Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Nová analýza obsahu

Collabim má novou sekci Stránky, která umí hledat klíčová slova v obsahu webu. V tomto článku se podíváme na to, jak jednoduše dokáže každý se sekcí Stránky pracovat.

Analýza obsahu webu – doplňte klíčová slova na důležitých částech stránky

TITLE, H1 nadpis, META description a tělo stránky. Máte v těchto částech klíčová slova, na která chcete být ve vyhledávačích vidět? Nevíte to jistě a nechtějí se vám všechny stránky ručně procházet? Collabim vám poskytne ucelený přehled cílových stránek a klíčových slov.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Nástroj si ukážeme v praxi na našem webu Collabim.cz. Na obrázku níže vidíme, že cílová stránka “zpětné odkazy” se ve vyhledávačích zobrazuje na několik frází. V přehledu máme hledanost (Google) a pozice (pro Google a Seznam). Je fráze hledaná, relevantní a máte na ní špatnou pozici? Přidejte ji ještě do důležitější části stránky (TITLE, H1 nadpisu), zvýšíte tím úspěšnost ve výsledcích vyhledávání.

Pokud klíčové slovo v obsahu chybí, zobrazí se pod ním červený text. Pokud je pro nás relevantní měli by jsme tedy řešit např. “backlink”.

Pokud vám tento přehled cílových stránek nevyhovuje, zobrazte si přehled podle klíčových slov. Můžete si je seřadit podle hledanosti a ihned vidíte, která důležitá slova na vašich stránkách chybí.

Technická analýza

V tabulce vidíte, že stránka nebyla nalezena Znamená to, že se ve výsledcích vyhledávání na klíčové slovo zobrazuje stránka, která neexistuje (chyba 404). Vaším úkolem je zařídit přesměrování nebo opravu stránky.

 

Odkud Collabim stránky získává?

  • Vstupní stránky z výsledků vyhledávání,
  • ručně nastavená cílová stránka na detailu klíčového slova,
  • z odkazů (aktivit).

Pokud ve svém projektu nemáte žádná klíčová slova a váš web není úmístěn na žádných pozicích ve vyhledávačích, sekce Stránky bude prázdná.

Jak sekce Stránky pracuje s klíčovými slovy?

  • Neděláme rozdíly mezi slovy s diakritikou a bez,
  • slova v dvouslovné frázi nemusí být přesně u sebe, stačí, když jsou vzdálená do 100 znaků,
  • u tří a více slovných frází nezáleží na tom, jak jsou jednotlivá slova daleko od sebe.

Co na analýzu obsahu říkáte?

Tweetněte nám, napište na Facebook nebo pod článek do komentářů, budeme moc rádi. V příštím článku si ukážeme co dalšího nová sekce Stránky umí.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit