Témata v této části popisují, jak můžete ovlivnit schopnost společnosti Google najít a analyzovat váš obsah, aby se zobrazil ve vyhledávání Google, a také jak zabránit společnosti Google v procházení určitého obsahu na vašem webu. Zde je stručný popis každé stránky. Chcete-li získat přehled o procházení a indexování, přečtěte si průvodce fungováním vyhledávání Google. Témata… Detail článku »
Začněte s vyhledáváním: průvodce pro vývojáře
Na tom, aby byl váš obsah vhodný pro vyhledávání, záleží, protože tak získáte více relevantních uživatelů, kteří si váš obsah prohlédnou. Tomu se říká optimalizace pro vyhledávače (SEO), která může vést k tomu, že na váš web přijde více uživatelů, kteří o něj mají zájem. Pokud má vyhledávač Google problémy s pochopením vaší stránky, možná… Detail článku »
Údržba SEO vašich webových stránek
Pokud je váš web na Googlu a jste obeznámeni se základy SEO, máte mnoho možností, jak zlepšit zobrazení svého webu na Googlu. Při správě a údržbě svých webových stránek můžete narazit na další jedinečné scénáře, které ovlivňují vyhledávání Google. Tato příručka se zabývá složitějšími úkoly v oblasti SEO, jako je příprava na přesun webu nebo… Detail článku »
Potřebujete SEO specialistu?
SEO je zkratka pro „optimalizaci pro vyhledávače“. Rozhodnutí najmout si SEO specialistu je důležité rozhodnutí, které může potenciálně zlepšit vaše webové stránky a ušetřit čas, ale také můžete riskovat poškození vašich stránek a pověsti. Ujistěte se, že jste prozkoumali potenciální výhody i škody, které nezodpovědný SEO odborník může na vašich stránkách napáchat. Mnoho SEO agentur… Detail článku »
Příručka optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Pro koho je tato příručka určena? Pokud vlastníte, spravujete, zpeněžujete nebo propagujete online obsah prostřednictvím vyhledávače Google, je tato příručka určena právě vám. Můžete být také majitelem rostoucí a prosperující firmy, vlastníkem tuctu webů, specialistou na SEO ve webové agentuře nebo odborníkem na SEO pro kutily, který je nadšený mechanikou vyhledávání: i pro vás je… Detail článku »
Vytváření užitečného, spolehlivého a pro lidi důležitého obsahu
Automatizované systémy hodnocení společnosti Google jsou navrženy tak, aby mezi nejlepšími výsledky vyhledávání zobrazovaly užitečné a spolehlivé informace, které jsou primárně vytvořeny s cílem přinést užitek lidem, nikoliv získat pozice ve vyhledávači. Tato stránka má tvůrcům pomoci vyhodnotit, zda takový obsah vytvářejí a splňují tak nejen základní zásady společnosti Google. Vlastní hodnocení obsahu Vyhodnocení vlastního… Detail článku »
Podrobný průvodce fungováním vyhledávání Google
Google je plně automatizovaný vyhledávač, který používá software známý jako web crawler. Ten pravidelně prozkoumává web a vyhledává stránky, které přidává do indexu. Naprostá většina stránek uvedených ve výsledcích vyhledávání není do indexu zařazována ručně, ale je vyhledávána a přidávána automaticky právě při procházení webu crawlery. Tento dokument vysvětluje jednotlivé fáze fungování vyhledávání v kontextu… Detail článku »
Dostaňte své webové stránky do indexu Google
Google automaticky vyhledává stránky, které přidává do svého indexu; obvykle nemusíte dělat nic jiného, než své stránky zveřejnit na webu. Někdy však stránky přehlédne. Zkontrolujte proto, zda je váš web v indexu Google, a zjistěte, jak ve vyhledávání Google zviditelnit svůj obsah. Základní kontrolní seznam pro zobrazení ve výsledcích vyhledávání Google Zde je několik základních… Detail článku »
Zásady týkající se spamu pro vyhledávání Google
Zásady společnosti Google týkající se spamu pomáhají chránit uživatele a zlepšovat kvalitu výsledků vyhledávání. Aby se obsah mohl zobrazovat ve výsledcích webového vyhledávání Google (webové stránky, obrázky, videa, zpravodajský obsah nebo jiný materiál, který Google vyhledává z celého webu), nesmí porušovat celkové zásady vyhledávání Google ani zásady pro spam uvedené na této stránce. Tyto zásady… Detail článku »
Google Search Essentials: Technické požadavky vyhledávače Google
Zobrazení ve výsledcích vyhledávání Google nestojí žádné peníze, na rozdíl kupř. od PPC. Pokud vaše stránka splňuje minimální technické požadavky, může být indexována vyhledávačem Google. Jedná se o následující body: Googlebot není blokován, stránka funguje, což znamená, že Google obdrží stavový kód HTTP 200 (úspěch), obsah stránky je indexovatelný. Googlebot není blokován (může stránku najít… Detail článku »