Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Strukturovaná data FAQ (FAQPage, Question, Answer)

💡Umožňuje váš web uživatelům odesílat odpovědi na jednu otázku? Použijte místo toho strukturovaná data QAPage. Stránka často kladených otázek (FAQ) obsahuje seznam otázek a odpovědí týkajících se určitého tématu. Správně označené stránky FAQ mohou mít nárok na bohatý výsledek ve vyhledávání a na akci v asistentovi Google, což může pomoci vašemu webu oslovit správné uživatele…. Detail článku »

Strukturovaná data Fact Check (ClaimReview)

Pokud máte webovou stránku, která přezkoumává tvrzení jiných osob, můžete na své webové stránce uvést strukturovaná data ClaimReview. Strukturovaná data ClaimReview mohou umožnit zobrazení souhrnné verze kontroly faktů ve výsledcích vyhledávání Google, když se vaše stránka objeví ve výsledcích vyhledávání daného tvrzení. Tato příručka popisuje podrobnosti o tom, jak implementovat strukturovaná data ClaimReview. Pokud nechcete… Detail článku »

Strukturovaná data události (Event)

💡Google přidal několik volitelných vlastností: organizátor, stav události, režim události a předchozí datum zahájení. Kvůli COVID-19 vám doporučujeme přidat tyto nové vlastnosti, aby lidé věděli, v jakém stavu se vaše událost nachází a jak se jí mohou zúčastnit. Další informace o této změně najdete v příspěvku na blogu. Zkušenosti s událostmi ve službě Google usnadňují… Detail článku »

Odhadovaný plat (povolání) strukturovaná data

💡Zveřejňuje váš web pracovní nabídky s aktuálními informacemi o platech? Přidejte strukturovaná data JobPosting místo Odhadovaného platu. Strukturovaná data o povoláních umožňují poskytovatelům odhadů platů definovat platová rozpětí a průměrné platy v jednotlivých regionech pro jednotlivé typy pracovních míst, podrobnosti o povolání, jako jsou typické benefity, kvalifikace a požadavky na vzdělání. Strukturovaná data OccupationAggregationByEmployer umožňují… Detail článku »

Strukturovaná data souhrnného hodnocení zaměstnavatele (EmployerAggregateRating)

💡 Poskytuje vaše stránka odhady platů? Zvažte přidání strukturovaných údajů o odhadovaném platu. Poskytuje váš web pracovní nabídky? Zvažte přidání strukturovaných dat JobPosting. Pokud váš web zveřejňuje hodnocení organizací, které najímají zaměstnance, vytvořené uživateli, přidejte na svůj web strukturovaná data EmployerAggregateRating. EmployerAggregateRating je hodnocení náborové organizace sestavené z mnoha uživatelů. Přidáním EmployerAggregateRating můžete uchazečům o… Detail článku »

Strukturovaná data v oblasti vzdělávání (Quiz, Question, and Answer)

Pokud máte stránky s tzv. flashkartami, můžete studentům pomoci lépe najít odpovědi na vzdělávací otázky přidáním strukturovaných dat Quiz na stránky s flashkartami. Přidáním strukturovaných dat se váš obsah může zobrazovat v carouselu otázek a odpovědí pro vzdělávání ve výsledcích vyhledávání Google, v aplikaci Google Assistant a ve výsledcích aplikace Google Lens. Do carouselu otázek… Detail článku »

Dataset strukturovaných dat (Dataset, DataCatalog, DataDownload)

Datasety se snáze vyhledávají, pokud podpůrné informace, jako je jejich název, popis, tvůrce a distribuční formáty, poskytnete jako strukturovaná data. Přístup společnosti Google k vyhledávání datových sad neboli datasetů využívá schéma.org a další standardy metadat, které lze přidat na stránky popisující datové sady. Účelem tohoto značení je zlepšit vyhledávání datasetů z oblastí, jako jsou vědy… Detail článku »

Případová studie Strefa.cz (Včeliště)

Jak jsme zvýšili trojnásobně organickou návštěvnost pomocí SEO Firma STREFA se na nás obrátila s požadavkem na optimalizaci pro vyhledávače s cílem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Důkladně jsme se s klientem seznámili, zjistili, analyzovali současný stav, viditelnost ve vyhledávačích a příležitosti. Následně jsme zahájili samotný proces optimalizace. Pojďte s námi… Detail článku »

Strukturovaná data seznamu kurzů (Course)

Označte seznamy kurzů strukturovanými daty, aby vás potenciální studenti našli ve vyhledávači Google. Můžete uvést podrobnosti včetně názvu kurzu, kdo jej nabízí a krátkého popisu. Jak přidat strukturovaná data Strukturovaná data jsou standardizovaný formát pro poskytování informací o stránce a klasifikaci obsahu stránky. Pokud se strukturovanými daty teprve začínáte, můžete se dozvědět více o tom,… Detail článku »

Strukturovaná data v carouselu (ItemList)

WordPress › Chyba