Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Metoda klíčového slova

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR.

Při analýze klíčových slov jsme narazili na zajímavý termín “metoda klíčového slova“. Ačkoliv se nám tento termín jeví jako poněkud neobvyklý, zjistili jsme, že tato fráze je skutečně vyhledávána.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Jak vidíte na obrázku výše, hledanost této fráze není kdovíjak astronomická, přesto jsme se rozhodli na tento výraz zaměřit. Metoda klíčových slov totiž v kontextu toho, co je naším polem působnosti, nemá zcela vymezenou definici – je však velmi pravděpodobné, že uživatelé hledají, co je analýza klíčových slov.

Alternativně by se za metodu klíčových slov dala považovat metoda KGR (Keyword Golden Ratio), která popisuje, jak zlepšit pozici ve vyhledávačích pomocí klíčových slov s nízkou konkurenčností.


Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit