Chcete, aby měl Váš klient přístup do Collabimu a mohl se podívat na Vaší práci? Nebo jste agentura a rádi byste měli přehled o Vašich zaměstnancích, kterým přidělíte jaký přístup? Tohle všechno s Collabimem hravě zvládnete! Jak na správu a tvorbu uživatelských účtu: přihlásíme se do našeho Collabim účtu po přihlášení přejdeme do sekce: Uživatelé… Detail článku »
Jak zobrazit historii rozložení pozic konkurence?
Určitě Vás zajímá, jak si ve vyhledávačích vede Vaše konkurence. A tak naše nová funkce je šitá přímo pro Vás! Věděli jste, že si můžete v Collabimu zobrazit historii pozic Vaší sledované konkurence? Jak zobrazit historii rozložení pozic: přihlásíme se do našeho Collabim účtu po přihlášení přejdeme na kartu konkurence na stránce konkurence zmáčkneme tlačítko… Detail článku »
Jak hromadně zobrazit všechny snippety?
Rádi byste měli přehled a informaci o tom, jak vypadá Vaše zobrazení pro uživatele? Nezufejte, je tu přeci aplikace Collabim, která Vám s tím pomůže. Jak na zobrazení všech snippetů: přihlásíme se do našeho Collabim účtu přejdeme na záložky klíčová slova přejdeme na detail jakéhokoliv klíčového slova, které sledujeme kliknutím na název klíčového slova objeví… Detail článku »
Jak přiřadit konkrétní cenu k získanému odkazu?
Hledáte, kde byste svůj web umístnili a rádi byste měli přehled o svých výdejích za odkazy? A nejlépe vše v jednom? Collabim umí nejenom přidávat získané odkazy, ale také přiřazovat dané ceny k odkazům i přidávat faktury k daným odkazům. Jak přiřadit cenu ke zpětným odkazům: přihlásíme se do našeho Collabim účtu přejdeme na kartu… Detail článku »
Jak a proč optimalizovat obrázky pro vyhledávače [aktualizace 09/2019]
Většina článků zabývajících se tématikou SEO (search engine optimalisation) úplně opomíjí optimalizaci obrázků pro vyhledávání. Je to dáno i tím, že se Google o svém obrázkovém vyhledávání (Image Search) moc často nevyjadřuje a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval. Přitom si podle populární případové studie, kterou má na svědomí Brian… Detail článku »
Jak využít lokální SEO na maximum
Předchozí část: Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání Lokální SEO vám dá velkou konkurenční výhodu. Díky němu dovedete za menší peníze cílit přesněji na vaše zákazníky, a ještě působit na méně konkurenčním trhu. Stačí vědět, jak na to. V dnešním článku se to dozvíte. Jaké hodnotící faktory jsou rozhodující pro lokální SEO? Zdroj: Local Search… Detail článku »
Jak přeměřit pozice klíčových slov během několika minut
Možná vás někdy omezuje 14denní měření klíčových slov. Rádi byste si více slov aktivovali k dennímu měření, ale narážíte na limity. Věděli jste, že stovky, nebo i tisíce, klíčových slov zpracujete snadno během několika minut a kdy budete chtít? V tomto článku si ukážeme, jak na to. Předem upozorňuji, že jsem použil náš testovací profil, kde nemáme úplně relevantní klíčová slova. K čemu vám to bude?… Detail článku »
Co je to SEO?
Zkratka SEO (v plném znění „Search Engine Optimization“) je v češtině nejčastěji překládané jako optimalizace pro vyhledávače. Jeho cílem je zvyšovat počet návštěv z vyhledávačů. Pokud vezmeme v potaz druhou variantu českého překladu, a to „optimalizace nalezitelnosti“, tak je patrné, že SEO je možné aplikovat i jinde, než jen v notoricky známých vyhledávačích Google a… Detail článku »
Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání
Jak by se vám líbila optimalizace webu pro vyhledávače, která vám zvýší konverze až o desítky procent? Podle statistik Googlu 4 z 5 uživatelů internetu přizpůsobují vyhledávací dotazy konkrétní lokalitě. Lokální SEO vám nabízí způsob: Jak se zviditelnit v méně konkurenčním prostředí Jak lépe cílit na zákazníky, které skutečně chcete oslovit Co vše to obnáší? Co je… Detail článku »
Zobrazení změn vstupních stránek
Věděli jste, že Collabim zobrazuje i změny vstupních stránek? Vhod to přijde třeba během redesignu webu nebo při tvorbě nových vstupních stránek. Přehled změn naleznete buď na Přehledu projektu, nebo na detailu konkrétního klíčového slova…. Detail článku »