S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď

Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »

Adam Borovský: Jak napsat text pro 1. pozici na Googlu

Adam Borovský Autor se aktuálně věnuje jako SEO specialista v předním srovnávači cestovního pojištění a dalších finančních produktů ChytryHonza.cz zvýšení organické návštěvnosti. Během několika málo měsíců působení se mu podařilo zvednout organickou návštěvnost na hodnotu 384 % v porovnání s předchozím rokem. Dostat stránku na první pozici na Googlu a ideálně i na Seznamu je… Detail článku »

Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů

Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »

E-book: Jak psát SEO friendly články

Většina provozovatelů eshopů a tvůrců online obsahu si uvědomuje, že organická návštěvnost je jedním z pilířů trafficu. Děláte-li dobře SEO, dokážete získat relevantní návštěvnost, která je obvykle také slušně konverzní. I proto existuje celá řada agentur a SEO konzultantů, kteří nabízí pomoc s optimalizací stránek. Velmi často se setkávám s nabídkami na analýzu klíčových slov, technické SEO, analýzu… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit