Dneska jsme si povídali s Radkem Černým, majitelem a tvůrcem Ecoblogu. Jeho blog díky SEO, affiliate programu a Collabimu vydělává desítky tisíc korun měsíčně. Radek nám prozradí, jak se mu to podařilo! Na počátku stál testovací projekt Posledních 5 let se věnuji affiliate marketingu a taky PPC reklamám. Teprve před rokem a půl jsem se začal učit SEO. Potřeboval jsem místo… Detail článku »
Koronavirová krize = příležitost pro vás
Jako SEO konzultant jsem byl od začátku tohoto roku svědkem několika případů poklesu tržeb, úbytku zákazníků nebo dokonce krachu podnikání v důsledku vládních opatření proti šíření koronaviru. Ta poslední možnost se naštěstí vyhnula mým klientům, přesto mě letošní problémy mnoha menších firem a podnikatelů vedly k zamyšlení, jakou úlohu může v takové situaci sehrát SEO a online marketing… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 4 – První kategorizace
V předchozím dílu tohoto seriálu jsem vám představil seznam úkolů, které provést při koupi e-shopu. Dnes si ukážeme první věc, na které jsem začal po převzetí e-shopu pracovat. Vrhnul jsem se do revize názvů kategorií. Rád bych totiž získal více organické návštěvnosti a ideálně také tržeb. Původní struktura kategorií vypadala následovně: To, že kategorie na… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 3 – Seznam úkolů při koupi e-shopu
V předchozích dílech jsme si ukázali, proč Collabim koupil e-shop, a řekli něco ze zákulisí prodeje. Nyní přicházíme se seznamem úkolů obratem následujících po podepsání smlouvy, který se vám v případě koupě e-shopu může hodit. Níže zmíněné úkoly nemusí platit vždy – bude záležet na tom, co všechno spolu s pořízením e-shopu koupíte. Vlastnictví domény… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 2 – Ze zákulisí koupě a převzetí e-shopu
Jak už nejspíš víte z předchozího článku “Na vlastní e-shopovou kůži – díl 1 – Proč a kdo” – Collabim koupil e-shop. V pokračování tohoto seriálu jsme vám slíbili podrobnosti námluv a také to, jak jsme e-shop vybrali a koupili. Ještě předtím, než jsme na e-shop vybrali a koupili, jsme vyrazili na námluvy. Díky nim… Detail článku »
5 největších SEO problémů a jak je řešit
Zkuste tento článek použít jako praktického kapesního průvodce pro řešení složitých problémů se SEO a následné zlepšení vašeho hodnocení webu. Důkladné a komplexní SEO je dnes pro hodnocení vaší stránky z pohledu Googlu zcela zásadní. Pokud své webové stránky neoptimalizujete a nedržíte se trendů, pak vaše hodnocení bude nižší než hodnocení konkurence, která svůj web… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 1 – Proč a kdo
Přejeme hezký den! Na internetu se dá najít spousta případových studií. Ty špatné obsahují pouze obecné moudra a floskule. Průměrné ukážou finální výsledek a poodhalí i trochu toho, jak se k výsledku dobrali. Ty nadprůměrné mají za cíl odhalit vše – konkrétní postupy, náklady a zisky. Těchto nadprůměrných případových studií publikovaných moc není, tak jsme… Detail článku »
Jak strojové učení mění SEO a jak se přizpůsobit
Lidé, kteří vyhledávají, sledují a komentují online svět, se neustále mění. V dnešní době hledají aktuální informace, virály a různé výsledky, díky čemuž je role strojového učení v SEO ještě důležitější. Stačí se podívat na nejnovější vývoj v Google RankBrain, abychom získali představu o tom, jak se vyhledávací algoritmus mění. Současná strojová technologie může podle… Detail článku »
SEO Analýza – Návod (krok za krokem) na komplexní SEO audit
SEO analýza nebo také SEO audit je jedním z nejzákladnějších kroků při tvorbě strategie optimalizace pro vyhledávače. Nedílnou součástí SEO analýzy je také Analýza Klíčových slov, kterou pak využíváme po dobu celé analýzy. V tomto článku si podrobně rozebereme analýzu webu, jeho návštěvnost a technické parametry. Kompletní návod na to, jak si vytvořit analýzu klíčových slov, naleznete… Detail článku »
Chyby v optimalizaci stránek: proč se stránky nedostanou nebo neudrží v TOP 10
Nejdříve začnu tím, co vnímám jako problém při poptávkách po optimalizacích. Zadavatelé chtějí být dobře vidět, chtějí se dobře rankovat (umisťovat ve výsledcích vyhledávání), chtějí více organické návštěvnosti, což je samo o sobě jako definice cíle v pořádku. Již méně se ale řeší kvalita vstupních stránek, relevance cílového obsahu ve vztahu k optimalizovaným vyhledávacím frázím…. Detail článku »