S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů

Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO.   Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »

3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď

Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »

5 SEO mýtů

Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »

Jak si změřit rychlost webu

Víte, že přibližně 8 a půl vteřiny trvá načtení stránky na mobilu? A proč má vlastně smysl měřit rychlost, jak na to a jak potrápit vývojáře? hodnotící faktor pro Google + speed update (vliv rychlosti načítání na řazení výsledků vyhledávání) crawl budget pro velké weby (10 000 stránek +) UX AdWords kampaně Jak měřit rychlost… Detail článku »

Collabim workflow, aneb optimalizujte stránky efektivně a rychle

Jestli děláte SEO již nějaký ten pátek, tak jste pravděpodobně o nástroji Collabim už slyšeli. Není to jen nástroj, který nám umožňuje měřit pozice našich webových stránek na Google a na Seznamu, mimo jiné v něm můžete provádět jednorázové analýzy, hlídat si odkazy směřující na váš web a nebo sledovat konkurenci. O tom to dnes… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit