Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Discover a vaše webové stránky

Služba Discover zobrazuje uživatelům obsah související s jejich zájmy na základě jejich aktivity na webu a v aplikacích. Jak se služba Discover liší od služby Search Při vyhledávání uživatelé zadávají hledaný výraz a hledají užitečné informace související s jejich dotazem, ale služba Discover používá jiný přístup. Namísto zobrazování výsledků v reakci na dotaz se v… Detail článku »

Obecné pokyny k flexibilnímu vzorkování (flexible sampling)

Abychom lépe porozuměli potenciálnímu dopadu změn vzorkování na uživatele Google a modely předplatného vydavatelů, připravil Google ve spolupráci s jejich vydavatelskými partnery řadu experimentů. Z těchto experimentů zjistili, že i drobné změny současných úrovní vzorkování by mohly zhoršit uživatelský zážitek a vzhledem k tomu, že přístup uživatelů je omezen, také neúmyslně ovlivnit hodnocení článků ve… Detail článku »

Doporučené úryvky (snippets) a vaše webové stránky

Snippety (úryvky), jsou speciální rámečky, ve kterých je formát běžného výsledku vyhledávání obrácený a nejprve se zobrazí krátký popisný text. Mohou se také zobrazovat v rámci skupiny souvisejících otázek (známé také jako „Lidé se také ptají“). Přečtěte si i další informace o tom, jak Featured Snippets ve službě Google fungují. Jak můžu deaktivovat doporučené úryvky… Detail článku »

Definujte favikonu, která se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání

Pokud má váš web favikonu, může být zahrnuta do výsledků vyhledávání Google pro váš web. Implementace Zde naleznete návod, jak zajistit, aby váš web mohl být zobrazen jako favicona ve výsledcích vyhledávání Google: Vytvořte favikonu podle pokynů. Do záhlaví domovské stránky přidejte značku <link> s následující syntaxí: <link rel=”icon” href=”/path/to/favicon.ico”> Při získávání informací o favikoně… Detail článku »

Ovlivněte data zveřejnění ve vyhledávání Google

Jako datum zveřejnění (byline date) označujeme datum, které Google odhaduje jako datum aktualizace nebo zveřejnění webové stránky. Pokud Google dokáže určit datum zveřejnění vaší stránky nebo videa, může tuto informaci zobrazit ve výsledcích vyhledávání, pokud tuto informaci považuje za užitečnou pro uživatele. Vy můžete poskytnout informace, které společnosti Google pomohou toto datum určit. Google není závislý… Detail článku »

Průvodce systémy řazení ve vyhledávání Google

Společnost Google používá automatizované systémy řazení, které zohledňují mnoho faktorů a signálů o stovkách miliard webových stránek a dalšího obsahu v našem indexu vyhledávání, aby mohla během zlomku sekundy zobrazit nejrelevantnější a nejužitečnější výsledky. Tyto systémy jsou pravidelně vylepšovány pomocí důkladného testování a vyhodnocování a upozorňují na aktualizace systémů řazení, pokud by mohly být užitečné… Detail článku »

Dočasné pozastavení nebo vypnutí webové stránky

Pokud nejste schopni vyřídit objednávky nebo mnoho vašich produktů není skladem, můžete uvažovat o dočasném uzavření vašeho internetového obchodu. Pokud je situace dočasná, což znamená, že očekáváte, že v následujících týdnech nebo měsících budete moci produkty prodávat, společnost Google doporučuje přijmout opatření, která zachovají co nejvíce postavení vašeho webu ve vyhledávání. Tento průvodce vysvětluje, jak… Detail článku »

Minimalizujte dopad A/B testování ve vyhledávání Google

V tomto článku se dozvíte, jak zajistit, aby testování variant obsahu stránek nebo jejich URL mělo minimální dopad na výkonnost vyhledávání Google. Neposkytuje návod, jak testy sestavit nebo navrhnout, ale další zdroje o testování najdete na konci článku. Přehled testování Testování webových stránek spočívá v tom, že vyzkoušíte různé verze svých webových stránek (nebo jejich… Detail článku »

5 příležitostí pro zpětné odkazy, které máte na dlani

Jak začít s linkbuildingem u nového webu nebo e-shopu? Ideálně vytvořením strategie pro budování zpětných odkazů. Chcete začít se SEO co nejdříve? Máme pro vás 5 tipů na snadno dostupné a zajímavé odkazové příležitosti, které si navíc najdou místo i ve vaší budoucí linkbuildingové strategii. Stránky výrobců a dodavatelů Relevance: vysoká Obtížnost: střední Přínos: vysoký… Detail článku »

Jak přesunout web

Tento článek popisuje, jak změnit adresy URL stávajících stránek na webu a zároveň minimalizovat negativní dopad na výsledky vyhledávání Google. Mezi příklady takového přesunu stránek patří např: změny URL z HTTP na HTTPS, změny názvu domény, například example.com na example.net nebo sloučení více domén či hostitelských jmen, změny cest URL: example.com/page.php?id=1 na example.com/widget nebo example.com/page.html… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit