S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Pavel Drábek: Jak využívám svatý grál při tvorbě PPC kampaní

Dobry den Pavle, mohl byste nám prosím říct, co říkáte jako PPC specialista na Svatý grál, využijete ho ve své praxi? Já už ho do své praxe zařadil. Pokud zakládám úplně novou kampaň pro klienta, nebo přebírám správu už běžících kampaní, dělám si průzkum klíčových slov. Vhodná klíčová slova čerpám z několika zdrojů (Google Analytics,… Detail článku »

Robert Klein: Orientační analýza klíčových slov

Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »

Filip Bartoš: Collabim index v praxi

Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit