Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam add url aneb Jak přidat stránku na Seznam.cz

Jednotlivě i hromadně -> s trochou úsilí je přidání nové stránky na Seznam.cz otázkou pár vteřin. Vyhledávač Seznam.cz v některých oblastech internetového byznysu trpí známým neduhem – někdy mu zaregistrování nové stránky a vložení do jeho indexu trvá poměrně dlouho. Není vyjímkou, že i několik týdnů (jak jsme ostatně popisovali i v našem webináři). Pokud… Detail článku »

Optimalizace rychlosti stránek pomocí Chrome

Tento článek pro vás připravil: Vladislav MusílekPřední odborník na systém WORDPRESS v ČRmusilda.cz Vytvářím pluginy pro WooCommerce, občas šablony, píši články o WordPressu a jezdím na různé konference, kde mluvím o tom, co mi přijde zajímavé. O tom, že rychlost načtení webu je kritická pro dnešní webové stránky, se napsalo mnoho řádků textu. V současnosti… Detail článku »

93% návštěvnosti z organického vyhledávání? S Collabimem snadno!

Dneska tu máme Míru Stříšku a projekt společnosti ASD servis. Výsledky, o kterých si popovídáme, pocházejí z domény deratizaceasd.cz. Firma se zabývá desinfekcí a deratizací. Proč se o tom zmiňujeme? Obor deratizace a boje se škůdci je výrázně konkurenční a tudíž velmi zajímavý. Tak jdeme na to! Rozhovor se zákazníkem Jde to i bez PPC Doménu jsme spustili hned v únoru. Následující měsíc jsme ladili detaily,… Detail článku »

On-page SEO – bez Collabimu ani ránu. Přečtěte si proč

Profesí jsem copywriter a nejraději pracuji na obsahu. Proto jsem se zaměřil na to, jak mi Collabim pomáhá s „on-page“ SEO. Dozvíte se tipy, kam se dívat alespoň jednou týdně. A jak a proč si práci usnadnit. Collabim byl dříve s Google analytics synonymum pro analytické nástroje. Že dodnes sledují právě jen tyto dva, vím od… Detail článku »

SEO optimalizace obrázků

Pod pojem SEO optimalizace, můžeme zařadit veškeré aktivity, které mají za cíl získat, co nejvyšší viditelnost v neplaceném vyhledávání. Vyhledávače procházejí obsah stránky nehledě, na to zda je to text, obrázek či video. S rozpoznáním obsahu obrázků a videí mohou mít problém. Nicméně s rozpoznáním textu vyhledávače problém nemají, dokáží určit pro jaké vyhledávací dotazy… Detail článku »

S Collabimem k 420% zlepšení tržeb

Jak je s Collabimem možné se troškou práce dostat až ke 420% zlepšení tržeb jednoho menšího webu? Adam Klatovský nám popsal, jak dokázal na projektu lenia-yoga.cz zlepšit tržby až o úžasných 420% a jak mu Collabim pomohl zlepšit organické návštěvnosti u dalších jeho projektů. Lenia-yoga Projekt lenia-yoga.cz patří mé ženě a běží už tři roky. Já… Detail článku »

Návratnost investice do pracovního portálu 4 měsíce po změně marketingového kanálu na SEO

Jakub Zburník se s námi podělil o své zkušenosti se SEO, kde se mu právě díky optimalizaci pro vyhledávače podařilo zvýšit poptávky a zisk projektu, na kterém pracuje. Představení projektu Projekt se jmenuje INJOBIN a funguje podobně jako Jobs.cz, Práce.cz apod. V tomto případě se ale hledají pracovníci pro německé firmy. Web jsme postavili na WordPressu… Detail článku »

Co si lidé představují pod pojmem „seo poradenství“?

Každý z nás už určitě slyšel, co přesně si představit pod pojmem „SEO“. Existuje nespočet různých definic a bližšího představení, jak tato služba vypadá a jak vás dokáže dostat na první místa ve vyhledávačích. Odlišné představy, co čekat od „SEO poradenství“ nám však občas zamotají hlavu. SEO definice a základní představení Samotná zkratka SEO vznikla ze… Detail článku »

13 rad, jak docílit ROI 700 % do 5 měsíců

Optimalizace pro vyhledávače je častokrát zdlouhavý proces, u kterého návratnost investice může trvat měsíce až roky. Ne vždy tomu tak musí být, když víte, jak na SEO. Výhradní dovozce produktů společnosti Author Alarm v České republice nás oslovil s prosbou o pomoc při zavedení nového produktu zabezpečení vozidel IGLA na český trh. Jak to většinou bývá, při… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit