Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Organická a placená slova z Google Analytics • Vyhledávací dotazy v GA • Google Search Console • Rozšiřující zdroje slov • Hledanost klíčových slov • Import zpět do Collabimu… Detail článku »
4) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 1. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Svatý grál Collabimu • Získávač slov z URL • Průzkum SERPu pro nalezení konkurence… Detail článku »
Adam Borovský: Jak napsat text pro 1. pozici na Googlu
Adam Borovský Autor se aktuálně věnuje jako SEO specialista v předním srovnávači cestovního pojištění a dalších finančních produktů ChytryHonza.cz zvýšení organické návštěvnosti. Během několika málo měsíců působení se mu podařilo zvednout organickou návštěvnost na hodnotu 384 % v porovnání s předchozím rokem. Dostat stránku na první pozici na Googlu a ideálně i na Seznamu je… Detail článku »
3) Co s tím webem inski.cz tedy budeme dělat?
Nevýhody jednostránkového webu z hlediska SEO • marketingový dotazník • hlavní prodejní výhody INSKI.cz • Michal Krutiš radí jak na marketingový plán… Detail článku »
E-book o Google Medic update a rady, jak si opravit web
Nový e-book od TASTE je opět pecka obsahující hypotézy, obsah i shrnutí posledního velkého update od Google. Proč knihu doporučujeme? To si přečtěte u nás!… Detail článku »
2) První výkop aneb revize stavu webu inski.cz za rok 2018
Zadání úkolu • revize webu z Google analytics • zjistěné chyby • Michal Krutiš radí jak na větší projekty… Detail článku »
1) Představujeme inski.cz, našeho obětního beránka pro novou marketingovou reality show
Co budeme dělat • Jaký je náš cíl • Proč jsme vybrali INSKI.cz… Detail článku »
Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů
Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »
E-book: Jak psát SEO friendly články
Většina provozovatelů eshopů a tvůrců online obsahu si uvědomuje, že organická návštěvnost je jedním z pilířů trafficu. Děláte-li dobře SEO, dokážete získat relevantní návštěvnost, která je obvykle také slušně konverzní. I proto existuje celá řada agentur a SEO konzultantů, kteří nabízí pomoc s optimalizací stránek. Velmi často se setkávám s nabídkami na analýzu klíčových slov, technické SEO, analýzu… Detail článku »
Google Medic Update: Jak opravit vaše webové stránky po zásahu aktualizace?
Přeložili jsme pro vás ze zdroje: https://www.thehoth.com/blog/google-medic-update/ Zaznamenali jste změnu v hodnocení vašich webových stránek po poslední aktualizaci Google? Nevíte co s tím? Naučíme vás, jak chránit vaše webové stránky před aktualizací společnosti Google a dalšími nadcházejícími aktualizacemi algoritmu. Změna v hodnocení se vás totiž v budoucnu může týkat, i když zatím u vašich webových… Detail článku »