S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…

I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »

Martin Žatkovič: Využití Svatého grálu v praxi

Ahoj Martine, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak už jsme v praxi použili horkou novinku Svatý grál. Máme klienta v oblasti poskytování ubytování po celé ČR a spolupracujeme s ním již poměrně dlouho, tedy jsme… Detail článku »

Víte jak využít Svatý grál Collabimu?

1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »

Robert Klein: Orientační analýza klíčových slov

Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »

Jak na long tail klíčová slova?

O long tail klíčových slovech už jste nejspíš slyšeli. V tomto článku se dozvíte zajímavé informace z trošku jiného úhlu pohledu: SEO’S LONG TAIL KEYWORD PROBLEM http://www.seerinteractive.com/blog/seos-long-tail-keyword-problem/    … Detail článku »

Analýza klíčových slov s Collabimem

Co je analýza klíčových slov? Je to soubor slov a frází, které uživatelé vyhledávají a jsou relevantní ve vztahu k vašemu webu. Ke všem relevantním frázím se pak uvádějí další podstatné údaje jako je hledanost ve vyhledávačích (nejčastěji Seznam a Google), pozice na kterých se umisťuje váš web, konkurenčnost, návštěvnost získaná z daného klíčového slova,… Detail článku »

Vše, co potřebujete vědět o klíčových slovech pro SEO

Většinu majitelů webů zajímá u klíčových slov jen jediná věc: Hledanost. Tento cíl je ale krátkozraký. Snadno spadnete do pasti, kdy draze cílíte na něco, co vám nepřinese zisk. V článku vám prozradím, jak nad klíčovými slovy správně přemýšlet. Vyvarujete se častých chyb, které jiní odhalili příliš draze. Vám to zabere přečtení jediného článku…. Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit