Při analýze klíčových slov jsme narazili na zajímavý termín “metoda klíčového slova“. Ačkoliv se nám tento termín jeví jako poněkud neobvyklý, zjistili jsme, že tato fráze je skutečně vyhledávána.
Jak vidíte na obrázku výše, hledanost této fráze není kdovíjak astronomická, přesto jsme se rozhodli na tento výraz zaměřit. Metoda klíčových slov totiž v kontextu toho, co je naším polem působnosti, nemá zcela vymezenou definici – je však velmi pravděpodobné, že uživatelé hledají, co je analýza klíčových slov.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Alternativně by se za metodu klíčových slov dala považovat metoda KGR (Keyword Golden Ratio), která popisuje, jak zlepšit pozici ve vyhledávačích pomocí klíčových slov s nízkou konkurenčností.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>