Na internetu můžete nalézt nepřeberné množství návodů, jak si svépomocí připravit analýzu klíčových slov. Žádný návod však nejde do takové hloubky, aby ukázal i detaily provedení jednotlivých kroků a podrobně vysvětlil každou část tohoto procesu názorně. A přesně o tom je tato kniha od Michala Binky. Sami jsme ji zhltli několik dní před jejím oficiálním… Detail článku »
Jak se nespálit při výběru SEO agentury nebo SEO specialisty
Také už možná víte, že vhodnými úpravami obsahu webových stránek pro internetové vyhledávače (optimalizací nebo zkráceně SEO) je možné dosáhnout zlepšení pozice Vaší webové stránky mezi ostatními výsledky vyhledávání. A tím i zvýšení neplacené návštěvnosti. Ale kde začít… Možná jste již četli různé návody jak na SEO, nebo jste narazili na náš článek Co je to… Detail článku »
SEO copywriting prakticky | Klíčová slova, která prodávají
Cílem každého copywritera by mělo být vytvořit takový text, který bude srozumitelně komunikovat požadavky klienta směrem k cílové skupině. Další level copywritingu je SEO copywriting, kdy nejenže vytvoříme čtivý a poutavý text, ale také text optimalizovaný pro internetové vyhledávače. To je takový text, který napomůže Vaší webové stránce umístit se na vybraná klíčová slova ve… Detail článku »
SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů
Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO. Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »
Přidání stránky na Google
Pokud jste stejně nedočkaví jako my, možná často řešíte přesně tento problém. Jak co nejrychleji zajistit, aby se nově vytvořená stránka dostala co nejrychleji do indexu Google a ten začal ideálně hned zobrazovat. Máme pro vás dobrou zprávu, jde to! A z naší zkušenosti to jde i řádech minut! K oběma níže popsaným způsobům však… Detail článku »
Rozšířené vyhledávání na Google pomocí operátorů (+ Seznam.cz)
Na internetu je možné najít různé informace o pokročilém vyhledávání a vyhledávacích operátorech. Česká republika je specifická přítomností dvou dominantních internetových vyhledávačů, ale nikde jsme nenašli všechny informace pěkně pohromadě, a proto jsme se to rozhodli změnit. Připravili jsme pro vás článek, který shrnuje základní vyhledávací operátory Google i Seznam, navíc jsme vytáhli i specialitky… Detail článku »
5 způsobů jak zjistit zpětné odkazy na svůj web zdarma [aktualizace 08/2019]

Často se nás ptáte na způsoby získání zpětných odkazů (anglicky backlinks) na váš web. Rozhodli jsme se proto sepsat návody pro jejich bezplatné zjištění. Hned se k tomu dostaneme, nejprve si ale pojďme ujasnit, o čem se bavíme. Co jsou zpětné odkazy na web? Zpětný odkaz (backlink) znamená vazbu mezi dvěma weby. Jeden odkazuje na… Detail článku »
Lukáš Nagy: Google Search Console aneb podceňovaný parťák pro web
Google Search Console (dříve Google Webmaster Tools) je velmi užitečný, bezplatný nástroj a jeho implementaci na webovou stránku by se neměl vyhýbat žádný majitel webu. Analytický nástroj přímo od Google Vám poskytuje náhled na to, jak daný vyhledávač vidí Váš web. Určitě není na škodu vědět, jak Google webovou stránku prochází a indexuje, které chyby… Detail článku »
Michal Binka: 3 TOP nástroje na SEO analýzu webu
Chcete-li na Vašem webovém projektu řešit optimalizaci pro vyhledávače, bez SEO nástrojů se neobejdete. Když jsem se SEO začínal před 13 lety, bylo nástrojů minimum a jejich kvalita a přínos byly velmi diskutabilní. Prakticky se jednalo o nástroje, které dnes označujeme jako SEOmaty. Chcete-li se dozvědět více, např. proč vám tyto nástroje se SEO nikdy… Detail článku »
3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď
Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »