Nedávno jsem měla to štěstí, že se mi do rukou dostal kurt o tvorbě klíčových slov. A co jsem se z něj naučila? Kurz Spousta lidí, kteří něco málo o marketingu víc, si dnes myslí, že umí udělat klíčovou analýzu. Kvalitní klíčovou analýzu ale umí udělat jenom ten, kdo ví, jak na to. Pro nás,… Detail článku »
Duplicitní parametry URL
Duplicitní URL jsou častým problémem zvláště u e-shopů, nikoli ale pouze jen u nich. Duplicita vzniká v momentě, kdy se stejný (či velice podobný) obsah nachází na dvou odlišných URL. V tento moment tady nastává problém tím, že roboti při vyhledávání nabízí primárně relevantní, unikátní a především neopakující se obsah. V praxi si crawleři vybírají,… Detail článku »
Titulek vs meta description
Co je titulek a meta description Titulek a meta description se může zdát jako kombinace slov, která Vám nic neříká a při tom ji vídáte denně. V momentě, kdy vyhledáváte ve vyhledavači, obsahují veškeré výsledky, které naleznete, právě obojí. Cílem titulku je upoutat pozornost a meta descriptionu zase přiblížit, co na dané stránce, kam vás… Detail článku »
Vyjmuté stránky z měření
Co jsou web crawleři Web crawler je specializovaný bot pracující s webem za účelem jeho indexace. Prochází jednotlivé stránky a zaznamenává slova, která na daném webu našel. Na základě těchto slov pak vyhledavač odpovídá na uživatelské dotazy stránkami, na kterých daná slova našel. Crawleři procházejí weby opakovaně, a to kvůli zaznamenání změn, které na stránkách… Detail článku »
Canonical tags
Co to je canonical tag Kanonický odkazový prvek je prvek HTML, díky kterému přesměrováváme návštěvnost z jedné stránky na druhou. Dalo by se říci, že vybíráme preferovanou verzi stránky, kterou uživateli ukážeme. V článku Vyjmuté stránky z měření jsme si vysvětlili, co to jsou web crawleři, a proč jim zabraňujeme v práci. Pokud jste tento… Detail článku »
Případová studie První pozice: SEO pro Vandastore.cz
V roce 2010 jsme vytvořili eshop nově vznikajícímu obchodu, který měl v plánu nabízet na českém trhu kvalitní a luxusní hračky a to zejména pro ty nejmenší děti. V té době bylo obtížné na českém trhu takové produkty koupit. Samotné prodeje v počátcích tohoto internetového obchodu nebyly nikterak velké, a tak se začalo uvažovat o… Detail článku »
Přesměrování a jak se v nich vyznat
Přesměrování je způsob, jak přesměrovat návštěvníka i roboty vyhledávače z jednoho URL na jiné. Tuto funkci využijete v případě, když přesunete obsah na novou URL adresu (tzn. např. i ručně změníte adresu), smažete stránky, změníte název domény nebo sloučíte weby. Vyhýbejte se řetězovým přesměrováním, tzn. nepřesměrovávejte URL na již přesměrovanou URL atd. Přesměrovávejte na správnou… Detail článku »
Struktura stránek a URL
Struktura stránek a na ně navazující architektura jsou jedním ze základních kamenů v optimalizaci. V této části se podíváme na to, jak by měla optimální struktura vypadat. Neberte to ale jako dogma. Pokud optimální struktury nejsme schopni docílit (např. kvůli technickým překážkám), neznamená to, že nás vyhledávače nebudou indexovat a že se nebudeme zobrazovat ve… Detail článku »
SERP features – rozšířené výsledky ve vyhledávání
SERP také zobrazí standardně „10 modrých odkazů“ – organické výsledky, na které cílíte ve svém SEO úsilí. To jsou základy – jsou přítomny v téměř každém hledání. Kromě standardních organických a placených výpisů můžete také vidět jakoukoli kombinaci následujících dvanácti prvků rozšířených výsledků. Featured Snippets Featured Snippets – vybraný úryvek jako rychlá odpověď na vyhledávaný… Detail článku »
Linkbuilding pod taktovkou Collabimu
My Vás tím provedeme V tomto článku najdete přesný návod jak se pustit do budování zpětných odkazů, za pomoci Collabimu. Uvidíte, že to není vůbec těžké, jak jste si mohli myslet. Linkbuilding jako takový Protože do ničeho se člověk nemá vrhat po hlavě, i my pro Vás máme úvodní slovo k celému návodu, kterým Vás… Detail článku »