Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Kde čerpat informace o SEO

O optimalizaci stránek pro vyhledávače koluje obrovské množství polopravd, mýtů, dezinformací a nepodložených nesmyslů. Chcete-li SEO studovat, získávat funkční tipy a rady, vždy vyhledávejte informace z autoritativních zdrojů. Obezřetní buďte vůči radám na diskuzních fórech a sociálních sítích. Pokud nějakou informaci dostáváte, vždy pátrejte po zdroji, splňuje-li podmínku důvěryhodnosti a autority. I důvěryhodné zdroje vždy… Detail článku »

Co si lidé představují pod pojmem „seo poradenství“?

Každý z nás už určitě slyšel, co přesně si představit pod pojmem „SEO“. Existuje nespočet různých definic a bližšího představení, jak tato služba vypadá a jak vás dokáže dostat na první místa ve vyhledávačích. Odlišné představy, co čekat od „SEO poradenství“ nám však občas zamotají hlavu. SEO definice a základní představení Samotná zkratka SEO vznikla ze… Detail článku »

Lukáš Nagy: Google Search Console aneb podceňovaný parťák pro web

Google Search Console (dříve Google Webmaster Tools) je velmi užitečný, bezplatný nástroj a jeho implementaci na webovou stránku by se neměl vyhýbat žádný majitel webu. Analytický nástroj přímo od Google Vám poskytuje náhled na to, jak daný vyhledávač vidí Váš web. Určitě není na škodu vědět, jak Google webovou stránku prochází a indexuje, které chyby… Detail článku »

5 SEO mýtů

Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »

Kde končí přesměrování, jiné začíná.. Redirecting pod kontrolou

Nedávno jsme představovali nový sloupec v jednorázové analýze URL, který zobrazuje čísla stavových kódů, přes které jde zadaná stránka. Status codes V případě, že stránka se přesměrovávala, již nebylo možné zjistit, kde stránka končí. Tento nedostatek je již minulostí, protože jsme přidali nové sloupce, kde je vše vyobrazeno. Final url / Input URL matches final… Detail článku »

Jak dělat linkbuilding v roce 2018?

Pokud rozjíždíte nový web a zajímá vás návštěvnost, pozice ve vyhledávačích a celková rozšířenost stránek, pak byste se měli zajímat o “linkbuilding“. Už jste toto slovo někdy slyšeli? Co si pod tím představit?  Linkbuilding si představte jako kontinuální činnost, díky které získáte strategické partnery a lepší umístění ve vyhledávačích. To má za následek zviditelnění vašich… Detail článku »

Meta description, status code a mnohem víc. Základy, na které se zapomíná!

Často se podceňují, ale vyplnění a kontrola těchto parametrů zajišťuje posun webových stránek na vyšší příčky! V následujících řádcích si ukážeme, na co si dát pozor a jak případné problémy řešit. Titulek stránky | Popisek stránky | H1 nadpisy | Správný stavový kód | Načtení stránky O těchto tématech se dnes budeme bavit, ale pozorní čtenáři… Detail článku »

Jak a proč optimalizovat obrázky pro vyhledávače [aktualizace 09/2019]

Většina článků zabývajících se tématikou SEO (search engine optimalisation) úplně opomíjí optimalizaci obrázků pro vyhledávání. Je to dáno i tím, že se Google o svém obrázkovém vyhledávání (Image Search) moc často nevyjadřuje a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval. Přitom si podle populární případové studie, kterou má na svědomí Brian… Detail článku »

Co je to SEO?

Zkratka SEO (v plném znění „Search Engine Optimization“) je v češtině nejčastěji překládané jako optimalizace pro vyhledávače. Jeho cílem je zvyšovat počet návštěv z vyhledávačů. Pokud vezmeme v potaz druhou variantu českého překladu, a to „optimalizace nalezitelnosti“, tak je patrné, že SEO je možné aplikovat i jinde, než jen v notoricky známých vyhledávačích Google a… Detail článku »

Lokální SEO – velká konkurenční výhoda ve vyhledávání

Jak by se vám líbila optimalizace webu pro vyhledávače, která vám zvýší konverze až o desítky procent? Podle statistik Googlu 4 z 5 uživatelů internetu přizpůsobují vyhledávací dotazy konkrétní lokalitě. Lokální SEO vám nabízí způsob: Jak se zviditelnit v méně konkurenčním prostředí Jak lépe cílit na zákazníky, které skutečně chcete oslovit Co vše to obnáší? Co je… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit