Nyní již máme všechny produkty s parametry, máme vytvořené parametrické skupiny v Parametrech pro filtrování. Zákazníci si mohou na stránkách vybírat produkty podle preferovaných parametrů, filtrovat, zužovat si výběr atd. Z hlediska SEO a ještě dokonalejšího UX zážitku jsme ale teprve na začátku. Zaškrtneme-li si nyní některou kombinaci ve fasetové filtraci, dostaneme se na parametrickou… Detail článku »
Tvorba automatických shortDescription z parametrů
Krátký popisek (shortDescription) se zobrazuje v detailu produktu nebo ve výpisu kategorie (má-li to takto e-shop nastavené). Máte-li na e-shopu pár desítek položek, je možné si s krátkými popisky vyhrát, udělat každý unikátní a zajímavý. My si ukážeme řešení pro situaci, kdy máte na e-shopu tisíce produktů a vytvoření popisků v krátkém časovém úseku je… Detail článku »
Přidání parametrických filtrů pro jednotlivé kategorie
Máme-li vytvořené nové parametry pro filtrování (Nastavení → Produkty → Parametry a příznaky → záložka Parametry pro filtrování), vybereme si kategorie, v nichž se nám konkrétní parametr pro filtrování bude zobrazovat. Toto nastavení se dělá v Nastavení → Produkty → Parametrické filtry → zelené tlačítko PŘIDAT → rozklikneme roletku Parametr a ze sekce Parametry pro… Detail článku »
Parametry pro filtrování
Parametry pro filtrování slouží k tomu, aby si zákazník mohl zúžit nebo upřesnit široký výběr v kategoriích produktů. Budete-li si vybírat notebook pro své podnikání, budete se pravděpodobně rozhodovat podle několika parametrů, které pro vás budou důležité. Každý máme samozřejmě jiné nároky i představy o tom, co nám bude vyhovovat, a k tomu, abychom si… Detail článku »
Identifikace hlavních kategorií e-shopu
V naší analýze klíčových slov zkoumáme pro zjednodušení pouze jednu hlavní kategorii – Vodovodní baterie. Budete-li ve vaší analýze klíčových slov hledat hlavní kategorie, budete postupovat analogicky, jako v případě hledání podkategorií, které budeme provádět v další kapitole. Jediným rozdílem je to, že budete hledat vstupní stránky s o řád vyšší hledaností. Identifikace podkategorií pro… Detail článku »
Struktura adres (URL)
Z kapitoly o URL (v části o on-page faktorech) víme, jaká jsou základní pravidla pro tvorbu URL. Tomu bude odpovídat i nastavení v této záložce. Doporučuji nastavit vždy první variantu, tzn. volbu nejkratší možné URL adresy. https://www.primakoupelny.cz/url-produktu/ https://www.primakoupelny.cz/url-kategorie/ https://www.primakoupelny.cz/url-stranky/ https://www.primakoupelny.cz/url-rubriky/ https://www.primakoupelny.cz/url-značky/ Toto nastavení dělejte pouze u nového projektu. Pakliže už máte projekt delší dobu funkční… Detail článku »
Začínáme s optimalizací e-shopu na platformě Shoptet
Jedním z hlavních cílů publikace je ukázat praktický postup optimalizace stránek pro vyhledávače, konkrétně e-shopu běžícího na platformě Shoptet. Projdeme celý proces krok za krokem. Detailně si ukážeme a vysvětlíme všechny důležité techniky, postupy a aspekty úprav v kontextu s e-commerce. Platforma Shoptet Shoptet je suverénní jedničkou mezi krabicovými e-shopovými řešeními. V březnu 2020 běželo… Detail článku »
Off-page faktory a proč řešit off-page SEO
Off-page faktory (nazývaný také „off-site SEO“ nebo „off-page SEO“) jsou prvky a akce prováděné mimo vlastní web s cílem vylepšení rankingu (hodnocení a umístění v organickém vyhledávání). Off-page aktivity mají dopad na naši reputaci, autoritu, důvěryhodnost, návštěvnost z odkazujících zdrojů (referral), sociální signály atd. Proč je dobré řešit off-page SEO Hodnoticí algoritmy vyhledávačů se stále… Detail článku »
Tvorba architektury stránek
Seznámili jsme se se všemi listy v analýze klíčových slov. Nyní se dostáváme k tomu podstatnému. Ukážeme si, jak s analýzou prakticky pracovat, a začneme jednou z velmi důležitých věcí, s architekturou stránky. Ukázku architektury popíšu na obecném schématu obchodu s módou, na kterém si to jistě dokážete představit nejlépe. Na e-shopu s oblečením bude… Detail článku »
Black Hat SEO – zakázané praktiky – 2. část
Druhá část na téma Black Hat SEO. Pokud jste ještě nečetli, podívejte se na 1. část o zakázaných praktikách v SEO. My pokračujeme na další zakázané praktiky, kterým byste se měli vyhnout. Zcizený obsah Někteří webmasteři používají obsah zcizený z jiných, uznávanějších webů, neboť předpokládají, že mít na stránkách více obsahu (bez ohledu na jeho… Detail článku »