Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Petr Zápotocký, ANT studio

„Když máte vizi, kam si přejete dojít, a máte na to drive, pak je to nesmrtelné a prakticky nemůžete prohrát.“ Plzeňský rodák Petr Zápotocký má za sebou obdivuhodný příběh, kdy se ze supermarketu dostal až do vedení digitální agentury. Jeho životní cestopis započal plněním regálů v Globusu, odkud se Petr vypracoval až na pozici CEO… Detail článku »

Zdeněk Martínek, První pozice

„Když se zpětně ohlídnu, hledám ve všem nějaký motiv svobody. Kolem každé činnosti musí vše fungovat morálně, abych byl eticky v pohodě.“  Zdeněk Martínek, majitel digitální agentury První pozice, si svobody a etiky velice váží. Narodil se v Pelhřimově, kde strávil téměř celý svůj život, kromě studií, které ho zavedly do Brna. Studoval informační systémy… Detail článku »

Tomáš Stýskala, Wepromo

„Spousta lidí v mém okolí netuší, co přesně dělám. Otázku „A co to vlastně je, to SENO?“ tak slyším od svých známých poměrně často. Ale všichni nejsme z marketingu, a tak je to naprosto v pořádku.” Nastávající čtyřicátník Tomáš Stýskala se propracoval od zaměstnance v marketingové firmě až k vlastnímu podnikání v oboru SEO. Ale… Detail článku »

Zdeno Konečný, agentura Krejta

„Vybudoval jsem si díky tomu takovou krustu, díky které nefňukám nad malichernostmi. Prostě něco vymyslím a jdu po tom. Když se něco nepovede, pracuju na tom, jak se zlepšit.“ Zdeno Konečný je majitelem marketingové agentury Krejta, která se specializuje na fullservisní propojení dat a kreativy. Své zkušenosti a dovednosti v oblasti digitálního marketingu využívá ke… Detail článku »

Viliam Kanianský, MADE It Digital s.r.o.

Jak se zpod kapoty dostat až k marketingu – tak by se dal nazvat příběh Viliama Kanianského, jenž svůj automobilový sen proměnil ve vedení slovenské agentury, která se specializuje na SEO, tvorbu webů a marketing. Ve svých třiapadesáti letech má Viliam široký okruh přátel a s některými z nich současně i pracuje v agentuře. Nejvíce… Detail článku »

Josef Řezníček, Včeliště

„První e-shop jsem skutečně vybudoval z garáže – nebyla to ani moje garáž, pronajal jsem si ji. Tam jsme měli první sklad a tam jsme řešili objednávky.“ Na první pohled by se mohlo zdát, že Josef Řezníček je obyčejný kluk z Kolína. Ale to byste se mýlili. Kdo je tento třiatřicetiletý chlapík, který svým životem… Detail článku »

Co jsou cílové stránky?

Cílová stránka vyjadřuje webovou stránku, která se zaměřuje na specifické téma a obvykle je jejím cílem získat konverzi. K tomu zpravidla používá tzv. výzvu k akci. Alternativně se pro cílové stránky používají také pojmy landing page nebo vstupní stránka. V případě organického vyhledávání pak taková stránka cílí na konkrétní klíčové slovo nebo frázi. Proto by… Detail článku »

Zpětné odkazy aneb jeden z klíčů k úspěšnému SEO

„Nové stránky? Máme. Že je obsah král? Víme a taktéž jej máme. Tak proč je, zatraceně, ta konkurence ve vyhledávačích stále nad námi, i když se s obsahem ani zdaleka nemazlila tak jako my?“ Tyto otázky si dost možná klade nejedna firma, jejíž internetová prezentace tak trochu svítí novotou. Do všeho vstupuje mnoho faktorů, my… Detail článku »

Aleš Janoušek, XART

WordPress › Chyba