Nedávno jsem měla to štěstí, že se mi do rukou dostal kurt o tvorbě klíčových slov. A co jsem se z něj naučila? Kurz Spousta lidí, kteří něco málo o marketingu víc, si dnes myslí, že umí udělat klíčovou analýzu. Kvalitní klíčovou analýzu ale umí udělat jenom ten, kdo ví, jak na to. Pro nás,… Detail článku »
Články o analýzách klíčových slov
Recenze na nový kurz Analýza Klíčových slov od Michala Binky
Pokud jste již četli a do praxe uvedli náš návod Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem, pak jistě tušíte, o čem tento kurz a recenze na něj bude. A tak jsme se plni očekávání vrhli do nového počinu Michal Binky. Tentokrát všakl Michal nepřichází s knihou, ale plnotučným video návodem na přípravu základního dokumentu v… Detail článku »
Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem
Analýza klíčových slov je pro SEO zcela zásadní analýzou. Dá se využít například pro komplexní SEO analýzu nebo audit. V tomto článku si projdeme kompletní postup přípravy klíčovky pěkně krok za krokem. Ukážeme si, jak s analýzou pracovat v praxi, k čemu všemu je dobrá a také si ukážeme, jak výslednou analýzu zpracovávají SEO konzultanti… Detail článku »
SEO copywriting prakticky | Klíčová slova, která prodávají
Cílem každého copywritera by mělo být vytvořit takový text, který bude srozumitelně komunikovat požadavky klienta směrem k cílové skupině. Další level copywritingu je SEO copywriting, kdy nejenže vytvoříme čtivý a poutavý text, ale také text optimalizovaný pro internetové vyhledávače. To je takový text, který napomůže Vaší webové stránce umístit se na vybraná klíčová slova ve… Detail článku »
5) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 2. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Organická a placená slova z Google Analytics • Vyhledávací dotazy v GA • Google Search Console • Rozšiřující zdroje slov • Hledanost klíčových slov • Import zpět do Collabimu… Detail článku »
4) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 1. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Svatý grál Collabimu • Získávač slov z URL • Průzkum SERPu pro nalezení konkurence… Detail článku »
Adam Borovský: Jak napsat text pro 1. pozici na Googlu
Adam Borovský Autor se aktuálně věnuje jako SEO specialista v předním srovnávači cestovního pojištění a dalších finančních produktů ChytryHonza.cz zvýšení organické návštěvnosti. Během několika málo měsíců působení se mu podařilo zvednout organickou návštěvnost na hodnotu 384 % v porovnání s předchozím rokem. Dostat stránku na první pozici na Googlu a ideálně i na Seznamu je… Detail článku »
Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…
I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »
Martin Žatkovič: Využití Svatého grálu v praxi
Ahoj Martine, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak už jsme v praxi použili horkou novinku Svatý grál. Máme klienta v oblasti poskytování ubytování po celé ČR a spolupracujeme s ním již poměrně dlouho, tedy jsme… Detail článku »
Víte jak využít Svatý grál Collabimu?
1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »