Už vás nebaví neustále bombardovat potenciálním zákazníky reklamami a získávat malý nebo žádný přínos? Možná je čas přejít na inbound marketing. Ve světě inbound marketingu není klíčem k úspěchu hlasitá reklama, ale umění vytvářet obsah, který k nám přirozeně přivádí zákazníky. Na rozdíl od tradičních metod, které se snaží zaujmout zákazníky přímými a často nevyžádanými reklamami,… Detail článku »
Webový copywriting je klíčovou součástí digitálního marketingu a hraje zásadní roli v komunikaci značek a firem na internetu. Jeho podstatou je totiž tvorba poutavého a přesvědčivého textového obsahu pro webové stránky. Přečtěte si v článku, proč je důležitý, jaké jsou jeho principy, a jak jej dělat opravdu dobře. Co je webový copywriting Pojmem webový copywriting rozumíme… Detail článku »
Regulární výrazy, známé také jako regex nebo regexp, jsou nástroji pro práci s textem, které umožňují vyhledávání, nahrazování a manipulaci s textovými řetězci na základě definovaného vzoru (patternu). Tyto vzory jsou sestaveny pomocí specifické syntaxe, která umožňuje popsat i složité vzory textu. Definují sadu řetězců a používají se k celé řadě účelů, od jednoduchého vyhledávání po… Detail článku »
Štítky jsou velice šikovnou pomůckou pro práci s vaším projektem. Jednak vám mohou usnadnit práci při filtrování na přehledech, stejně tak je můžete využít např. pro reporting a další funkce. V tomto článku si ukážeme, jak lze se štítky v Collabimu pracovat. Postup, jak přidat štítky, případně najdete v naší nápovědě. Štítky na přehledu klíčových… Detail článku »
URL adresu webu můžete změnit z různých důvodů – ať už kvůli estetice, nebo třeba z důvodu rebrandingu společnosti. Při změně domény mimochodem nezapomínejte na přesměrování. Používáte-li pro monitorování výsledků Collabim, neměli byste však také zapomenout na změnu URL adresy projektu. Pokud byste ve vašem projektu ponechali původní doménu, je velmi pravděpodobné, že byste v… Detail článku »
Pokud podnikáte, jistě je vám tohle dilema známé: chcete svoje podnikání rozvíjet, implementovat nové strategie, ale nejste si jistí, kde začít a jak vyčlenit zdroje, abyste toho dosáhli. Zdá se vám tenhle scénář povědomý? Jestli ano, možná budete muset provést Gap analýzu. Co je Gap Analýza? Gap analýza je proces, který společnosti používají k porovnání… Detail článku »
Imprese jsou zcela stěžejní pro porozumění dosahu a efektivitě reklamních kampaní, ačkoliv samy o sobě nejsou ukazatelem úspěchu nebo kvality reklamy. V našem článku se naučíte dobře rozumět pojmu imprese a zjistíte, jak se v praxi používá. Co je to imprese Imprese je marketingovým termínem, který označuje zobrazení reklamy na webových stránkách a dalších platformách. V praxi… Detail článku »
Pokud si nevíte rady, jak funguje nabídka akcí na přehledu klíčových slov, tento článek vám přiblíží, jak s nabídkou akcí pracovat. Přehled klíčových slov najdete v levém menu projektu: Nabídka akcí Tento přehled obsahuje seznam frází, které měříte ve vašem projektu. Nad přehledem uvidíte rozklikávací roletku, v níž najdete seznam akcí, které můžete provést s… Detail článku »
Rozložení pozic je šikovný přehled, na kterém se můžete podívat, kolik klíčových slov vašeho projektu máte na pozicích v TOP3, 4-10, 11-20 a 21+, a jak se rozložení pozic vyvíjelo v průběhu času. O rozložení pozic se podrobně dočtete v naší nápovědě. Nezapomeňte, že výsledky je třeba vyhodnocovat v kontextu počtu klíčových slov. Během daného… Detail článku »
V dnešní digitální éře je placená reklama na internetu klíčovým nástrojem pro podniky a značky, které chtějí maximalizovat svou viditelnost na internetu, oslovit cílové publikum a zvýšit prodeje. Tento článek poskytuje ucelený přehled o tom, jak funguje placená online reklama a co byste o ní měli vědět. Jak fungují reklamy na internetu Placená reklama na… Detail článku »