SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Optimalizace rychlosti stránek pomocí Chrome

Tento článek pro vás připravil: Vladislav MusílekPřední odborník na systém WORDPRESS v ČRmusilda.cz Vytvářím pluginy pro WooCommerce, občas šablony, píši články o WordPressu a jezdím na různé konference, kde mluvím o tom, co mi přijde zajímavé. O tom, že rychlost načtení webu je kritická pro dnešní webové stránky, se napsalo mnoho řádků textu. V současnosti… Detail článku »

On-page SEO – bez Collabimu ani ránu. Přečtěte si proč

Profesí jsem copywriter a nejraději pracuji na obsahu. Proto jsem se zaměřil na to, jak mi Collabim pomáhá s „on-page“ SEO. Dozvíte se tipy, kam se dívat alespoň jednou týdně. A jak a proč si práci usnadnit. Collabim byl dříve s Google analytics synonymum pro analytické nástroje. Že dodnes sledují právě jen tyto dva, vím od… Detail článku »

SEO optimalizace obrázků

Pod pojem SEO optimalizace, můžeme zařadit veškeré aktivity, které mají za cíl získat, co nejvyšší viditelnost v neplaceném vyhledávání. Vyhledávače procházejí obsah stránky nehledě, na to zda je to text, obrázek či video. S rozpoznáním obsahu obrázků a videí mohou mít problém. Nicméně s rozpoznáním textu vyhledávače problém nemají, dokáží určit pro jaké vyhledávací dotazy… Detail článku »

Z čoho sa skladá PPC reklama na Google

  Skratka PPC vznikla z anglických slov Pay-per-click, ktoré sa dajú voľne preložiť ako platba za kliknutie.Tento model je veľmi obľúbený pre svoju objektívnosť  a transparentnosť. Je zaujímavosťou, že termín “PPC reklama” sa stal zároveň aj synonymom pre online reklamu. Cieľom článku je poskytnúť základné informácie o PPC reklame vo vyhľadávacej sieti Google. Reklama vo… Detail článku »

Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem

Analýza klíčových slov je pro SEO zcela zásadní analýzou. V tomto článku si projdeme kompletní postup přípravy klíčovky pěkně krok za krokem. Ukážeme si, jak s analýzou pracovat v praxi, k čemu všemu je dobrá a také si ukážeme, jak výslednou analýzu zpracovávají SEO konzultanti a specialisté. Zpracování analýzy klíčových slov je využitelné pro správu… Detail článku »

10 důležitých SEO rad, na které byste se měli v roce 2020 zaměřit

Do konce roku 2019 zbývá 16 dní a je nejvyšší čas, zaměřit se na to, co vás čeká v roce 2020 při optimalizaci vašich webů. A že se máme na co těšit. Sepsali jsme pro vás 10 nejzásadnějších věcí, které vám pomohou v SERPu vyniknout.    1) Aktualizace BERT a optimalizace zaměřené na uživatele Na… Detail článku »

Jak docílit lepších pozic v SERPu?

Jeden ze základních pilířů budování dobrého SEO spočítá v tom, že chceme, aby se náš web zobrazoval na ty správná klíčová slova. Mnoho webů má problém s tím, že se jejich obsah nezobrazuje na klíčová slova, které chtějí. Zde Vám přinášíme několik základních bodů, jak zkontrolovat a vylepšit váš web..  Nejčastější důvody, proč se stránky… Detail článku »

3 nejdůležitější funkce Collabimu, které v Sherpas používáme

Na SEO mám rád to, že se v něm spojuje nutnost znát relevantní data i možnost kreativních řešení, která z nich pak mohou vycházet. Značnou část optimalizace pro vyhledávače tvoří sběr dat a pro většinu z nich (díky bohu) dnes již máme k dispozici nástroje, které nám s tímto sběrem pomáhají. Jedním z nich je… Detail článku »

Jak se nespálit při výběru SEO agentury nebo SEO specialisty

Také už možná víte, že vhodnými úpravami obsahu webových stránek pro internetové vyhledávače (optimalizací nebo zkráceně SEO) je možné dosáhnout zlepšení pozice Vaší webové stránky mezi ostatními výsledky vyhledávání. A tím i zvýšení neplacené návštěvnosti. Ale kde začít… Možná jste již četli různé návody jak na SEO, nebo jste narazili na náš článek Co je to… Detail článku »

SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů

Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO.   Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit