S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Efektivnost marketingových kanálů v GDS 2/4: Jak zprovoznit tento report pro svoji firmu se svými daty?

Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl a… Detail článku »

Efektivnost marketingových kanálů v GDS 3/4: Popis přehledu

Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.  Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl… Detail článku »

Efektivnost marketingových kanálů v GDS 4/4: Co je, kolik stojí a jak funguje Google Data Studio?

Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.   Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu… Detail článku »

Nová jednorázovka nejen pro PPCčkaře!

Jak se nově učit od konkurence nejen skrze Svatý grál! Přinášíme vám jednorázovou analýzu, která se v posledních dnech zrodila. Bystřejšímu oku samozřejmě neunikla, ale i přesto se jistě najdou tací, kteří ještě neobjevili kouzlo nové jednorázové analýzy Srovnání inzerujících domén na vložená klíčová slova. Proberme si, jaká data Collabim umí skrze novou analýzu získat a co… Detail článku »

5 SEO mýtů

Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »

Kde končí přesměrování, jiné začíná.. Redirecting pod kontrolou

Nedávno jsme představovali nový sloupec v jednorázové analýze URL, který zobrazuje čísla stavových kódů, přes které jde zadaná stránka. Status codes V případě, že stránka se přesměrovávala, již nebylo možné zjistit, kde stránka končí. Tento nedostatek je již minulostí, protože jsme přidali nové sloupce, kde je vše vyobrazeno. Final url / Input URL matches final… Detail článku »

Jak používat analýzu klíčových slov v POWERBI

Když jdete psát jakékoliv texty Ať už pro web – novinku, článek, cokoliv, nebo pro reklamu – inzeráty, popisky, výměnu odkazů apod. oveřete si vždy svou PowerBI analýzu klíčových slov podívejte se na hledanosti jednotlivých slov a frází zhodnoťte relevanci pro článek a ve článku toto slovo/frázi použijte Orientace v analýze klíčových slov Zde: Klikněte… Detail článku »

Jak dělat linkbuilding v roce 2018?

Pokud rozjíždíte nový web a zajímá vás návštěvnost, pozice ve vyhledávačích a celková rozšířenost stránek, pak byste se měli zajímat o „linkbuilding„. Už jste toto slovo někdy slyšeli? Co si pod tím představit?  Linkbuilding si představte jako kontinuální činnost, díky které získáte strategické partnery a lepší umístění ve vyhledávačích. To má za následek zviditelnění vašich… Detail článku »

Zajímáte se o přesměrování stránek? A děláte to správně?

Jestli jste někdy řešili redesign webových stránek, tak určitě víte, že v určitém bodě nastane část, kde se člověk musí začít věnovat přesměrovávání (redirecting) URL adres. Shodou okolností jsme tento případ řešili při redesignu naší akademie. Někdo to řeší zavčasu, má vše připravené a v podstatě ho nic nemůže zaskočit. Naopak někdo jiný to může nechat až na… Detail článku »

Meta description, status code a mnohem víc. Základy, na které se zapomíná!

Často se podceňují, ale vyplnění a kontrola těchto parametrů zajišťuje posun webových stránek na vyšší příčky! V následujících řádcích si ukážeme, na co si dát pozor a jak případné problémy řešit. Titulek stránky | Popisek stránky | H1 nadpisy | Správný stavový kód | Načtení stránky O těchto tématech se dnes budeme bavit, ale pozorní čtenáři… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit