S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Víte jak využít Svatý grál Collabimu?

1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »

Analýza klíčových slov s Collabimem

Co je analýza klíčových slov? Je to soubor slov a frází, které uživatelé vyhledávají a jsou relevantní ve vztahu k vašemu webu. Ke všem relevantním frázím se pak uvádějí další podstatné údaje jako je hledanost ve vyhledávačích (nejčastěji Seznam a Google), pozice na kterých se umisťuje váš web, konkurenčnost, návštěvnost získaná z daného klíčového slova,… Detail článku »

Klíčová slova v SEO – vše co o nich potřebujete vědět

Většinu majitelů webů zajímá u klíčových slov jen jediná věc: Hledanost. Tento cíl je ale krátkozraký. Snadno spadnete do pasti, kdy draze cílíte na něco, co vám nepřinese zisk. V článku vám prozradím, jak nad klíčovými slovy správně přemýšlet. Vyvarujete se častých chyb, které jiní odhalili příliš draze. Vám to zabere přečtení jediného článku. 1) Co… Detail článku »

Export historie pozic

V sekci klíčová slova jsme vylepšili export historie pozic klíčových slov. Cílem bylo zlepšit přehlednost a zpracovatelnost dat. Nyní jsme exporty rozdělili na jednotlivé vyhledávače. Filtrování dle datumů zůstává beze změny. Export obsahuje všechna slova z projektu, ale v kombinaci s hromadným výběrem na stránce s klíčovými slovy si můžete zvolit jen některá. Kliknutím na… Detail článku »

Pro všechna klíčová slova stejný časový interval

Reportujete historii několika klíčových slov třeba za posledních 60 dní a vadilo vám, že jste pokaždé museli upravovat datum? Od této doby už časový interval znovu nastavovat nebudete. Nastavte interval pouze u prvního slova Na obrázku níže vidíte, že jsem u klíčového slova nastavil interval od: 2015-01-01 do: 2015-10-01. Teď přejdeme přes formulář v pravém… Detail článku »

Máte větší Market share než konkurence?

Rozhodnete se pro svůj web řešit SEO. První věc, kterou byste měli udělat ideálně ještě před spuštěním webu je analýza klíčových slov. Nejlepší článek k tématu napsal před pár lety Marek Prokop „Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov„. Pokračujete vytvořením struktury webu, obsahovou strategií, linkbuildingem a dalšími kroky, které vám… Detail článku »

Analýza stránek – základní nástroj on-page SEO

Collabim a report Stránky vám může pomoci zlepšit pozice vašich slov ve vyhledávačích. Krátce je report představen již v článku Nová analýza obsahu. V předchozím článku jsme vložili vložili desítky slov do profilu a změřili pozice. Dnes bych vám ukázal konkrétní DYI postup, jak určit, kam které slovo na vašem webu patří. Stránky Jistě se našly fráze, u… Detail článku »

Výběr desítek vhodných klíčových slov

Víte, proč nemáte dobré pozice ve vyhledávačích? Dost často proto, že váš web neobsahuje slova, na která cílíte nebo si vyhledávače vybírají takové stránky, které vy nepovažujete za důležité. Slova, dotazy, fráze Pokud nevíte, přes která klíčová slova vás lidé hledají, nemůžete pomýšlet na vysokou návštěvnost z vyhledávání. I ve využití reportu Stránek musíme začít s… Detail článku »

Export výsledků hledání

Potřebujete zjistit, které webové stránky se ve výsledcích vyhledávání zobrazují na prvních 40 příčkách na Seznamu a Google? V exportu naleznete ještě hledanost, datum měření, URL cílové stránky, počet výsledků, text snippetů, konkrétní slovo a jeho pozici. Export je převážně pro ty, kteří si chtějí data dále zpracovávat třeba v nástroji OpenRefine. S Collabimem se… Detail článku »

Nová analýza obsahu

Collabim má novou sekci Stránky, která umí hledat klíčová slova v obsahu webu. V tomto článku se podíváme na to, jak jednoduše dokáže každý se sekcí Stránky pracovat. Analýza obsahu webu – doplňte klíčová slova na důležitých částech stránky TITLE, H1 nadpis, META description a tělo stránky. Máte v těchto částech klíčová slova, na která… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit