S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů

Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »

E-book: Jak psát SEO friendly články

Většina provozovatelů eshopů a tvůrců online obsahu si uvědomuje, že organická návštěvnost je jedním z pilířů trafficu. Děláte-li dobře SEO, dokážete získat relevantní návštěvnost, která je obvykle také slušně konverzní. I proto existuje celá řada agentur a SEO konzultantů, kteří nabízí pomoc s optimalizací stránek. Velmi často se setkávám s nabídkami na analýzu klíčových slov, technické SEO, analýzu… Detail článku »

Google Medic Update: Jak opravit vaše webové stránky po zásahu aktualizace?

Přeložili jsme pro vás ze zdroje: https://www.thehoth.com/blog/google-medic-update/ Zaznamenali jste změnu v hodnocení vašich webových stránek po poslední aktualizaci Google? Nevíte co s tím? Naučíme vás, jak chránit vaše webové stránky před aktualizací společnosti Google a dalšími nadcházejícími aktualizacemi algoritmu. Změna v hodnocení se vás totiž v budoucnu může týkat, i když zatím u vašich webových… Detail článku »

Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…

I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »

Vláďa Šubr: od H1 po Tipli, o obsahovém marketingu a linkbuildingu

Vláďa Šubr Analytik na volné noze se zaměřením na SEO, digitální marketing a webové technologie. Hledám souvislosti a odkrývám podstatné. Ahoj Vláďo, můžeš nám prosím o sobě něco na úvod říci? Jsem ročník 1988 – jedna z prvních generací, která na internetu vyrostla. Od 13 let jsem začal vytvářet vlastní weby. Bylo to hlavně pro… Detail článku »

Jak docílit rychlého načítání stránek na WordPressu

Článek pro Vás připravil Lukáš Jirsa – jDev.cz Specializujeme se výhradně na systém WordPress. To dává našim klientům jistotu, že stránky realizujeme se znalostí aktuálních možností systému. Navíc umíme postavit kvalitní stránky bez použití hotových šablon a pluginů. WordPress sám o sobě není pomalý CMS. Velká část webů, která je na něm postavená, ale rychlostí… Detail článku »

Milan Zeman: Co vlastně v té práci specialisty internetového marketingu děláš?

Ahoj Milane, Na úplný začátek bych ti rád poděkoval za tvůj čas, který jsi si udělal na tento rozhovor. Rád bych tě poprosil, jestli bys mohl v pár větách říct něco o sobě. Jak si se vůbec dostal ke Collabimu a obecně internetovému marketingu? Čemu se věnuješ i mimo online svět? S onlinem jsem se… Detail článku »

Efektivnost marketingových kanálů v GDS 1/4: Proč vznikl tento přehled?

Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů. Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit