Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Anchor Text (text odkazu)

Anchor Text je viditelný text, na který lze kliknout v hypertextovém odkazu. Na webových stránkách jsou odkazy často podtržené nebo jinak nastylované, aby bylo na první pohled poznat, že se jedná o odkaz. <a href=”http://www.domena.cz”>Toto je Anchor Text</a> Budete-li chtít odkázat např. do kategorie Černá trička Nike z obsahu, odkazujte pokud možno vždy s textem… Detail článku »

Interní prolinkování

Interní odkazy jsou odkazy, které vedou na stejnou doménu, jako je doména, na níž se odkaz nachází. Jednodušeji řečeno, interní odkaz je odkaz, který odkazuje na jinou stránku na stejném webu. Interní odkazy jsou důležité ze 3 důvodů: Umožňují uživatelům i vyhledávačům procházet váš web. Pomáhají vytvořit informační hierarchii stránek. Pomáhají šířit (přelévat) sílu stránky… Detail článku »

Jak vytvořit dobrý nadpis

Nadpisy Struktura nadpisů na stránce se používá k lepší orientaci návštěvníků v obsahu. Nadpisy tak tvoří hierarchické uspořádání dokumentu. HTML značky nadpisů (H1–H6) rozdělují obsah do sekcí podle důležitosti, přičemž H1 je nejdůležitější a H6 nejméně důležitý. Titulek nadpisu by měl být používán přirozeně a pokud je to relevantní, měl by obsahovat vaše cílová klíčová… Detail článku »

Meta tag Description

Meta tag description je tag HTML, který ve výsledku vyhledávání zobrazuje stručné shrnutí webové stránky. V podstatě se jedná o velmi krátký „reklamní text“ na cílovou stránku, který se zobrazuje pod titulkem stránky. Setkat se můžete s různými označeními pro popisek stránky: Meta description, SEO popisek, SEO description, Google jej ve své oficiální nápovědě nazývá… Detail článku »

Proč jsou titulky stránek důležité

Metatag <title> je jedním z hlavních faktorů, který pomáhá vyhledávačům i lidem pochopit, o čem je cílová stránka. Titulky tak dělají první obrázek o tom, co lidi na stránkách čeká. Titulky stránek se používají na třech klíčových místech: stránky s výsledky vyhledávání (SERP), titulky na záložkách webových prohlížečů, sociální sítě. Stránka s výsledky vyhledávání (SERP)… Detail článku »

Titulek stránky – jak je zkontrolovat v SERP

Značka <title> je pro úspěch v optimalizaci velmi důležitá. Chybějící, duplicitní a špatně napsané titulky stránek mohou negativně ovlivnit vaše výsledky v SEO. Značka titulku je prvek v kódu HTML, který určuje název webové stránky. Meta značky titulků (názvů stránek) se zobrazují na stránkách s výsledky vyhledávače (SERP) jako nadpis, na který lze kliknout pro… Detail článku »

URL produktu/kategorie v Shoptetu

V Shoptetu se nám URL produktu i kategorie tvoří automaticky z názvu. Systém odebere interpunkci a mezi jednotlivá slova vloží pomlčky. U jednoduchých názvů produktů se vše obejde bez vašeho zásahu, systém vytvoří ukázkovou URL adresu. Název (1) i URL (2) můžete editovat na kartě produktu v tzv. input poli (pole, do kterého lze psát),… Detail článku »

Doporučený postup volby domény z pohledu SEO

Doménové jméno musí být zapamatovatelné Snažte se volit krátký, snadno zapamatovatelný, snadno vyslovitelný název. Nepoužívejte domény s čísly nebo jinými nestandardními znaky. Nepoužívejte názvy delší než 15 znaků. Doménové jméno by mělo souviset s vaší značkou Použití stejného jména pomůže lidem snáze najít váš web. Dozví-li se o vašich produktech a službách, budou pravděpodobně hledat… Detail článku »

Základní informace o doméně pro začínající online podnikatele

Tato kapitola je věnovaná těm, kteří se teprve na vstup do online byznysu chystají. Ti, kteří již doménu mají, mohou pokračovat na další část nebo se mohou inspirovat radami pro další projekty. Co je doména Doménová jména jsou jedinečné, lidsky srozumitelně čitelné internetové adresy webových stránek. Skládají se ze tří částí: doména nejvyšší úrovně (někdy… Detail článku »

Základní metatagy (značky)

Základní metatagy (značky) Metatagy (nebo také značky) na úrovni stránky jsou pro tvůrce stránek skvělý způsob, jak vyhledávačům poskytnout informace o webech. Metatagy jsou zvláštní značky, které se píšou do hlavičky stránky (hlavičky HTML dokumentu). V každé stránce je potřeba použít tag pro typ dokumentu (na příkladu níže je to doctype html). Jedním ze základních… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit