Pop-up okna, česky vyskakovací okna, jsou elementy webových stránek, které se automaticky objeví nad obsahem stránky, obvykle s cílem upoutat pozornost uživatele, předat důležitou informaci, nebo vyvolat konkrétní akci. Přestože mohou být používána efektivně k zvýšení konverzního poměru nebo k informování uživatelů, často jsou vnímána jako obtěžující a mohou negativně ovlivnit uživatelský zážitek. Historie a… Detail článku »
Co jsou to HTTP stavové kódy? HTTP stavové kódy jsou trojmístné číselné kódy, které webový server vrací prohlížeči nebo jinému klientovi, aby mu sdělil výsledek jeho požadavku. Tyto kódy se dělí do pěti kategorií, označených první číslicí kódu: 1xx (Informativní): Požadavek byl přijat, proces pokračuje. 2xx (Úspěšný): Požadavek byl úspěšně pochopen a přijat. 3xx (Přesměrování): … Detail článku »
Podcasting je levný a uživatelský přívětivý distribuční kanál, který může oslovit skutečné široké publikum. V České republice sledujeme zvýšený zájem o podcasty s obrovským množstvím nových a zajímavých formátů, které se objevují každý měsíc. Čeští posluchači objevují kouzlo tohoto formátu a kromě toho, že podcasty rádi poslouchají, rádi je i tvoří. Tento trend nás vede… Detail článku »
Internetové stránky jsou postaveny na protokolech a pravidlech, která umožňují komunikaci mezi webovými servery a prohlížeči. Jedním z klíčových aspektů této komunikace jsou HTTP stavové kódy. Stavový kód HTTP 404, obvykle známý jako “Page Not Found” (Stránka nenalezena), je jedním z nejznámějších a nejběžnějších chyb, se kterými se uživatelé na internetu setkávají. V tomto článku… Detail článku »
Landing page v českém prostředí nazývaná i vstupní stránka, je často používaná právě v kontextu SEO, PPC i celkově v e-commerce prostoru. Vstupní stránky jsou klíčové pro marketingové kampaně a mohou hrát rozhodující roli v úspěšnosti online podnikání. Pod landing page rozumíme samostatnou webovou stránku, cílem které je zachycení potenciálních zákazníků a tím zvýšení konverzí. Rozdíl mezi domovskou… Detail článku »
Pokud chcete řešit SEO (optimalizaci stránek pro vyhledávače), narazíte na internetu na řadu návodů, postupů, rad a triků. Řada těchto návodů není neobsahuje konkrétnější informace, někdy i zavádějící, proto jsme se rozhodli publikovat prověřené workflow brněnské SEO agentury SEOPRAKTICKY. Pozvolna nám končí rok 2023 a přichází rok 2024. Vykročte do něj se správným know-how a… Detail článku »
Co je SEM Search Engine Marketing (SEM) je jednou z nejdůležitějších součástí online marketingu. V současném digitálním věku, kdy se většina spotřebitelů rozhoduje na základě informací získaných online, může být SEM klíčovou součástí úspěšného marketingového mixu jakékoli firmy. SEM nabízí komplexní přístup k tomu, abyste se se svým webem zobrazovali na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání…. Detail článku »
Kdo je copywriter a co dělá V dnešní rychle se měnící digitální době je komunikace klíčem k úspěchu jakékoli značky nebo podniku. Zatímco vizuální obsah může upoutat pozornost, jsou to slova, která nás často přesvědčí, inspirují nebo nás vedou k akci. Zde vstupuje do hry copywriting – umění psaní přesvědčivého a efektivního obsahu. Toto „řemeslo“,… Detail článku »
Co je to Bing Webmaster Tools? Bing Webmaster Tools jsou online nástroje a služby poskytované společností Microsoft pro webové vývojáře, majitele webových stránek a SEO specialisty. Tyto nástroje a platforma slouží k monitorování, správě a optimalizaci webových stránek z hlediska jejich viditelnosti ve vyhledávači Bing, který je jedním z hlavních vyhledávačů na internetu. S nástrojem Bing… Detail článku »
Vyhledávání obrázku na Google je intuitivní záležitost a táto základní funkce nepotřebuje moc představování. Všechno se však dá udělat sofistikovaněji s větším důrazem na výsledek a přesnou shodu. V tomhle článku si tedy představíme tipy a triky, které využijete, pokud hledáte obrázky s konkrétní představou, a tedy potřebujete přesnější výsledky. Na to abyste jich získali potřebujete upřesnit i… Detail článku »