Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR.
Při analýze klíčových slov jsme narazili na zajímavý termín “metoda klíčového slova“. Ačkoliv se nám tento termín jeví jako poněkud neobvyklý, zjistili jsme, že tato fráze je skutečně vyhledávána.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Jak vidíte na obrázku výše, hledanost této fráze není kdovíjak astronomická, přesto jsme se rozhodli na tento výraz zaměřit. Metoda klíčových slov totiž v kontextu toho, co je naším polem působnosti, nemá zcela vymezenou definici – je však velmi pravděpodobné, že uživatelé hledají, co je analýza klíčových slov.
Alternativně by se za metodu klíčových slov dala považovat metoda KGR (Keyword Golden Ratio), která popisuje, jak zlepšit pozici ve vyhledávačích pomocí klíčových slov s nízkou konkurenčností.
Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
“Pořád jsem programoval. Jednou si pro mě máma přišla do školy o půlnoci.” Aleš Janoušek je jednatelem a majitelem agentury XART, která realizuje komplexní...
Detail článku »
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače je úzce spojená s klíčovými slovy. Je proto velmi pravděpodobné, že se s tímto pojmem budete setkávat velice často....
Detail článku »
Miroslav Rojek je zakladatelem agentury Expertia, která se zaměřuje především na SEO a PPC a nabízí taktéž služby spojené se sociálními sítěmi a tvorbou...
Detail článku »
„Trápí mě, že den nemá více než dvacet čtyři hodin a že v týdnu je těch dní pouze sedm.“ Maksym Kovryhin je majitelem SEO...
Detail článku »
Ve svých osmatřiceti letech je Ján vzorem podnikavosti. Až na dočasné výjimky nikdy nebyl zaměstnán a neměl k tomu ani moc příležitostí – první...
Detail článku »