Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google recenze a vše o nich: 3 tipy, jak získat více recenzí

Recenze na Google umožňují zákazníkům hodnotit podniky a služby, které využili. Recenze jsou viditelné ve vyhledávači a Mapách Google, což dává potenciálním zákazníkům možnost získat rychlý přehled o kvalitě a spolehlivosti daného podniku. Jak fungují Google recenze firem Když zákazník navštíví podnik nebo využije službu, může následně na stránce podniku v Google napsat recenzi. Recenze… Detail článku »

Co jsou to pop-up neboli vyskakovací okna a vše o nich

Pop-up neboli vyskakovací okna

Pop-up okna, česky vyskakovací okna, jsou elementy webových stránek, které se automaticky objeví nad obsahem stránky, obvykle s cílem upoutat pozornost uživatele, předat důležitou informaci, nebo vyvolat konkrétní akci. Přestože mohou být používána efektivně k zvýšení konverzního poměru nebo k informování uživatelů, často jsou vnímána jako obtěžující a mohou negativně ovlivnit uživatelský zážitek. Historie a… Detail článku »

Přesměrování a stavové kódy 301 a 302

Přesměrování a stavové kódy 301 a 302

Co jsou to HTTP stavové kódy? HTTP stavové kódy jsou trojmístné číselné kódy, které webový server vrací prohlížeči nebo jinému klientovi, aby mu sdělil výsledek jeho požadavku. Tyto kódy se dělí do pěti kategorií, označených první číslicí kódu: 1xx (Informativní): Požadavek byl přijat, proces pokračuje. 2xx (Úspěšný): Požadavek byl úspěšně pochopen a přijat. 3xx (Přesměrování): … Detail článku »

Nejoblíbenější podcasty v ČR: Jaké podcasty lidé hledají a jak na SEO v podcastech

Podcasting je levný a uživatelský přívětivý distribuční kanál, který může oslovit skutečné široké publikum. V České republice sledujeme zvýšený zájem o podcasty s obrovským množstvím nových a zajímavých formátů, které se objevují každý měsíc. Čeští posluchači objevují kouzlo tohoto formátu a kromě toho, že podcasty rádi poslouchají, rádi je i tvoří. Tento trend nás vede… Detail článku »

Stavový kód http 404 – page not found – co znamená a jak chybu 404 odstranit

Stavový kód 404

Internetové stránky jsou postaveny na protokolech a pravidlech, která umožňují komunikaci mezi webovými servery a prohlížeči. Jedním z klíčových aspektů této komunikace jsou HTTP stavové kódy. Stavový kód HTTP 404, obvykle známý jako “Page Not Found” (Stránka nenalezena), je jedním z nejznámějších a nejběžnějších chyb, se kterými se uživatelé na internetu setkávají. V tomto článku… Detail článku »

Co je landing page a jak ji vytvořit

Co je landing page a jak ji vytvořit

Landing page v českém prostředí nazývaná i vstupní stránka, je často používaná právě v kontextu SEO, PPC i celkově v e-commerce prostoru. Vstupní stránky jsou klíčové pro marketingové kampaně a mohou hrát rozhodující roli v úspěšnosti online podnikání. Pod landing page rozumíme samostatnou webovou stránku, cílem které je zachycení potenciálních zákazníků a tím zvýšení konverzí. Rozdíl mezi domovskou… Detail článku »

Jak na SEO v roce 2024: Návod, postup a strategie od SEO agentury SEOPRAKTICKY

Jak se dělá SEO v roce 2024.

Pokud chcete řešit SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače), narazíte na internetu na řadu návodů, postupů, rad a triků. Řada těchto návodů není neobsahuje konkrétnější informace, někdy i zavádějící, proto jsme se rozhodli publikovat prověřené workflow brněnské SEO agentury SEOPRAKTICKY. Pozvolna nám končí rok 2023 a přichází rok 2024. Vykročte do něj se správným know-how a… Detail článku »

Search Engine Marketing: Co to je SEM a nejlepší postupy pro rok 2023

Co je SEM Search Engine Marketing (SEM) je jednou z nejdůležitějších součástí online marketingu. V současném digitálním věku, kdy se většina spotřebitelů rozhoduje na základě informací získaných online, může být SEM klíčovou součástí úspěšného marketingového mixu jakékoli firmy. SEM nabízí komplexní přístup k tomu, abyste se se svým webem zobrazovali na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání…. Detail článku »

Copywriting: Co dělá, kdo je a kolik stojí copywriter

Kdo je copywriter a co dělá V dnešní rychle se měnící digitální době je komunikace klíčem k úspěchu jakékoli značky nebo podniku. Zatímco vizuální obsah může upoutat pozornost, jsou to slova, která nás často přesvědčí, inspirují nebo nás vedou k akci. Zde vstupuje do hry copywriting – umění psaní přesvědčivého a efektivního obsahu. Toto „řemeslo“,… Detail článku »

Bing Webmaster Tools: Kompletní průvodce pro webmastery

Co je to Bing Webmaster Tools? Bing Webmaster Tools jsou online nástroje a služby poskytované společností Microsoft pro webové vývojáře, majitele webových stránek a SEO specialisty. Tyto nástroje a platforma slouží k monitorování, správě a optimalizaci webových stránek z hlediska jejich viditelnosti ve vyhledávači Bing, který je jedním z hlavních vyhledávačů na internetu. S nástrojem Bing… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit