Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Výukové video (LearningResource, VideoObject, Clip) strukturovaná data

Vyhledávání Google je pro studenty a učitele vstupním bodem pro objevování a sledování výukových videí. Pokud výslovně uvedete informace specifické pro výuku pomocí strukturovaných údajů, jako je úroveň vzdělání a koncepce a dovednosti, kterých se video týká, může Google lépe porozumět obsahu vašeho videa a poskytnout žákům lepší zážitek, který jim pomůže najít správný obsah…. Detail článku »

Strukturovaná data pro vyhledávání pracovních nabídek (JobPosting)

💡Kvůli COVID-19 zaznamenala společnost Google větší zájem uchazečů o práci z domova a o pracovní příležitosti na dálku. Doporučujeme vám, abyste si označili pracovní místa pro práci z domova. Přidáním strukturovaných dat JobPosting na webové stránky s nabídkami pracovních míst můžete zlepšit zážitek z hledání práce. Přidáním strukturovaných dat se vaše pracovní nabídky mohou zobrazovat… Detail článku »

Metadata obrázků ve službě Obrázky Google

Pokud zadáte metadata obrázku, mohou Obrázky Google zobrazit další podrobnosti o obrázku, například kdo je jeho autorem, jak mohou lidé obrázek používat a informace o kreditu. Uvedením informací o licenci může například obrázek získat nárok na odznak Licencovatelný, který poskytuje odkaz na licenci a podrobnější informace o tom, jak může někdo obrázek použít. Dostupnost funkcí… Detail článku »

Strukturovaná data Jak na to (HowTo)

💡Obsahuje vaše stránka pokyny k jídlu nebo nápojům? Přidejte strukturovaná data Recept místo Jak na to. Pomocí strukturovaných dat HowTo můžete Googlu výslovně sdělit, že váš obsah je návodem k použití. Návod na použití provede uživatele souborem kroků k úspěšnému dokončení úkolu a může obsahovat video, obrázky a text. Například “Jak uvázat kravatu” nebo “Jak… Detail článku »

Strukturovaná data pro domácí aktivity (VirtualLocation)

Abyste lidem pomohli objevit aktivity, které mohou dělat z domova, můžete na stránky s online událostmi a videi přidat strukturovaná data. Když lidé hledají aktivity, které mohou dělat doma, videa a online události se zobrazí v bohatých výsledcích. Lidé mohou kliknout na video nebo lekci a zobrazí se jim další podrobnosti, například popis aktivity, způsob… Detail článku »

Strukturovaná data FAQ (FAQPage, Question, Answer)

💡Umožňuje váš web uživatelům odesílat odpovědi na jednu otázku? Použijte místo toho strukturovaná data QAPage. Stránka často kladených otázek (FAQ) obsahuje seznam otázek a odpovědí týkajících se určitého tématu. Správně označené stránky FAQ mohou mít nárok na bohatý výsledek ve vyhledávání a na akci v asistentovi Google, což může pomoci vašemu webu oslovit správné uživatele…. Detail článku »

Strukturovaná data Fact Check (ClaimReview)

Pokud máte webovou stránku, která přezkoumává tvrzení jiných osob, můžete na své webové stránce uvést strukturovaná data ClaimReview. Strukturovaná data ClaimReview mohou umožnit zobrazení souhrnné verze kontroly faktů ve výsledcích vyhledávání Google, když se vaše stránka objeví ve výsledcích vyhledávání daného tvrzení. Tato příručka popisuje podrobnosti o tom, jak implementovat strukturovaná data ClaimReview. Pokud nechcete… Detail článku »

Strukturovaná data události (Event)

WordPress › Chyba