Co vědět jako první Jak začít je nejdůležitější otázkou každého nového projektu. V minulém článku Úvod do linkbuildingu jsme se seznámili s tím co to linkbuilding je. Dnes zjistíme jak na to! Jak takový linkbuildingový odkaz v textu poznáme? Zpravidla to bývá stylisticky odlišný text přímo v článku, nebo na jeho konci. Takový text se… Detail článku »
Úvod do linkbuildingu
Co to vlastně linkbuilding je? Linkbuilding je jednou z off-page SEO metod. Jinými slovy, jde o část SEO, která neprobíhá přímo na Vašich stránkách, ale přesto s nimi pracuje. Jak už je v samotném názvu, linkbuilding jedná se o budování odkazů na Vaše stránky. Cílem je, zde tedy získat zpětné odkazy, ze známých a kvalitních domén, které tím odkazují na… Detail článku »
Linkbuilding – vše, co o něm potřebujete vědět
Linkbuilding Linkbuilding je důležitou součástí SEO. Celá Collabim akademie je právě o vzdělávání se v oblasti SEO, máme tedy pro Vás zdroj dalšího studia. Tento článek bude sloužit jako rozcestník při Vašem studiu. Úvod I ty nejlepší věci se musí uvést, proto jsme připravili: Úvod do linkbuildingu, kde najdete všechny potřebné informace, které Vás uvedou… Detail článku »
Xenu a Integrity – v čem nám může pomoci při analýze URL?
Při optimalizaci webu pro vyhledávače nebo při analýze konkurence potřebujeme zjistit ideálně klíčová slova, nadpisy, popisky a URL adresy. S tímto úkolem nám může pomoci jednorázová analýza URL v Collabimu. Pokud ovšem máme web či e-shop o stovkách až tisících URL, jakým způsobem co nejefektivněji získat všechny URL, pokud nemáme k dispozici sitemapu nebo není… Detail článku »
Jak propojit všechny nezbytné služby s vaším webem?
Na začátku optimalizace každého projektu bychom si měli projekt napojit na služby, které nám pomáhají s odhalováním problémů a s vyhodnocováním našeho snažení. Pro správu stránek bychom doporučili napojení na Google Analytics, Google Search Console či Seznam Webmaster. Volitelně můžete službu navést do služby Bing Webmaster. Velký efekt od toho ale nečekejte. Pokud budete mít… Detail článku »
Sedm základních pilířů při optimalizaci stránek pro uživatele, kteří vás hledají
Přinášíme vám zajímavý postup a vysvětlení optimalizace krok za krokem, jak optimalizovat své webové stránky, či e-shop pro uživatele, kteří vás mají vyhledávat. Díky tomu můžete zvýšit své zisky nebo poptávky. Základním pravidlem, aby vás uživatel nalez, musí být správně fungující a indexovaný web. Níže si popíšeme, na co si dát pozor, co a jak… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 5 – Hodina práce a zlepšení konverzního poměru o 24 %
Předchozí díl seriálu Na vlastní e-shopovou kůži se věnoval první kategorizaci na e-shopu Bezvapotisk.cz. Pojďte se dnes podívat na to, jak jedna poměrně jednoduchá úprava zvětšila našemu e-shopu konverzní poměr o 24 % a tím vydělala více peněz…. Detail článku »
Recenze na nový kurz Analýza Klíčových slov od Michala Binky
Pokud jste již četli a do praxe uvedli náš návod Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem, pak jistě tušíte, o čem tento kurz a recenze na něj bude. A tak jsme se plni očekávání vrhli do nového počinu Michal Binky. Tentokrát všakl Michal nepřichází s knihou, ale plnotučným video návodem na přípravu základního dokumentu v… Detail článku »
Keyword golden ratio aneb TOP10 na Google do 39,5 hodiny
Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Upozornění na začátek: Tohle není zádná zázračná metoda, která z Vás přes noc udělá miliardáře. Určitě také není všespásná a pro většinu webů to není základ jejich SEO strategie. Je však skvělá pro pochopení základů SEO a vyzkoušení si… Detail článku »
Proč je dobré mít profil na Firmy.cz?
Službu firmy.cz od Seznamu určitě všichni znáte, ale máte zde profil? V rámci propagace firmy bychom se neměli soustředit čistě jen na Google a jeho službu “Moje firma”. Stejně tak důležité je mít profil i na firmy.cz Profil na Seznamu je vizitkou firmy napříč seznamem, informace z něj se pak zobrazují na webové stránce Firmy.cz… Detail článku »