S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Marketingový deník a redesign aplikace! Novinky – červenec 2018

31 dní uplynulo a my jsme, jak je již zvykem, připraveni naservírovat vám další seznam novinek za uplynulý měsíc.

„tentokrát se můžete těšit i na malé nakousnutí nového vzhledu

 

 

Celková hledanost v jednom sloupci!

(již nemusíte nic sčítat)

Sečtené hodnoty hledaností na Google a Seznamu jsme přidali do nových sloupců. Jak v přehledu klíčových slov, tak v jednorázové analýze hledanosti. První ze sloupců obsahuje hodnoty za měsíc. Druhý pak za celé období.

 

Máte správně nastavené přesměrování?

Nový sloupec v jednorázových analýzách se jmenuje Status codes. Napomůže vám ke kontrole přesměrování. Stává se, že občas přesměrování vede na další a takto se tvoří celé řady na sebe vedoucích přesměrování. Proto jsme Collabim naučili tuto funkci, to abyste měli v tomto odvětví pořádek.

Pokud uvidíte více čísel na jednom řádku, jako kupříkladu 301, 301, 200, měli byste věnovat těmto řádkům patřičnou pozornost.

 

Vyšperkování Collabimu

V půli července jsme se vydali na cestu již neodkladnou – přepsat nejstarší části kódu a zrychlit tak Collabim. Naštěstí se vše úspěšně podařilo a i vy již můžete pocítit změny. Bohužel vidět to koncový uživatel nemůže, ale když se zaměříte na odezvu Collabimu, zjistíte, že v některých částech je rychlejší.

Také jsme se v průběhu měsíce potkávali s nevyhnutelnými chybami. Veškeré opravené chyby, které nám naši drazí uživatelé a testeři píší, se snažíme opravovat a následně vždy vepisujeme do změn v aplikaci. Touto cestou se dozvíte veškeré opravy / novinky a vylepšení ihned po jejich zveřejnění. Pravidelně kontrolujte Update aplikace a mějte tak nejaktuálnější přehled o tom, co se děje v Collabimu.

Rádi bychom také zmínili, že si vážíme jakékoliv zpětné vazby z řad našich testerů a uživatelů, kteří si najdou čas a upozorní na případné mezery, nedostatky a funkce, které by stálo za to přidat do Collabimu. Děkujeme vám!

 

Marketingový deník aneb nezapomeňte vše důležité…

Proč vznikl, k čemu ho používat a jeho základní funkce vám popíšeme v následujících třech bodech.

1. bod – Proč používat marketingový deník?

Některým nemusí být jasné, k čemu takový marketingový deník používat. Pár věcí nás napadá..

  • Jaký dopad má můj článek?
    • Vytvořit článek
    • Při publikaci si zapsat poznámku k jednotlivým klíčovým slovům, které se vyskytují v daném článku (vícero variant jak vybrat klíčová slova – níže specifikujeme)
    • Následně od vzniku poznámky velice jednoduše kontrolovat jakým směrem se pohybují pozice na klíčových slovech
  • Má smysl vytvářet landing page?
    • Vytvořit landing page
    • Označit si klíčová slova, která se vyskytují na přistávací stránce
    • Sledovat dopad této webové stránky a dle toho ji upravovat / zlepšovat
  • Další důležité činnosti..
    • PPC reklamy – Google / Seznam
    • Facebook kampaně
    • Youtube videa a částky za propagaci
    • Newsletters

2. bod – Základní funkce

  • Přidat poznámku
    • Ke klíčovému slovu
    • Ke štítku
    • K stránce
  • Exportovat do .xls
  • Filtrování poznámek
    • Podle štítků | klíčových slov | stránek | datumů
  • Zobrazit poznámku v přehledu klíčového slova (viz obrázek)

3. bod – Něco navíc

V nynějších dnech a týdnech se vytváří nový vzhled celkové aplikace a na základě toho jsme se rozhodli, že je zapracujeme do marketingového deníku.. (Proto tyto funkce nenajdete v jiných záložkách a přehledech)

Líbí se vám? Co si o tom myslíte?

  • Přidat poznámku do deníku v jakémkoliv místě vašeho účtu
  • Přemisťovat, schovávat a měnit velikost sloupců
  • Profily
    • Vytvoření nových profilů
      •  Ukládat do nich nastavení rozložení sloupců

 

Lehký designový doplněk necháváme bezeslovně..

 

Zanechte nám vaše názory a poznatky na naší Facebook stránce.. Těšíme se na ně a rádi na vše odpovíme.

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit