Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Ján Laurenčík, Basta digital s.r.o.

Ve svých osmatřiceti letech je Ján vzorem podnikavosti. Až na dočasné výjimky nikdy nebyl zaměstnán a neměl k tomu ani moc příležitostí – první web vytvořil ve dvanácti letech a od té doby své dovednosti neustále piloval. Téměř celý svůj život se věnuje podnikání a právě tento nezávislý, průkopnický duch je to, co dělá Jánovu… Detail článku »

Bronislav Markowicz a Tomáš Kosour

Synergické duo Tomáš Kosour a Broněk Markowicz, zakladatelé agentury MK-VISION, tedy Markowicz & Kosour, řídí tým dvaceti lidí, který poskytuje komplexní marketingové služby od A do Z. Díky své dynamické symbióze a harmonii mezi kreativitou a zkušeností, vytvářejí příjemné a inspirující pracovní prostředí, které je důkazem, že podnikání může být jak úspěšné, tak zábavné. Tomáš… Detail článku »

Jak fungují výsledky vyhledávání? Jednoduchý výklad pro začátečníky

V jednom z našich starších článků jsme se rozepsali o tom, co to je SEO. Pokud se SEO teprve začínáte, může se vám tato disciplína zdát složitá, ale princip je poměrně jednoduchý. Pojďme si nyní trochu přiblížit, na jakém principu funguje SEO a výsledky ve vyhledávači. Abychom vám představili ucelenější obrázek, připravili jsme drobný příklad…. Detail článku »

Má smysl řešit 404?

V naší akademii najdete několik článků, které se věnují stavovým kódům 404 – co znamenají a jak s nimi nakládat. Přesto se často setkávám s dotazy, proč 404 vůbec řešit, když stránka jednoduše nemá existovat. Scénář bývá mnohdy velice podobný: Mám e-shop, prodej produktu XY skončil, stránku jsem proto smazal. Collabim mě však stále upozorňuje… Detail článku »

Janko Januška, Spotibo

„Poptávka po SEO službách je obrovská a myslím, že to stačí prostě dělat dobře a snažit neustále se posouvat dál. Ten, kdo dokáže zajistit dobré SEO a dá o sobě trochu vědět, nebude mít o poptávky nouzi.“ Janko Januška, majitel SEO agentury Spotibo, se ve světě algoritmů pohybuje s obratností leteckého pilota. Jeho příběh je… Detail článku »

Jak na základní technickou analýzu webu?

Ať už v Collabimu připravujete nový projekt, nebo jen revidujete stávající – je dobré začít základním technickým auditem stránek. Protože než se případně pustíte do samotného obsahu, vyplatí se zkontrolovat, zda jsou stránky vůbec indexované a jestli na nich není nějaký problém technického rázu. Na stránkách, které nejsou zaindexované, by totiž optimalizace obsahu byla v… Detail článku »

TOP nástroje na analýzu webu

Pokud potřebujeme zjistit kondici webové stránky nebo se chystáme na optimalizaci, je důležité zjistit, v jakém stavu se web nachází. K tomu nám pomůže analýza webu. Analýzou webu zjistíme aktuální nedostatky, které budeme chtít dále řešit. S webovou analýzou se samozřejmě můžeme setkat i při jiných aktivitách než je samotná optimalizace pro vyhledávače (SEO). Například:… Detail článku »

Karol Veleba, Effectix.com

Karol Veleba, stavební inženýr, který postavil digitální impérium. Nikdy nepostavil žádnou budovu, ale jako spolumajitel česko-slovenské agentury Effectix, ve které pracuje devadesát lidí, nepochybně postavil něco mnohem většího. Tento rodák z Bratislavy opustil v počátcích své kariéry svou domovinu a usadil se v Praze, kde také potkal svou budoucí manželku. Spolu žijí již patnáct let… Detail článku »

Michal Binka, SEOPRAKTICKY.cz

WordPress › Chyba