Vyhledávač Google pracuje s více než 200 hodnoticími faktory, které rozhodují o tom, budete-li ve výsledku vyhledání na danou frázi na první nebo sté stránce. Na exponované vyhledávací fráze existují tisíce, možná statisíce stránek, které nějakým způsobem řeší v obsahu danou problematiku. Proč by vyhledávač měl na první stránku umístit právě vaše stránky? Je pro… Detail článku »
Jak vyhodnocovat SEO?
Optimalizace stránek pro vyhledávače má svá specifika, ale pořád se jedná o jeden z komunikačních kanálů, do kterého investujete peníze (nebo čas), a očekáváte tím pádem nějakou návratnost. Zde si přiblížíme, na jaké metriky se při vyhodnocování zaměřit. Naším cílem je dosažení maximální organické kvantity při zachování kvality. Od toho se také odvíjí návrh hodnoticích… Detail článku »
Jak na obrázkové SEO v praxi – Bezvapotisk.cz
Dnes se podíváme na další část případové studie na projektu Bezvapotisk.cz. Aktuálně jsme se zaměřili na optimalizaci produktových fotografií, tedy na vylepšení obrázkového SEO a částečnou úpravu titulků u některých produktů či kategorií. Jak obrázkové SEO funguje? Vyhledávače procházejí obsah stránky nehledě na to, zda je to text, obrázek či video. S rozpoznáním obsahu obrázků… Detail článku »
Optimalizace rychlosti načítání webu
Při tvorbě webových stránek určitě narazíte (nebo byste měli) na problematiku optimalizace načítání webu. Co ale vůbec tento pojem znamená a proč bychom se jím měli zabývat? Pojďme si v rychlosti vše vysvětlit. Rychlost načítání Určitě to znáte sami. Hledáte informaci, která vás zajímá, otevřete si odkaz, který na vás vyskočil z vyhledávání, a poté… Detail článku »
Direktivy metaRobots
Meta tag robots umožňuje zakázat robotům indexování obsahu nebo sledování odkazů. Zapisuje se do hlavičky HTML stránky do tagu <meta>. <head> <meta name=“robots“ content=“noindex, nofollow“> <title>Titulek stránky</title> </head> Parametry řízení indexace Parametry, které můžete pro řízení vyhledávačů v metadatech použít, jsou následující: Výchozí stav Výchozí hodnota u všech stránek je index, follow, tuto direktivu… Detail článku »
Je content opravdu king?
Možná jste už slyšeli, že obsah je king (anglicky Content is King). Není tomu tak vždy. Vyhledávače totiž rozlišují typy dotazů a na základě toho odvozují obsah, který by vyhledávací frázi nejlépe odpovídal. Budete-li hledat „bílé tričko“, pravděpodobně vás nejlépe uspokojí vstupní stránka s velkým množstvím variant bílého trička za výborné ceny. Nebudete chtít číst… Detail článku »
Případová studie: Využití KGR v praxi
Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Jako mnozí jsem se před pár měsíci rozhodl vyzkoušel metodu KGR od Collabimu. Metoda není žádným zázračným receptem na úspěch bez práce, ale je to šikovný způsob prioritizace tvorby obsahu pro méně důležitá klíčová slova. Pomocí metody je možné… Detail článku »
Jak na AMP verzi stránek?
AMP (původně zkratka Accelerated Mobile Pages, doslova zrychlené mobilní stránky) je standard vycházející z HTML určený pro vytváření webových stránek pro chytré telefony. Jedná se o projekt, který započala na podzim v roce 2015 společnost Google. Oficiálně jej spustila v únoru 2016. V roce 2019 byla zveřejněna jeho varianta pro e-mailové zprávy. Původní projekt vývoje… Detail článku »
Kanonizace (rel=”canonical”)
Kanonická značka (rel=“canonical“) je fragment kódu HTML, který definuje hlavní verzi pro duplicitní, téměř duplicitní a velmi podobné stránky. Pokud máte jednu stránku přístupnou pomocí několika adres URL nebo různé stránky s podobným obsahem (například stránku ve verzi pro mobily a pro počítače), Google je považuje za duplicitní verze stejné stránky. Jednu adresu URL vybere… Detail článku »
Na vlastní e-shopovou kůži – díl 6 – Prvních 5 odkazů
Aneb jak jsem dělala linkbuilding pro eshop. Mým projektem byl eshop s tričky s vtipnými potisky Bezvapotisk.cz. Průběh a výsledky projektu s Vámi chci sdílet v tomto článku včetně emailů, které jsem posílala. Jak jsem vybírala weby Nejlehčím částí bylo vybrat konkrétní blogy a stránky, které oslovit. Do googlu jsem zadávala všelijaké spojení jako módní… Detail článku »