Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Analýza on-page faktorů a technická analýza

Nyní již víme, jak mají jednotlivé on-page faktory vypadat. Jak ale vypadá reálný stav on-page faktorů napříč celou naší stránkou? Nemáme na stránce vážné chyby nebo problémy, které by vyhledávačům zabraňovaly v procházení nebo indexaci obsahu Nejenom na tyto otázky nám odpoví technická analýza stránek a analýza on- page faktorů. Toto téma by svým rozsahem… Detail článku »

Funguje stále ještě metoda KGR?

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Po pár měsících jsme se vrátili k metodě KGR, abychom měli jistotu, že stále funguje. Hned na začátek můžu prozradit, že pomocí KGR se lze stále relativně snadno dostat na první pozice ve vyhledávání. Stačí k tomu výběr správného… Detail článku »

SERP (Search Engine Result Page)

Zkratku SERP si prosím zapamatujte. V Collabim akademii ji uvidíte nesčetněkrát. Stejně jako pojem Ranking. Prostor pro organické výsledky ve vyhledávání se ztenčuje jako ledovce v Grónsku. V roce 2005 Google zobrazoval organické (přirozené) výsledky vyhledávání v horní části, reklamy byly po stranách. V roce 2020 je situace zásadně jiná. Přirozené výsledky vyhledávání dostávají čím… Detail článku »

Postup optimalizace: návod krok za krokem

Sedm základních pilířů při optimalizaci stránek pro záměr vyhledávajícího 1. Procházení a indexace Relevantní vstupní stránky plné atraktivního zboží a obsahu nebudou ve vyhledávačích fungovat, pokud je vyhledávací roboti nenajdou, nebudou je moci projít, nebudou je schopni přečíst. Proto korektní procházení a indexace tvoří základní pilíř celého našeho snažení. 2. Vyhledávací dotazy: identifikace, kvantifikace, kategorizace,… Detail článku »

Lokální SEO – průzkum Google SERPu 05/21

Poměrně často se v rámci našich demo představení dostáváme k zákazníkům, kteří svůj byznys provozují lokálně. A protože se dotazy a problémy neustále opakují, rozhodli jsme se Richardem Klačkem ze společnosti Taste připravit webinář, kde tuto problematiku nejen osvětlíme, ale ukážeme reálné výsledky některých vybraných zákazníků.  Co by to ale bylo za osvětu bez pořádného… Detail článku »

Jak s pomocí Collabimu vyhodnocovat brandové kampaně

Dnes jsem si povídal s naší bývalou kolegyní Ludmilou Procházkovou, která Collabim využívá i pro svou nynější práci marketingové manažerky. Ludmila nám vysvětlí, jak může být Collabim důležitý při vyhodnocování reklamních kampaní v televizi a rádiu. Ale také pro vyhodnocení spolupráce s influencerem. Což je poměrně neobvyklé zapojení Collabimu.  Vás by snad Collabim, jako vhodný… Detail článku »

Google zavedl dynamické titulky v SERPu

Co Google schvátí, to už nenavrátí. Naposledy to odnesly titulky stránek v SERPu. Google vydal nový update, který je neoficiálně označován jako “Google Page Title Update” či “Google Title Tag Update”.  Máte se začít bát? Dobrá otázka, ale zatím je krátká doba od této změny, abychom měli dostatek dat k jasné odpovědi a navíc se… Detail článku »

Statistika vyhledávání Google

Počet vyhledávání na Google každým rokem celosvětově roste. V ČR Google zodpoví více než 75 % všech vyhledávacích dotazů, které Češi na internetu hledají. Jak ale zjistit konkrétní statistiky vyhledávání Google pro jednotlivá klíčová slova?  Využití Collabimu je jasná volba, ale můžete využít i nástroje přímo od Google. Vždy však myslete na to, co Vás… Detail článku »

Black Hat SEO – zakázané praktiky – 1. část

Black Hat SEO je praktika, která má za cíl navýšit hodnocení webové stránky u vyhledávačů pomocí zakázaných technik. Tyto techniky jsou uvedeny v pravidlech užívání vyhledávacích serverů a měl by se s nimi seznámit každý, kdo chce optimalizovat svůj nebo cizí web. Samotný název Black Hat byl převzat z filmů (hlavně westernů), kde byly za… Detail článku »

5 způsobů, jak zlepšit Vaše SEO, které možná ještě nepoužíváte

Jak Vaši zákazníci najdou Váš web? Digitální prostředí nabízí téměř nekonečnou škálu možností – sociální sítě, blogy, přehrávače videí, diskuzní fóra…  Statistiky ovšem ukazují, že 68 % všech online aktivit začíná ve vyhledávači, 51 % návštěvnosti komerčních webů pochází z organického (nejde o placenou reklamu) vyhledávání a 75 % uživatelů Googlu nikdy neotevře druhou stránku… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit