S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Příklad z praxe: hlídání stránek a stavových kódů

V červnu 2018, přesněji 7.6 jsme spustili redesign naší akademie, o kterém jsme psali na našem blogu. V té době jsme měli již poměrně hodně získaných pozic na několik témat v oblasti SEO optimalizace. V rámci redesignu jsme také pod jednu střechu akademie (která sama o sobě vznikla 11/2017) sloučili i naši certifikaci (vznik 3/2017)… Detail článku »

Využití Google Search Console s Collabimem

Data o klíčových slovech na projektu si můžete obohatit také o data z Google Search Console. Díky propojení získáte k vaším klíčovým slovům další užitečné informace: kolikrát jste se na klíčové slovo zobrazili, kolik máte prokliků, jakou máte míru prokliku (CTR) a zároveň průměrnou pozici dle Google Search Console. Více o metrikách se dozvíte na… Detail článku »

Víte jak využít Svatý grál Collabimu?

1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »

Využití Google Analytics s Collabimem

Data o klíčových slovech na projektu si můžete obohatit také o data z Google Analytics. Díky tomu zjistíte pro každé klíčové slovo počet návštěv, transakcí, míru okamžitého opuštění, konverzní poměr a počet stránek na jednu návštěvu. Jak si propojit Google Analytics a Collabim zjistíte na naší nápovědě zde. Díky propojení můžete na první vidět: která… Detail článku »

Filip Bartoš: Collabim index v praxi

Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »

Proč s Collabimem sledovat změnu cílových stránek?

Proč jsou pro nás cílové stránky tak důležité? Stránka na kterou se uživatel z výsledků vyhledávání odkáže na náš web je velmi důležitá. Nenalezne-li tam odpověď, kterou skrze vyhledávač hledal, odejde a to je situace o kterou žádný majitel webu nestojí. V Collabimu máme možnost sledovat cílové stránky. Jestliže už Collabim používáte, určitě jste si… Detail článku »

Co zjistíte díky funkci sledování PPC?

1. Zjistíte, na jaké slova se spouští inzeráty Tipy a triky: SERP Features zobrazují stav při posledním měření klíčového slova, které jsme provedli. Velmi rychle uvidíte, jestli někdo inzeruje na váš brand (můžete využít štítek „brand“). Zjistíte, na jaká jaká hodně hledaná slova (nebo naopak hledané long-taily) se nezobrazují inzeráty, tudíž je tam prostor k… Detail článku »

Proč mít zobrazený sloupec s grafem pozic?

Využíváte možnost zobrazení grafu pozic v sekci klíčových slov?   Pokud ne, určitě si zapněte rozšíření o tento sloupec. Díky grafu rychle zjistíte u kterých klíčových slov v nejbližší době došlo propadům, nebo naopak posílení pozic.   Pomocí filtru „zhoršení/zlepšení ve vyhledávači“ sice snadno zobrazíte slova se změnou, ale jedná se o změnu oproti předešlému… Detail článku »

Jak přiřadit konkrétní cenu k získanému odkazu?

Hledáte, kde byste svůj web umístnili a rádi byste měli přehled o svých výdejích za odkazy? A nejlépe vše v jednom? Collabim umí nejenom přidávat získané odkazy, ale také přiřazovat dané ceny k odkazům i přidávat faktury k daným odkazům. Jak přiřadit cenu ke zpětným odkazům: přihlásíme se do našeho Collabim účtu přejdeme na kartu… Detail článku »

Jak měřit pozice klíčových slov ve vyhledávání

Předchozí část: Vše, co potřebujete vědět o klíčových slovech pro SEO Co lidé vidí, to snáze zaujme. Co lidé nespatří, to nikdy nepoznají. Pozice klíčových slov často určí, jak snadno vás lidé dohledají. Zdaleka uživatelé nepřihlížejí jen k pořadí. Nicméně se vyplatí umístění ve výsledcích vyhledávání (dále jen SERP) věnovat pozornost.  Jak k sledování pozic… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit