S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

S Collabimem k 420% zlepšení tržeb

Jak je s Collabimem možné se troškou práce dostat až ke 420% zlepšení tržeb jednoho menšího webu? Adam Klatovský nám popsal, jak dokázal na projektu lenia-yoga.cz zlepšit tržby až o úžasných 420% a jak mu Collabim pomohl zlepšit organické návštěvnosti u dalších jeho projektů. Lenia-yoga Projekt lenia-yoga.cz patří mé ženě a běží už tři roky. Já… Detail článku »

Návratnost investice do pracovního portálu 4 měsíce po změně marketingového kanálu na SEO

Jakub Zburník se s námi podělil o své zkušenosti se SEO, kde se mu právě díky optimalizaci pro vyhledávače podařilo zvýšit poptávky a zisk projektu, na kterém pracuje. Představení projektu Projekt se jmenuje INJOBIN a funguje podobně jako Jobs.cz, Práce.cz apod. V tomto případě se ale hledají pracovníci pro německé firmy. Web jsme postavili na WordPressu… Detail článku »

Z čoho sa skladá PPC reklama na Google

  Skratka PPC vznikla z anglických slov Pay-per-click, ktoré sa dajú voľne preložiť ako platba za kliknutie.Tento model je veľmi obľúbený pre svoju objektívnosť  a transparentnosť. Je zaujímavosťou, že termín “PPC reklama” sa stal zároveň aj synonymom pre online reklamu. Cieľom článku je poskytnúť základné informácie o PPC reklame vo vyhľadávacej sieti Google. Reklama vo… Detail článku »

Co si lidé představují pod pojmem „seo poradenství“?

Každý z nás už určitě slyšel, co přesně si představit pod pojmem „SEO“. Existuje nespočet různých definic a bližšího představení, jak tato služba vypadá a jak vás dokáže dostat na první místa ve vyhledávačích. Odlišné představy, co čekat od „SEO poradenství“ nám však občas zamotají hlavu. SEO definice a základní představení Samotná zkratka SEO vznikla ze… Detail článku »

13 rad, jak docílit ROI 700 % do 5 měsíců

Optimalizace pro vyhledávače je častokrát zdlouhavý proces, u kterého návratnost investice může trvat měsíce až roky. Ne vždy tomu tak musí být, když víte, jak na SEO. Výhradní dovozce produktů společnosti Author Alarm v České republice nás oslovil s prosbou o pomoc při zavedení nového produktu zabezpečení vozidel IGLA na český trh. Jak to většinou bývá, při… Detail článku »

Analýza klíčových slov pro SEO: kompletní průvodce postupem

Chcete-li dělat SEO komplexně, správně a dlouhodobě efektivně, bez analýzy klíčových slov se neobejdete. Analýza je však zcela zásadním dokumentem i pro další části marketingu. Její zpracování je využitelné pro správu PPC, sociální sítě, obsahovou strategie, tvorbu propagačních materiálů, produktovou strategii, analýzu konkurence atd. Výstupem zpracování analýzy bude excelovský dokument, ve kterém budou shromážděna všechna… Detail článku »

Pokud musíte manuálně indexovat stránky, měli byste je vylepšit

Pomocí nástroje Google Search Console můžeme manuálně požádat o indexaci stránky do vyhledávání. John Mueller se nyní na Twitteru vyjádřil, že pokud Googlebot sám stránku neindexuje, nejspíše k tomu má důvod. Nejspíš není stránka optimalizovaná, má nízkou kvalitu či jiné problémy. Dále dodal, že Search Console nevyřeší vaše problémy se stránkou, tu musíte vyřešit vy. … Detail článku »

Konkurence aneb najděte svůj zdroj inspirace

Také patříte k těm, kteří se rádi inspirují myšlenkami a nápady své konkurence? Není na tom nic špatného ani neobvyklého. Dejte však pozor, abyste svou konkurenci správně odhadli. Jak poznat opravdovou konkurenci a k čemu vám to bude dobré? Posuzujme konkurenci správně Hezký a přívětivý web našich konkurentů není všechno. Inspirovat se jen od oka… Detail článku »

Indexace jako základ úspěšného webu

Indexace jako základ úspěšného webu Dnes se podíváme na indexaci. Co obnáší, jak funguje a proč je důležitá se dozvíte na řádcích níže. Proč vyhledávače o mojí stránce nevědí? Ačkoli svou stránku vidíme se všemi detaily, vyhledávače to tak nemají. Nejprve jim svůj web musíme ukázat. Až později ho mohou prezentovat jako výsledek vyhledávání. Proto… Detail článku »

Klíčová slova, která vydělávají!

Jestliže s Collabimem již nějaký čas pracujete, určitě jste si v naší akademii našli, jak vytvořit analýzu klíčových slov, přidali jste jim štítky a cílové stránky. A samozřejmě jste si vyplnili konkurenci.  Dneska vám poradíme, jak propojit se svým Collabim účtem Google Analytics a využijeme možnost hledat klíčová slova, která nám přinesou zisk. Více než… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit