Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Titulek stránky – jak je zkontrolovat v SERP

Značka <title> je pro úspěch v optimalizaci velmi důležitá. Chybějící, duplicitní a špatně napsané titulky stránek mohou negativně ovlivnit vaše výsledky v SEO. Značka titulku je prvek v kódu HTML, který určuje název webové stránky. Meta značky titulků (názvů stránek) se zobrazují na stránkách s výsledky vyhledávače (SERP) jako nadpis, na který lze kliknout pro… Detail článku »

Doporučený postup volby domény z pohledu SEO

Doménové jméno musí být zapamatovatelné Snažte se volit krátký, snadno zapamatovatelný, snadno vyslovitelný název. Nepoužívejte domény s čísly nebo jinými nestandardními znaky. Nepoužívejte názvy delší než 15 znaků. Doménové jméno by mělo souviset s vaší značkou Použití stejného jména pomůže lidem snáze najít váš web. Dozví-li se o vašich produktech a službách, budou pravděpodobně hledat… Detail článku »

Základní informace o doméně pro začínající online podnikatele

Tato kapitola je věnovaná těm, kteří se teprve na vstup do online byznysu chystají. Ti, kteří již doménu mají, mohou pokračovat na další část nebo se mohou inspirovat radami pro další projekty. Co je doména Doménová jména jsou jedinečné, lidsky srozumitelně čitelné internetové adresy webových stránek. Skládají se ze tří částí: doména nejvyšší úrovně (někdy… Detail článku »

Lokální SEO – průzkum Google SERPu 05/21

Poměrně často se v rámci našich demo představení dostáváme k zákazníkům, kteří svůj byznys provozují lokálně. A protože se dotazy a problémy neustále opakují, rozhodli jsme se Richardem Klačkem ze společnosti Taste připravit webinář, kde tuto problematiku nejen osvětlíme, ale ukážeme reálné výsledky některých vybraných zákazníků.  Co by to ale bylo za osvětu bez pořádného… Detail článku »

Google zavedl dynamické titulky v SERPu

Co Google schvátí, to už nenavrátí. Naposledy to odnesly titulky stránek v SERPu. Google vydal nový update, který je neoficiálně označován jako “Google Page Title Update” či “Google Title Tag Update”.  Máte se začít bát? Dobrá otázka, ale zatím je krátká doba od této změny, abychom měli dostatek dat k jasné odpovědi a navíc se… Detail článku »

Keyword golden ratio aneb TOP10 na Google do 39,5 hodiny

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. Upozornění na začátek: Tohle není zádná zázračná metoda, která z Vás přes noc udělá miliardáře. Určitě také není všespásná a pro většinu webů to není… Detail článku »

Proč je dobré mít profil na Firmy.cz?

Službu firmy.cz od Seznamu určitě všichni znáte, ale máte zde profil? V rámci propagace firmy bychom se neměli soustředit čistě jen na Google a jeho službu “Moje firma”. Stejně tak důležité je mít profil i na firmy.cz Profil na Seznamu je vizitkou firmy napříč seznamem, informace z něj se pak zobrazují na webové stránce Firmy.cz… Detail článku »

SEO Analýza – Návod (krok za krokem) na komplexní SEO audit

SEO analýza nebo také SEO audit je jedním z nejzákladnějších kroků při tvorbě strategie optimalizace pro vyhledávače. Nedílnou součástí SEO analýzy je také Analýza Klíčových slov, kterou pak využíváme po dobu celé analýzy.  V tomto článku si podrobně rozebereme analýzu webu, jeho návštěvnost a technické parametry. Kompletní návod na to, jak si vytvořit analýzu klíčových slov, naleznete… Detail článku »

Indexace jako základ úspěšného webu

Indexace jako základ úspěšného webu Dnes se podíváme na indexaci. Co obnáší, jak funguje a proč je důležitá se dozvíte na řádcích níže. Proč vyhledávače o mojí stránce nevědí? Ačkoli svou stránku vidíme se všemi detaily, vyhledávače to tak nemají. Nejprve jim svůj web musíme ukázat. Až později ho mohou prezentovat jako výsledek vyhledávání. Proto… Detail článku »

Hodnocení kvality vstupní stránky v PPC a SEO

Trápí vás umístění vašeho webu v žebříčku vyhledávání? Platíte si reklamu, ale výsledky se nedostavují? Možná si kladete otázku: Co dělám špatně? Dnes se podíváme na zoubek hodnocení kvality vstupní stránky z pohledu SEO a PPC. Vysvětlíme si, co všechno se hodnotí nebo jak svou vstupní stránku vylepšit. Tak pojďme na to! Co je vstupní… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit