S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Krátký report ze speciálního SEOlogera 10/2017

Přes 3 desítky tuzemských SEO specialistů se v pondělní večer sešlo – tradičně – v pražské Pintě za účelem vzdělávací akce pod hlavičkou SEOlogera, resp. předního českého SEO specialisty Pavla Ungra (odkaz na událost). Tentokrát v netradičním duchu – všichni přednášející byli zahraničí, tudíž přednášky byly v anglickém jazyce. Z důvodu cizího jazyka a trochu… Detail článku »

Co všechno víme o nové Google Search Console

V posledních dnech se objevilo několik zpráv o chystané nové verzi Google Search Console, která je již delší dobu v uzavřené betě. Několika obrázkům a informacím se podařilo uniknout na veřejnost, takže jsme již mohli zjistit, že nám GSC bude zobrazovat mnohem více dat, než doposud. Na co se v nové verzi těšit? Nově bychom měli mít přístup… Detail článku »

Novinky v Collabimu – červenec 2017

Změny v Collabimu měly poslední dobou jedno společné – jednalo se o úpravy designu. Kvůli velkým horkům jsme nechtěli servery zatěžovat novými složitými výpočty. 🙂  Ty viditelnější změny jste mohli již pár dní postřehnout, ať už na svých Collabim účtech nebo na Twitteru (viz post Jaroslava Hlavinky). O co vše se jedná?… Detail článku »

10 otázek pro nového produktového manažera Karla Hladiše

Odkud pocházíš a kde teď bydlíš? Bydlím v Českých Budějovicích, pocházím ale z Nivnice, malebné vísky na pomezí Bílých Karpat. Před 2 lety jsem se přestěhoval do Třeboně za přítelkyní, odkud jsem dojížděl do Budějovic do práce, což byla péče o budějovický e-shop. Vedle balení balíků jsem se staral i o online marketing, hlavně SEO… Detail článku »

Prezentace ze SEOloger 2017 – Jak využít data pro zlepšení obsahu webu

Je to již týden od prvního ročníku SEOlogera naživo, který pořádal Pavel Ungr. Po skončení mojí přednášky na téma „Jak využít data pro zlepšení obsahu webu“ se mne spousta posluchačů ptala na slidy, tak tady jsou 🙂 Jednalo se o moji první přednášku před větším publikem, které se skládalo z více než 50 SEO specialistů. Díky zpětné vazbě vím,… Detail článku »

Bookmarklet pro rychlé zjištění počtu výsledků

Zjišťování počtu výsledků na Seznamu po jeho redesignu pomocí parametru format=rss není pochopitelně úplně efektivní. Proto jsme (na základě diskuse ve Facebook skupině SEOloger) pro vás připravili jednoduchý bookmarklet pro zjištění počtu výsledků v Seznam vyhledávání. Bookmarklet je kus javascriptového kódu v záložce, který použijete jednoduše tak, že si následující odkaz přidáte do záložek, třeba tak, že odkaz přetáhnete do lišty… Detail článku »

Změny v Collabimu – únor a březen 2017

Chtěl bych se s vámi podělit o seznam změn, které jsme za posledních pár týdnů na Collabimu udělali. 1. Úprava jednorázových analýz Jednorázové analýzy jsme rozdělili na dva typy – zjištění pozic a hledanosti a návrh klíčových slov. Ta první umí vedle změření pozic a zjištění hledanosti na Google a Seznamu změřit pozice i na Google… Detail článku »

Redesign Seznamu: Jak zjistit počet výsledků vyhledávání

Po nedávno spuštěné nové podobě výsledků vyhledávání na Seznamu si spousta lidí všimla, že tam chybí číslo udávající počet výsledků. I když to číslo není vždy úplně přesné, tak jeho zmizení mnoho lidí překvapilo. Chci se s vámi podělit o to, jak počet výsledků zjistit. Málokdo ví, že Seznam poskytuje i RSS XML formát stránky s výsledky vyhledávání. Na… Detail článku »

Jak a proč optimalizovat obrázky pro SEO

Spousta článků zabývající se SEO tematikou úplně opomíjí problematiku obrázků. Je to dáno i tím, že Google o svém obrázkovém vyhledávání moc často nemluví a nepíše, data pro obrázky jsou v Google Analytics těžko k nalezení a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval, třeba formou přednášky na některé z mnoha konferencí…. Detail článku »

Collabim získává partnera pro rychlejší rozvoj

Collabim za posledních 7 let vyrostl ze startupu do zaběhnuté firmy se stabilní zákaznickou bází i obratem. Koncem minulého roku jsem se rozhodl, že pro rychlejší rozvoj a expanzi do dalších zemí najdu strategického partnera. Tímto partnerem se stává firma INIZIO Internet Media s.r.o., která získává 50% podíl v Collabimu. Proč právě Inizio? Inizio se… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit