S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak dělat linkbuilding v roce 2018?

Pokud rozjíždíte nový web a zajímá vás návštěvnost, pozice ve vyhledávačích a celková rozšířenost stránek, pak byste se měli zajímat o „linkbuilding„. Už jste toto slovo někdy slyšeli?

Co si pod tím představit? 

Linkbuilding si představte jako kontinuální činnost, díky které získáte strategické partnery a lepší umístění ve vyhledávačích. To má za následek zviditelnění vašich webových stránek na místě, kde jej uživatelé pravděpodobně hledají. Navíc získáte nové návštěvníky z diskusí, či webových stránek vašich partnerů, což se projeví nejen na návštěvnosti, ale i na konverzích. Pokud milujete grafy a obrázky, velmi pěkně je smysl zpětných odkazů znázorněn v článku Co je linkbuilding a kdo je linkbuilder? od Filipa Podstavce.

Jak získat první pozice určené pro organické vyhledávání?

Algoritmy vyhledávačů dnes na přední příčky umisťují stránky, které jsou v daném oboru vnímány jako autoritativní, protože se snaží uživateli poskytnout co nejvíce relevantní obsah. Na to, jak zajistit, aby byl váš web pro algoritmy co nejvíce relevantní odpovídá ve své live případové studii odpovědět Zdeněk Dvořák alias LINKI. Ve chvíli, kdy vzniká tento článek je již zveřejněno pět dílů tohoto seriálu a budou vznikat další.

A protože chybami se člověk učí a v případě marketingu to platí dvojnásob, je dobré se vyhnout službám a žroutům času, které k výsledkům stejně nevedou. Pro takových 7 nejhorších SEO služeb pro váš nový web můžete zajít na blog Marka Hnátka. Ačkoli i zde platí, že „co nefunguje jiným, může fungovat právě vám.“

Monitoring zpětných odkazů

Získávání kvalitních zpětných odkazů je opravdu dlouhodobá činnost, proto je potřeba si také vést monitoring o tom, kdo na vaše stránky odkazoval a jaké odkazy jste zveřejnili vy sami. S tím vám může pomoci nástroj Collabim, který umí v první řadě poradit, na základě analýzy klíčových slov, kde zpětný odkaz získat. Jak to vypadá v praxi, vidíte na obrázku výše. Oslovíte tak další potencionální partnery a navážete dlouhodobou spolupráci. A v neposlední řadě získáte, díky adresáři cizích webů, inspiraci pro své další projekty. Máte s budováním zpětných odkazů nějakou praktickou zkušenost nebo potřebujete další informace? Napište nám zprávu nebo komentář na náš Facebook

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit