Své soukromí online můžete chránit i pomoci mazání webové historie. Chytré rozhodnutí smazat svou historii hledání je i tehdy, když jste hledali něco na co nejste moc hrdí. Při používání prohlížeče Google, jsou vaše hledané dotazy automaticky sledované a uložené v historii vašeho Google účtu. Je proto dobré vědět, kde tuhle historii najít a jak ji… Detail článku »
Google AdSense: návod, registrace, výdělky
Google AdSense je populární službou společnosti Google, která umožňuje provozovatelům webových stránek vydělávat peníze prostřednictvím umístění reklam na jejich stránky. V tomto článku se zaměříme na to, jak se do služby zaregistrovat, jak celý systém vlastně funguje a jaké výdělky lze očekávat. Google AdSense a reklama v praxi Google AdSense představuje jednu z nejsnadnějších a… Detail článku »
Google Ads: návod, přihlášení, podpora
V dnešní digitální době se marketingová strategie firmy stává stále více komplexní a sofistikovanou. Možná i vy právě zvažujete rozšíření svých marketingových aktivit o PPC. V následujícím článku si přečtete základní informace o službě Google Ads. Co to vlastně je? Jak platforma funguje a jak ji nastavit? To vše se dozvíte na následujících řádcích. Jedním… Detail článku »
Jak vyhodnocovat SEO v Google Analytics 4
Nová éra Google Analytics přichází a s ní i rozšířené možnosti měření vašeho webu. V marketingovém světě se už dnes asi nenajde nikdo, kdo by o transformaci z Universal Analytics na Google Analytics 4 ještě nevěděl. Napadlo vás ale, že mohou GA4 fungovat i jako užitečný nástroj pro vyhodnocení SEO? Využijte všechny jejich možnosti naplno… Detail článku »
Výukové video (LearningResource, VideoObject, Clip) strukturovaná data
Vyhledávání Google je pro studenty a učitele vstupním bodem pro objevování a sledování výukových videí. Pokud výslovně uvedete informace specifické pro výuku pomocí strukturovaných údajů, jako je úroveň vzdělání a koncepce a dovednosti, kterých se video týká, může Google lépe porozumět obsahu vašeho videa a poskytnout žákům lepší zážitek, který jim pomůže najít správný obsah…. Detail článku »
Strukturovaná data pro vyhledávání pracovních nabídek (JobPosting)
💡Kvůli COVID-19 zaznamenala společnost Google větší zájem uchazečů o práci z domova a o pracovní příležitosti na dálku. Doporučujeme vám, abyste si označili pracovní místa pro práci z domova. Přidáním strukturovaných dat JobPosting na webové stránky s nabídkami pracovních míst můžete zlepšit zážitek z hledání práce. Přidáním strukturovaných dat se vaše pracovní nabídky mohou zobrazovat… Detail článku »
Metadata obrázků ve službě Obrázky Google
Pokud zadáte metadata obrázku, mohou Obrázky Google zobrazit další podrobnosti o obrázku, například kdo je jeho autorem, jak mohou lidé obrázek používat a informace o kreditu. Uvedením informací o licenci může například obrázek získat nárok na odznak Licencovatelný, který poskytuje odkaz na licenci a podrobnější informace o tom, jak může někdo obrázek použít. Dostupnost funkcí… Detail článku »
Strukturovaná data Jak na to (HowTo)
💡Obsahuje vaše stránka pokyny k jídlu nebo nápojům? Přidejte strukturovaná data Recept místo Jak na to. Pomocí strukturovaných dat HowTo můžete Googlu výslovně sdělit, že váš obsah je návodem k použití. Návod na použití provede uživatele souborem kroků k úspěšnému dokončení úkolu a může obsahovat video, obrázky a text. Například “Jak uvázat kravatu” nebo “Jak… Detail článku »
Strukturovaná data pro domácí aktivity (VirtualLocation)
Abyste lidem pomohli objevit aktivity, které mohou dělat z domova, můžete na stránky s online událostmi a videi přidat strukturovaná data. Když lidé hledají aktivity, které mohou dělat doma, videa a online události se zobrazí v bohatých výsledcích. Lidé mohou kliknout na video nebo lekci a zobrazí se jim další podrobnosti, například popis aktivity, způsob… Detail článku »
Strukturovaná data FAQ (FAQPage, Question, Answer)
💡Umožňuje váš web uživatelům odesílat odpovědi na jednu otázku? Použijte místo toho strukturovaná data QAPage. Stránka často kladených otázek (FAQ) obsahuje seznam otázek a odpovědí týkajících se určitého tématu. Správně označené stránky FAQ mohou mít nárok na bohatý výsledek ve vyhledávání a na akci v asistentovi Google, což může pomoci vašemu webu oslovit správné uživatele…. Detail článku »