Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Hloubka URL adresy a její vliv na ranking

John Mueller z Google odpovídal v posledních dnech na svém Twitteru na dotaz ohledně vlivu hloubky URL adresy na Google ranking. Dotaz souvisí s kategoriemi webu a tedy i strukturou složek na jedné doméně. 

Je lepší více vrstevná struktura nebo by neměla být URL adresa příliš “hluboká”? Dle Johna je to jedno a na ranking to nemá žádný vliv.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Z hlediska rankingu a SEO vyjde totiž na stejno, pokud máte URL adresu v podobě /blog/stránka nebo /blog/kategorie/stránka

John však dodává, že to může ovlivnit indexaci jednotlivých stránek a rychlost zjištění změn na stránce Google roboty. Čím více totiž Google boti musejí klikat, tím menší je šance, že Google Vaší stránku vůbec objeví. 

Proto radši posílejte “hlubší” URL adresy k indexaci manuálně pomocí Google Search Console. Tím zvýšíte šanci, že Google vaše nově vzniklé stránky objeví a zaindexuje.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit