Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Dynamické vykreslování jako řešení

❗Dynamické vykreslování (rendering) je dočasným, nikoliv dlouhodobým řešením problémů s obsahem generovaným v jazyce JavaScript ve vyhledávačích. Místo toho doporučujeme jako řešení použít vykreslování na straně serveru, statické vykreslování nebo techniku hydratace. Na některých webových stránkách generuje JavaScript při spuštění v prohlížeči další obsah stránky. Tomu se říká vykreslování na straně klienta. Vyhledávač Google sice… Detail článku »

Oprava lazy-loaded obsahu

Odložení načítání nekritického nebo neviditelného obsahu, známé také jako „líné načítání“, je běžným a osvědčeným postupem v oblasti výkonnosti a UX. Pokud však není tato technika správně implementována, může neúmyslně skrýt obsah před Googlem. Tento dokument vysvětluje, jak zajistit, aby Google mohl procházet a indexovat lazy-loaded obsah. Načtení obsahu, když je viditelný v okně zobrazení… Detail článku »

Oprava problémů souvisejících s vyhledáváním v JavaScriptu

Tento průvodce vám pomůže identifikovat a opravit problémy s JavaScriptem, které mohou blokovat zobrazení vaší stránky nebo konkrétního obsahu na stránkách s JavaScriptem ve vyhledávání Google. Přestože Google používá JavaScript, existují určité rozdíly a omezení, které je třeba zohlednit při návrhu stránek a aplikací, aby se přizpůsobily způsobu, jakým vyhledávače přistupují k vašemu obsahu a… Detail článku »

Pochopení základů SEO v JavaScriptu

💡Máte podezření, že problémy s JavaScriptem mohou blokovat zobrazení vaší stránky nebo části obsahu ve vyhledávání Google? Přečtěte si, jak odstranit problémy související s JavaScriptem pomocí průvodce řešením problémů společnosti Google. JavaScript je důležitou součástí webové platformy, protože poskytuje mnoho funkcí, které z webu dělají výkonnou aplikační platformu. Zpřístupnění vašich webových aplikací založených na JavaScriptu… Detail článku »

Odstranění stránek AMP z vyhledávání Google

Tato stránka popisuje, jak mohou vývojáři webových stránek odstranit své stránky AMP z vyhledávání Google. ★ Klíčový bod: Na této stránce se odkazujeme na kanonické stránky, stránky AMP a stránky bez AMP. Kanonická stránka může být buď verze stránky, která není AMP, nebo to může být samotná stránka AMP. Můžete mít jedno ze dvou možných… Detail článku »

Ověření obsahu AMP pro vyhledávání Google

Po vytvoření obsahu AMP vám nabízíme několik způsobů, jak obsah AMP ověřit pro vyhledávání Google: pomocí nástroje AMP Test Tool se ujistěte, že je váš obsah AMP platný pro vyhledávání Google, u příslušných typů obsahu AMP použijte test rozšířených výsledků, abyste ověřili, zda se vaše strukturovaná data správně analyzují, pomocí zprávy o stavu AMP můžete… Detail článku »

Vylepšení obsahu AMP pro vyhledávání Google

Obsah AMP pro vyhledávání Google můžete vylepšit vytvořením základní stránky AMP, přidáním strukturovaných dat, monitorováním stránek a s codelabs. Vytvoření základní stránky AMP Vytvořte svou první stránku AMP. Postupujte podle pokynů vyhledávače Google pro stránky AMP. Zajistěte, aby byl váš obsah zjistitelný, a to pomocí linkbuildingu. Vyhledávání Google vyžaduje, aby stránka AMP odkazovala na kanonickou… Detail článku »

Pochopte fungování AMP ve výsledcích vyhledávání

Vyhledávač Google indexuje stránky AMP, aby poskytoval rychlý a spolehlivý webový zážitek. Pokud je stránka AMP k dispozici, může být zobrazena v mobilním vyhledávání jako součást rozšířených výsledků a karuselů. Ačkoli AMP sám o sobě není faktorem hodnocení, rychlost je pro vyhledávání Google faktorem hodnocení. Vyhledávání Google uplatňuje stejný standard na všechny stránky bez ohledu… Detail článku »

AMP v pokynech pro vyhledávání Google

Všechny pokyny pro přizpůsobení webu vyhledávači Google platí i pro AMP. Tento dokument obsahuje další pokyny, které jsou specifické pro AMP ve vyhledávání Google. Chcete-li se o AMP ve vyhledávání Google dozvědět více, přečtěte si příručku pro vývojáře. Vaše stránka AMP musí dodržovat specifikaci AMP HTML. Pokud teprve začínáte, přečtěte si, jak vytvořit svou první… Detail článku »

Nejlepší postupy pro mobilní stránky a indexování podle mobilních zařízení

Společnost Google používá pro indexování a řazení převážně mobilní verzi obsahu webu, procházenou pomocí agenta pro chytré telefony. Tomuto postupu se říká mobile-first indexování. Ačkoli není nutné mít mobilní verzi stránek, aby byl váš obsah zařazen do výsledků vyhledávání Google, velmi se to doporučuje. Tyto osvědčené postupy platí pro mobilní stránky obecně a z definice… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit