Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »
Monitoring zmínek o vaší firmě zdarma – Google Alerts prakticky!
Rádi byste rychle zjistili, že o Vaší firmě či značce někdě něco napsali a ideálně ten samý den? Zkuste Google Alerts! Jednoduše postupujte takto: Zde nastavte co chcete monitorovat, pro přesnou shodu nastavte frázi do uvozovek – “. Poté si můžete ještě upřesnit například zemi či jazyk (v editaci upozornění): A je to! Jak se… Detail článku »
Filip Bartoš: Collabim index v praxi
Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »
Proč s Collabimem sledovat změnu cílových stránek?
Proč jsou pro nás cílové stránky tak důležité? Stránka, na kterou se uživatel z výsledků vyhledávání odkáže na náš web, je velmi důležitá. Nenalezne-li tam odpověď, kterou skrze vyhledávač hledal, odejde a to je situace, o kterou žádný majitel webu nestojí. V Collabimu máme možnost sledovat cílové stránky. Jestliže už Collabim používáte, určitě jste si… Detail článku »
Dobré spojení on-page a off-page vždycky přináší úspěch
Další případová studie. Tentokrát z oblasti cestovního ruchu. Eric Enge v krátkém článku shrnuje výsledky systematické práce se zaměřením na obsah poskytující detailní informace s využitím lokálních přispěvatelů. Case study: On-page + off-page SEO working together = success … Detail článku »
Problémy s přechodem webu na https
Velmi pěkně je tato problematika popsaná v samostatném článku na webu jakpsatweb.cz – Přechod na https. Dále je potom k dispozici rozhovor na toto téma s dlouholetým odborníkem na Fullxtext Seznamu Dušanem Janovským na mladypodnikatel.cz. Případně další zdroje na Google nebo využít české komunity kolem SEO – Seologer na Facebooku. Co je HTTP, HTTPS, jak vypadá… Detail článku »
Co zjistíte díky funkci sledování PPC?
1. Zjistíte, na jaké slova se spouští inzeráty Tipy a triky: SERP Features zobrazují stav při posledním měření klíčového slova, které jsme provedli. Velmi rychle uvidíte, jestli někdo inzeruje na váš brand (můžete využít štítek „brand“). Zjistíte, na jaká jaká hodně hledaná slova (nebo naopak hledané long-taily) se nezobrazují inzeráty, tudíž je tam prostor k… Detail článku »
Proč mít zobrazený sloupec s grafem pozic?
Využíváte možnost zobrazení grafu pozic v sekci klíčových slov? Pokud ne, určitě si zapněte rozšíření o tento sloupec. Díky grafu rychle zjistíte u kterých klíčových slov v nejbližší době došlo propadům, nebo naopak posílení pozic. Pomocí filtru “zhoršení/zlepšení ve vyhledávači” sice snadno zobrazíte slova se změnou, ale jedná se o změnu oproti předešlému… Detail článku »
Jak rozlišit v Google Analytics kliknutí na Google Moje firma od přímé návštěvnosti?
Věděli jste, že pokud se uživatelé dostanou na vaše stránky z výsledků vyhledávání skrze Google Moje firma, může se tato návštěvnost v Google Analytics zobrazit v “direct” (přímé návštěvnosti) nikoliv v “organic search”? Jak tento problém vyřešit popisuje ve svém článku Greg Gifford. Are you getting credit for all of your organic visits from GMB?… Detail článku »
Chcete se dozvědět víc featured snippets?
Google na svém blogu zveřejnil podrobné informace o feaured snippets, neboli krátký úryvcích s přímou odpovědí na vybrané vyhledávací dotazy. Pokud se chcete dozvědět jaké typy feaured snippets se mohou ve výsledcích vyhledávání zobrazit a jak se jejich zobrazování liší v závislosti na používaném zařízení, určitě uvítáte tento článek: Google publishes comprehensive guide to featured… Detail článku »