SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

6) INSKI: Jak to celé nakonec vlastně dopadlo

No a po klíčovce už to bylo jednoduché. Dali jsme dohromady nový web (za 17 hodin) a za první dva měsíce jsme jen z organického vyhledávání utržili navíc 102 300 Kč

Zřejmě vám to zní jako pohádka na dobrou noc. Taky jsem si myslel, že se mi to jen zdá. Musel jsem tedy Google Analytics konfrontovat s ekonomickou realitou majitele, který to potvrdila. Mrkněte na webinář, který jsem o celém projektu dal dohromady, má necelou hodinku + dotazy.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Webinář k dispozici zde:

Vydělávající web za 17 hodin práce. +102 300 Kč za první 2 měsíce. –>

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit