Když jdete psát jakékoliv texty
Ať už pro web – novinku, článek, cokoliv, nebo pro reklamu – inzeráty, popisky, výměnu odkazů apod.
- oveřete si vždy svou PowerBI analýzu klíčových slov
- podívejte se na hledanosti jednotlivých slov a frází
- zhodnoťte relevanci pro článek
- a ve článku toto slovo/frázi použijte
Orientace v analýze klíčových slov
Zde:
Klikněte na téma, o kterém chcete psát. V pravém panelu se hned zúží výběr slov, které jsou k danému tématu relevantní:
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Pokud nemáte plně pročištěnou analýzu klíčových slov, ale máte jen označeny nejrelevantnější fráze (nejrychlejší přístup), potom si můžete volit v pravém panelu:
Nenajdete-li vhodné téma v kategoriích (první výběr/filtr viz. výše), zkuste najít podle kořenu slova:
Pokud nevíte, jak nalezená slova a fráze použít
Začnete třeba naší sekcí SEO krok za krokem.
Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
V listopadu 2022 Google uvedl do provozu novinku – ve vyhledávání se nad titulky jednotlivých výsledků začal zobrazovat název a ikona stránky, tak aby...
Detail článku »
Internet je nekonečný svět informací, a když potřebujete najít konkrétní zařízení nebo službu na této globální síti, hledáte pomocí IP adres. IP adresa, neboli...
Detail článku »
Už vás nebaví neustále bombardovat potenciálním zákazníky reklamami a získávat malý nebo žádný přínos? Možná je čas přejít na inbound marketing. Ve světě inbound...
Detail článku »
Webový copywriting je klíčovou součástí digitálního marketingu a hraje zásadní roli v komunikaci značek a firem na internetu. Jeho podstatou je totiž tvorba poutavého...
Detail článku »
Regulární výrazy, známé také jako regex nebo regexp, jsou nástroji pro práci s textem, které umožňují vyhledávání, nahrazování a manipulaci s textovými řetězci na...
Detail článku »