Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Josef Řezníček, Včeliště

„První e-shop jsem skutečně vybudoval z garáže – nebyla to ani moje garáž, pronajal jsem si ji. Tam jsme měli první sklad a tam jsme řešili objednávky.“ Na první pohled by se mohlo zdát, že Josef Řezníček je obyčejný kluk z Kolína. Ale to byste se mýlili. Kdo je tento třiatřicetiletý chlapík, který svým životem… Detail článku »

Co jsou cílové stránky?

Cílová stránka vyjadřuje webovou stránku, která se zaměřuje na specifické téma a obvykle je jejím cílem získat konverzi. K tomu zpravidla používá tzv. výzvu k akci. Alternativně se pro cílové stránky používají také pojmy landing page nebo vstupní stránka. V případě organického vyhledávání pak taková stránka cílí na konkrétní klíčové slovo nebo frázi. Proto by… Detail článku »

Zpětné odkazy aneb jeden z klíčů k úspěšnému SEO

„Nové stránky? Máme. Že je obsah král? Víme a taktéž jej máme. Tak proč je, zatraceně, ta konkurence ve vyhledávačích stále nad námi, i když se s obsahem ani zdaleka nemazlila tak jako my?“ Tyto otázky si dost možná klade nejedna firma, jejíž internetová prezentace tak trochu svítí novotou. Do všeho vstupuje mnoho faktorů, my… Detail článku »

Aleš Janoušek, XART

“Pořád jsem programoval. Jednou si pro mě máma přišla do školy o půlnoci.” Aleš Janoušek je jednatelem a majitelem agentury XART, která realizuje komplexní služby v oblasti marketingu: od tvorby webů, e-shopů a aplikací přes online a offline reklamu až po správu dat. Oficiálně byla založena v roce 2011, ale její kořeny sahají ještě dále… Detail článku »

Co jsou klíčová slova?

Optimalizace webových stránek pro vyhledávače je úzce spojená s klíčovými slovy. Je proto velmi pravděpodobné, že se s tímto pojmem budete setkávat velice často. Co jsou to klíčová slova si nyní podrobně vysvětlíme v tomto článku. Co je to klíčové slovo? Klíčové slovo je výraz nebo víceslovná fráze, na kterou cílí webové stránky ve vyhledávání… Detail článku »

Miroslav Rojek, Expertia.cz

Miroslav Rojek je zakladatelem agentury Expertia, která se zaměřuje především na SEO a PPC a nabízí taktéž služby spojené se sociálními sítěmi a tvorbou obsahu. Přestože si jako zaměstnanec prošel různými pozicemi v několika agenturách, vždy se mu myšlenka vlastní agentury líbila. A přestože začal zcela od píky, nakonec se Miroslavovi podařilo vybudovat společnost, která… Detail článku »

Maksym Kovryhin, Topranker.cz

„Trápí mě, že den nemá více než dvacet čtyři hodin a že v týdnu je těch dní pouze sedm.“ Maksym Kovryhin je majitelem SEO agentury Topranker.cz a ačkoliv má dnes na starosti mnoho administrativních záležitostí, kterými zajišťuje chod firmy, stále si s radostí odskočí k ladění SEO stránek svých klientů. Narodil se na Ukrajině, v Česku… Detail článku »

Ján Laurenčík, Basta digital s.r.o.

Ve svých osmatřiceti letech je Ján vzorem podnikavosti. Až na dočasné výjimky nikdy nebyl zaměstnán a neměl k tomu ani moc příležitostí – první web vytvořil ve dvanácti letech a od té doby své dovednosti neustále piloval. Téměř celý svůj život se věnuje podnikání a právě tento nezávislý, průkopnický duch je to, co dělá Jánovu… Detail článku »

Bronislav Markowicz a Tomáš Kosour

WordPress › Chyba