Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Hubstaff vs. TopTracker | Timetracking, měření času

Dostal jsem zajímavý dotaz od našeho studenta a rozhodl se o tom napsat článek. Dneska se podíváme na téma blízké většině agentur a freelancerů. Je to čas práce a jeho měření. Porovnáme si dva programy, které jsem osobně otestoval. HubStuff, který nyní využíváme, a TopTracker, který nám náš student navrhnul. Tak pojďme na to. Proč… Detail článku »

Září 2020 v Collabimu

Je tu další měsíc a my přinášíme další novinky v Collabimu. Nejprve ale nějaké novinky ze světa. Měli jste v nedávné době problém s indexací nového obsahu na Google? Dost možná se to mohlo týkat zrovna tohoto problému. Věděli jste, že od 22.září Google nově podporuje i nová strukturovaná data? Pokud ne, pod odkazem najdete… Detail článku »

vyhledávání podle fotek

Vyhledávání podle fotek Proč vyhledávat pomocí obrázků a fotek Chtěli byste najít více podobných fotografií té Vaší, ale nevíte, jak je popsat v Googlu vyhledávači? Přesně k tomu slouží možnost na Googlu vyhledávání podle obrázků. Návod jak vyhledávat pomocí obrázků a fotek   1)Ve vyhledávači Google klikněte na možnost “obrázky”. 2)Zde zvolte možnost “vyhledávání podle… Detail článku »

Nejvyhledávanější slova na googlu

Objem vyhledávání KW na googlu   Vyhledávač google zabírá přibližně 75% českého trhu. Za průměrný měsíc v roce 2019 odpověděl Čechům na více než 803.000.000 dotazů, tedy na každého Čecha připadá přibližně 80 dotazů na měsíc. K čemu nám slouží hledanost KW se dozvíte zde. Nejvyhledávanější slova na googlu   Každý rok zveřejní google nejhledanější… Detail článku »

Hodně drobností a několik pecek – novinky v Collabimu během prázdnin 2020

Léto je za námi a s ním i většina dovolených, takže se opět můžeme naplno pustit do práce! I tak jsme však během prázdnin něco málo vylepšili a vydali několik článků v našem SEO zpravodajství, pojďme se na ně společně podívat. Novinky v Collabimu za poslední 2 měsíce Při ukládaní klíčových slov v GA/PPC analýze… Detail článku »

Sledování konkurence v Collabim

Collabim má již déle než měsíc novou sekci pro lepší sledování vašich konkurentů ve vyhledávačích: Možnosti špehování konkurentů V tabulce můžete sledovat pozice zadaných konkurenčních webů. Zelená barva písma znamená, že konkurent má horší pozici než váš web, červená označuje lepší pozici. U každého konkurenta vidíte graf s aktuálním rozložením pozic, tedy kolik jeho klíčových slov se… Detail článku »

SEO trénink je na světě a pár novinek v červnu

Dobrý den, léto je v plném proudu, všude samá dovolená, ale tým Collabimu nezahálí. Dnes se v rychlosti podíváme na novinky, které jsme pro vás vypustili v červnu 2020. Pokročilé filtrování klíčových slov V první řadě jsme konečně dokončili pokročilé filtrování klíčových slov pomocí štítků, o které jste si dlouhé měsíce psali. Nyní lze jednoduše… Detail článku »

Novinky v dubnu a květnu

Pojďme se společně podívat na ty nejdůležitější novinky, které jsme pro vás v uplynulých měsících připravili. Měření pozic Google video Zajímá Vás, jak si vedete ve video vyhledávání? Pak jistě oceníte nové rozšíření jednorázové analýzy. Nyní si můžete u pozice a u návrhů klíčových slov vybrat jako vyhledávač Google video. Doplnění informace o čase na… Detail článku »

Collabim je výrazně rychlejší, ale také jsme přidali hromadu dalších vylepšení

Pojďme se dnes podívat na hlavní změny, které se na Collabimu udály od začítku letošního roku. Jen pro připomenutí, aktuální seznam naleznete na naší nápovědě: https://help.collabim.cz/zmeny-v-aplikaci Teď už ale pojďme na to. Rychlost, rychlost a zase rychlost Víme, že je rychlost pro vás důležitá. Nechceme vás zdržovat. Proto jsme v únoru a březnu přes 30%… Detail článku »

Měsíčně se utratí v SEO méně než 5 000 Kč

Moc děkujeme všem 641 respondentům za vyplnění naší ankety, kterou jsme pořádali začátkem března 2020. Výsledek nás nijak extra nepřekvapil, potvrdil naší domněnku, že SEO není nijak extra dotovanou složkou marketingu z pohledu investic. Otázkou však zůstává, zda-li odpovídající započítávají do těchto nákladů svůj vlastní čas. Cca 3,9% jsme zařadili do kategorie “neuvedli”, přestože drtivá… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit