Pokud jste vydavatelé zpráv, použijte sitemapu pro Google News, abyste společnosti Google sdělili informace o svých zpravodajských článcích. Můžete buď rozšířit stávající mapu stránek o značky specifické pro novinky, nebo vytvořit samostatnou sitemapu pro zprávy, která bude vyhrazena pouze pro vaše novinové články. Obě možnosti společnosti Google vyhovují, nicméně vytvoření samostatné mapy stránek pouze pro… Detail článku »
Mapy stránek pro obrázky
Sitemap (mapa stránek) obrázků je dobrým způsobem, jak informovat Google o dalších obrázcích na vašem webu, zejména o těch, které bychom jinak nenašli (například obrázky, ke kterým se váš web dostává pomocí kódu JavaScriptu). Můžete si vytvořit samostatnou mapu stránek s obrázky nebo přidat značky sitemapy s obrázky do stávající mapy stránek; oba přístupy jsou… Detail článku »
Správa map stránek pomocí indexového souboru mapy stránek
Pokud máte sitemapu, která přesahuje velikostní limity, musíte svou velkou mapu stránek rozdělit do několika map stránek tak, aby každá z nich byla pod velikostním limitem. Po rozdělení sitemapy na více částí můžete použít sitemap index jako způsob, jak odeslat mnoho map stránek najednou. Osvědčené postupy pro index stránek Formát XML sitemap indexu je velmi… Detail článku »
Vytvoření a odeslání mapy stránek
Tato stránka popisuje, jak vytvořit mapu stránek a zpřístupnit ji společnosti Google. Pokud s mapami stránek začínáte, přečtěte si nejprve základní informace o sitemapách. Společnost Google podporuje formáty mapy stránek definované protokolem sitemaps. Každý formát má své výhody a nevýhody – vyberte si ten, který je pro váš web a nastavení nejvhodnější (Google nemá žádné… Detail článku »
Další informace o mapách stránek (sitemaps)
Mapa stránek (sitemap) je soubor, ve kterém jsou uvedeny informace o stránkách, videích a dalších souborech na vašem webu a vztahy mezi nimi. Vyhledávače, jako je Google, tento soubor čtou, aby mohly efektivněji procházet váš web. Mapa stránek sděluje společnosti Google, které stránky a soubory považujete na svém webu za důležité, a také poskytuje cenné… Detail článku »
Doporučené postupy Google pro odkazy
Google používá odkazy jako signál při určování relevance stránek a při vyhledávání nových stránek k procházení. Přečtěte si, jak zajistit, aby odkazy byly prohledávatelné, aby Google mohl prostřednictvím odkazů na vaší stránce najít další stránky na webu, a jak vylepšit anchor text, aby se lidé i Google ve vašem obsahu lépe orientovali. Zajistěte, aby vaše… Detail článku »
Udržujte jednoduchou strukturu adres URL
Struktura adresy URL webu by měla být co nejjednodušší. Zvažte uspořádání obsahu tak, aby adresy URL byly sestaveny logicky a způsobem, který je pro člověka co nejsrozumitelnější. Pokud je to možné, používejte v adresách URL spíše čitelná slova než dlouhá identifikační čísla. ✔ Doporučujeme: V adrese URL uvádějte jednoduchá popisná slova. https://en.wikipedia.org/wiki/Aviation ✔ Doporučujeme: Lokalizovaná… Detail článku »
Typy souborů indexovatelných společností Google
Google dokáže indexovat obsah většiny typů stránek a souborů. Mezi nejběžnější typy souborů, které indexuje, patří: Adobe Portable Document Format (.pdf) Adobe PostScript (.ps) Google Earth (.kml, .kmz) Formát GPS eXchange (.gpx) Hancom Hanword (.hwp) HTML (.htm, .html, další přípony souborů) Microsoft Excel (.xls, .xlsx) Microsoft PowerPoint (.ppt, .pptx) Microsoft Word (.doc, .docx) Prezentace OpenOffice… Detail článku »
Přehled témat procházení a indexování (crawling, indexing)
Témata v této části popisují, jak můžete ovlivnit schopnost společnosti Google najít a analyzovat váš obsah, aby se zobrazil ve vyhledávání Google, a také jak zabránit společnosti Google v procházení určitého obsahu na vašem webu. Zde je stručný popis každé stránky. Chcete-li získat přehled o procházení a indexování, přečtěte si průvodce fungováním vyhledávání Google. Témata… Detail článku »
Začněte s vyhledáváním: průvodce pro vývojáře
Na tom, aby byl váš obsah vhodný pro vyhledávání, záleží, protože tak získáte více relevantních uživatelů, kteří si váš obsah prohlédnou. Tomu se říká optimalizace pro vyhledávače (SEO), která může vést k tomu, že na váš web přijde více uživatelů, kteří o něj mají zájem. Pokud má vyhledávač Google problémy s pochopením vaší stránky, možná… Detail článku »

