Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Máte větší Market share než konkurence?

Rozhodnete se pro svůj web řešit SEO. První věc, kterou byste měli udělat ideálně ještě před spuštěním webu je analýza klíčových slov. Nejlepší článek k tématu napsal před pár lety Marek ProkopJak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov“. Pokračujete vytvořením struktury webu, obsahovou strategií, linkbuildingem a dalšími kroky, které vám přivedou nové návštěvníky. Udělali jste všechny tyto činnosti lépe než konkurence? Pojďme to zjistit.

Znáte konkurenci?

Collabim má sekci Konkurence, kde lze sledovat konkurenční weby na sledovaná klíčová slova. Avšak víte, kdo je vaše skutečná konkurence? S kým se nejčasteji setkáváte ve výsledcích hledání na klíčová slova z vaší analýzy? Konkurenční weby lze zadat ručně nebo si můžete nechat poradit v sekci Navrhovaní konkurenti, která vám pomůže identifikovat konkurenční weby, které vás obklopují ve výsledcích vyhledávání.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

collabim-navrhovani-konkurenti

Až začnete své konkurenty sledovat, za pár dní budete mít k dispozici graf Market share s daty za delší období.

Ukáže vám procentuální podíl umístění vámi sledovaných klíčových slov a konkurentů na první stránce ve vyhledávání na Seznamu a Google. Pomůže vám snadno porovnat, jaký máte podíl ve vašem oboru ve vyhledávačích, což může být vodítko pro plánování další SEO strategie.

marketshare-collabim-google

marketshare-collabim-seznam

Na prvním screenshotu vidíte Market share pro Google CZ a druhý pro Seznam.cz. Na naše sledovaná slova má na první stránce vyhledávání (pro Google CZ) nejlepší Market share cs.wikipedia.org (20,56%), druhý je collabim.cz (19,64%) a třetí robertnemec.com (15,42%).

Market share zobrazíte i pro určitou skupinu klíčových slov. Stačí, když budete klíčová slova štítkovat a zařazovat si je do ruzných skupin. Třeba: produkty, kategorie, brand, město, apod.. Doporučuji projít články se štítky a vycházet přitom z analýzy klíčových slov, kterou jsem zmínil na začátku.

Zaujal vás graf Market share?

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit