S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď

Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »

Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů

Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »

Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…

I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »

Jak používat analýzu klíčových slov v POWERBI

Když jdete psát jakékoliv texty Ať už pro web – novinku, článek, cokoliv, nebo pro reklamu – inzeráty, popisky, výměnu odkazů apod. oveřete si vždy svou PowerBI analýzu klíčových slov podívejte se na hledanosti jednotlivých slov a frází zhodnoťte relevanci pro článek a ve článku toto slovo/frázi použijte Orientace v analýze klíčových slov Zde: Klikněte… Detail článku »

Zajímáte se o přesměrování stránek? A děláte to správně?

Jestli jste někdy řešili redesign webových stránek, tak určitě víte, že v určitém bodě nastane část, kde se člověk musí začít věnovat přesměrovávání (redirecting) URL adres. Shodou okolností jsme tento případ řešili při redesignu naší akademie. Někdo to řeší zavčasu, má vše připravené a v podstatě ho nic nemůže zaskočit. Naopak někdo jiný to může nechat až na… Detail článku »

Meta description, status code a mnohem víc. Základy, na které se zapomíná!

Často se podceňují, ale vyplnění a kontrola těchto parametrů zajišťuje posun webových stránek na vyšší příčky! V následujících řádcích si ukážeme, na co si dát pozor a jak případné problémy řešit. Titulek stránky | Popisek stránky | H1 nadpisy | Správný stavový kód | Načtení stránky O těchto tématech se dnes budeme bavit, ale pozorní čtenáři… Detail článku »

Máte málo návštěv? Možná víme proč!

Máte novou stránku a chcete zjistit, jestli ji Google či Seznam zaindexovali? Collabim nabízí rychlou kontrolu indexace jakékoliv stránky a to zcela zdarma.   Co to je indexace? Indexace je proces, kdy strojový program, který budeme nazývat kupříkladu Google Robot, přijde na specifickou stránku a snaží se projít všechen její obsah. Při procházení si tento… Detail článku »

Jak si vytvořit vlastní konektor pro GDS

Navazuje na článek Jak jsme si vytvořili vlastní univerzální konektor GDS pro interní data a uvolnili ho k vašemu použití. vytvoříme si nový projekt v: https://script.google.com/ celý obsah nahradíme kódem ze souboru Kód.gs v následujícím projektu: https://script.google.com/d/1VHXTruU_GKByjRlVl2Zp-8ULVccnkqkMDLlsxiP0BAI7HZZnxoW2_EY4/edit?usp=sharing Na řádku 35 a 83 nahradíme url ‘https://www.example.com/’ za naši doménu, resp. adresou, kde nám leží PHP API endpoint…. Detail článku »

Jak si změřit rychlost webu

Víte, že přibližně 8 a půl vteřiny trvá načtení stránky na mobilu? A proč má vlastně smysl měřit rychlost, jak na to a jak potrápit vývojáře? hodnotící faktor pro Google + speed update (vliv rychlosti načítání na řazení výsledků vyhledávání) crawl budget pro velké weby (10 000 stránek +) UX AdWords kampaně Jak měřit rychlost… Detail článku »

Příklad z praxe: hlídání stránek a stavových kódů

V červnu 2018, přesněji 7.6 jsme spustili redesign naší akademie, o kterém jsme psali na našem blogu. V té době jsme měli již poměrně hodně získaných pozic na několik témat v oblasti SEO optimalizace. V rámci redesignu jsme také pod jednu střechu akademie (která sama o sobě vznikla 11/2017) sloučili i naši certifikaci (vznik 3/2017)… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit