S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Krásný příklad optimalizace vyhledávacího snippetu

Dnes jsme narazili na krásný příklad optimalizace snippetu pro vyšší CTR (proklikovost) z vyhledávače google a to na aktuální konferenci SEO restart, který pořádá agentura MEDIO, člen skupiny TASTE, která již delší dobu tento způsob propaguje. Co myslíte, který odkaz je „nejviditejnější“? Více informací o optimalizaci snippetů najdete například ve článku Optimalizace snippetů na základě… Detail článku »

Recenze kurzu SEO Training & Social Media Digital Marketing Course 17 in 1

V rámci spolupráce s Tomášem Morávkem a jeho kurzem na UDEMY pod názvem SEO Training & Social Media Digital Marketing Course 17 in 1 (který je pro platící klienty Collabimu ZDARMA) jsme požádali Pavla Nováka (junior SEO specialista) o recenzi kurzu, nyní vám ji přinášíme. Recenze Kurzu Tomáše Morávka: O FB marketingu a sociálních medií Pokud… Detail článku »

Příspěvky z Google Moje firma v SERPu

Od loňského roku mají společnosti s ověřeným zápisem na Google Moje firma možnost psát krátké příspěvky, které se zobrazují v mapách anebo při vyhledávání jména firmy. Nyní se testuje zobrazovaní těchto příspěvků přímo ve výsledcích vyhledávání: Google Lets Businesses Post Offers to Organic Search Results    … Detail článku »

Víte, jak se odlišit v SERPu?

S tím vám pomůže report z workshopu na blogu Františka Veverky – „23. ledna pod záštitou SEO jako Brno proběhl v Brně workshop s Martinem Šimkem na téma Jak se odlišit v SERPu“ Celý článek naleznete zde: Report z workshopu s Martinem Šimkem – Jak se odlišit v SERPu    … Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit