Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak spravovat a vytvářet uživatelské účty?

Chcete, aby měl Váš klient přístup do Collabimu a mohl se podívat na Vaší práci? Nebo jste agentura a rádi byste měli přehled o Vašich zaměstnancích, kterým přidělíte jaký přístup? Tohle všechno s Collabimem hravě zvládnete! Jak na správu a tvorbu uživatelských účtu: přihlásíme se do našeho Collabim účtu po přihlášení přejdeme do sekce: Uživatelé… Detail článku »

Jak zobrazit historii rozložení pozic konkurence?

Určitě Vás zajímá, jak si ve vyhledávačích vede Vaše konkurence. A tak naše nová funkce je šitá přímo pro Vás! Věděli jste, že si můžete v Collabimu zobrazit historii pozic Vaší sledované konkurence? Jak zobrazit historii rozložení pozic: přihlásíme se do našeho Collabim účtu po přihlášení přejdeme na kartu konkurence na stránce konkurence zmáčkneme tlačítko… Detail článku »

Jak hromadně zobrazit všechny snippety?

Rádi byste měli přehled a informaci o tom, jak vypadá Vaše zobrazení pro uživatele? Nezufejte, je tu přeci aplikace Collabim, která Vám s tím pomůže. Jak na zobrazení všech snippetů: přihlásíme se do našeho Collabim účtu přejdeme na záložky klíčová slova přejdeme na detail jakéhokoliv klíčového slova, které sledujeme kliknutím na název klíčového slova objeví… Detail článku »

Jak přiřadit konkrétní cenu k získanému odkazu?

Hledáte, kde byste svůj web umístnili a rádi byste měli přehled o svých výdejích za odkazy? A nejlépe vše v jednom? Collabim umí nejenom přidávat získané odkazy, ale také přiřazovat dané ceny k odkazům i přidávat faktury k daným odkazům. Jak přiřadit cenu ke zpětným odkazům: přihlásíme se do našeho Collabim účtu přejdeme na kartu… Detail článku »

Jak a proč optimalizovat obrázky pro vyhledávače [aktualizace 09/2019]

Většina článků zabývajících se tématikou SEO (search engine optimalisation) úplně opomíjí optimalizaci obrázků pro vyhledávání. Je to dáno i tím, že se Google o svém obrázkovém vyhledávání (Image Search) moc často nevyjadřuje a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval. Přitom si podle populární případové studie, kterou má na svědomí Brian… Detail článku »

Jak využít lokální SEO na maximum

Předchozí část: Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání Lokální SEO vám dá velkou konkurenční výhodu. Díky němu dovedete za menší peníze cílit přesněji na vaše zákazníky, a ještě působit na méně konkurenčním trhu. Stačí vědět, jak na to. V dnešním článku se to dozvíte. Jaké hodnotící faktory jsou rozhodující pro lokální SEO? Zdroj: Local Search… Detail článku »

Jak přeměřit pozice klíčových slov během několika minut

Možná vás někdy omezuje 14denní měření klíčových slov. Rádi byste si více slov aktivovali k dennímu měření, ale narážíte na limity. Věděli jste, že stovky, nebo i tisíce, klíčových slov zpracujete snadno během několika minut a kdy budete chtít? V tomto článku si ukážeme, jak na to. Předem upozorňuji, že jsem použil náš testovací profil, kde nemáme úplně relevantní klíčová slova. K čemu vám to bude?… Detail článku »

Co je to SEO?

Zkratka SEO (v plném znění „Search Engine Optimization“) je v češtině nejčastěji překládané jako optimalizace pro vyhledávače. Jeho cílem je zvyšovat počet návštěv z vyhledávačů. Pokud vezmeme v potaz druhou variantu českého překladu, a to „optimalizace nalezitelnosti“, tak je patrné, že SEO je možné aplikovat i jinde, než jen v notoricky známých vyhledávačích Google a… Detail článku »

Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání

Jak by se vám líbila optimalizace webu pro vyhledávače, která vám zvýší konverze až o desítky procent? Podle statistik Googlu 4 z 5 uživatelů internetu přizpůsobují vyhledávací dotazy konkrétní lokalitě. Lokální SEO vám nabízí způsob: Jak se zviditelnit v méně konkurenčním prostředí Jak lépe cílit na zákazníky, které skutečně chcete oslovit Co vše to obnáší? Co je… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit