S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

5 SEO mýtů

Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »

Kde končí přesměrování, jiné začíná.. Redirecting pod kontrolou

Nedávno jsme představovali nový sloupec v jednorázové analýze URL, který zobrazuje čísla stavových kódů, přes které jde zadaná stránka. Status codes V případě, že stránka se přesměrovávala, již nebylo možné zjistit, kde stránka končí. Tento nedostatek je již minulostí, protože jsme přidali nové sloupce, kde je vše vyobrazeno. Final url / Input URL matches final… Detail článku »

Jak dělat linkbuilding v roce 2018?

Pokud rozjíždíte nový web a zajímá vás návštěvnost, pozice ve vyhledávačích a celková rozšířenost stránek, pak byste se měli zajímat o „linkbuilding„. Už jste toto slovo někdy slyšeli? Co si pod tím představit?  Linkbuilding si představte jako kontinuální činnost, díky které získáte strategické partnery a lepší umístění ve vyhledávačích. To má za následek zviditelnění vašich… Detail článku »

Meta description, status code a mnohem víc. Základy, na které se zapomíná!

Často se podceňují, ale vyplnění a kontrola těchto parametrů zajišťuje posun webových stránek na vyšší příčky! V následujících řádcích si ukážeme, na co si dát pozor a jak případné problémy řešit. Titulek stránky | Popisek stránky | H1 nadpisy | Správný stavový kód | Načtení stránky O těchto tématech se dnes budeme bavit, ale pozorní čtenáři… Detail článku »

Jak a proč optimalizovat obrázky pro SEO

Spousta článků zabývající se SEO tematikou úplně opomíjí problematiku obrázků. Je to dáno i tím, že Google o svém obrázkovém vyhledávání moc často nemluví a nepíše, data pro obrázky jsou v Google Analytics těžko k nalezení a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval, třeba formou přednášky na některé z mnoha konferencí…. Detail článku »

Co je to SEO?

SEO je zkratka slov „Search Engine Optimization“, v češtině nejčastěji překládané jako optimalizace pro vyhledávače. Jeho cílem je zvyšovat počet návštěv z vyhledávačů. Pokud vezmeme v potaz druhou variantu českého překladu, a to „optimalizace nalezitelnost“, tak je patrné, že je SEO možné aplikovat i jinde, než jen v notoricky známých vyhledávačích Google a Seznam. Tyto… Detail článku »

Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání

Jak by se vám líbila optimalizace webu pro vyhledávače, která vám zvýší konverze až o desítky procent? Podle statistik Googlu 4 z 5 uživatelů internetu přizpůsobují vyhledávací dotazy konkrétní lokalitě. Lokální SEO vám nabízí způsob: Jak se zviditelnit v méně konkurenčním prostředí Jak lépe cílit na zákazníky, které skutečně chcete oslovit Co vše to obnáší?… Detail článku »

Analýza klíčových slov s Collabimem

Co je analýza klíčových slov? Je to soubor slov a frází, které uživatelé vyhledávají a jsou relevantní ve vztahu k vašemu webu. Ke všem relevantním frázím se pak uvádějí další podstatné údaje jako je hledanost ve vyhledávačích (nejčastěji Seznam a Google), pozice na kterých se umisťuje váš web, konkurenčnost, návštěvnost získaná z daného klíčového slova,… Detail článku »

Vše, co potřebujete vědět o klíčových slovech pro SEO

Většinu majitelů webů zajímá u klíčových slov jen jediná věc: Hledanost. Tento cíl je ale krátkozraký. Snadno spadnete do pasti, kdy draze cílíte na něco, co vám nepřinese zisk. V článku vám prozradím, jak nad klíčovými slovy správně přemýšlet. Vyvarujete se častých chyb, které jiní odhalili příliš draze. Vám to zabere přečtení jediného článku…. Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit