsledky vyhledávání. A tím i zvýšení neplacené návštěvnosti. Ale kde začít… Možná jste již četli různé návody jak na SEO, nebo jste narazili na náš článek Co je to… Detail článku »

SEO copywriting prakticky | Klíčová slova, která prodávají

Cílem každého copywritera by mělo být vytvořit takový text, který bude srozumitelně komunikovat požadavky klienta směrem k cílové skupině. Další level copywritingu je SEO copywriting, kdy nejenže vytvoříme čtivý a poutavý text, ale také text optimalizovaný pro internetové vyhledávače. To je takový text, který napomůže Vaší webové stránce umístit se na vybraná klíčová slova ve… Detail článku »

SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů

Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO.   Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »

Pokročilé vyhledávání za pomocí vyhledávacích operátorů

Na internetu je možné najít různé informace o pokročilém vyhledávání a vyhledávacích operátorech. Česká republika je specifická přítomností dvou dominantních internetových vyhledávačů, ale nikde jsme nenašli všechny informace pěkně pohromadě, a proto jsme se to rozhodli změnit. Připravili jsme pro vás článek, který shrnuje základní vyhledávací operátory Google i Seznam, navíc jsme vytáhli i specialitky… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit