Google updatoval mapu zobrazovanou ve výsledcích vyhledávání. Nahradil tak staré řešení, které obsahovalo pouze statickou mapu a po kliknutí na mapu došlo k zobrazení interaktivních Google map. Nově je mapa interaktivní už ve výsledcích vyhledávání a můžete se v ní pohybovat tak, jako jste zvyklí právě z Google map.
Pokud tedy zadáte do vyhledávače klíčové slovo, pro které má Google vhodné výsledky v podobě lokálních firem, zobrazí Vám i mapu, které firmy se nacházejí ve Vašem okolí. Můžete se přímo v mapě podívat na hodnocení jednotlivých firem a prokliknout se na detail vybrané společnosti.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Jaký má tato změna dopad na lokální SEO?
Je to šance pro firmy s horšími pozicemi v SERPu, jak oslovit více lidí. Pokud se Vaše firma nenachází na prvních 3 pozicích, tak se do výpisu firem na hledané klíčové slovo nezobrazí. Nově se ovšem zobrazí na mapě a je tak vyšší šance, že si Vás lidé všimnout při interakci s mapou, na které se zobrazí hodnocení Vaší firmy. Může se tak ještě zvýšit efekt kladných Google recenzí.
Je ještě velice brzy na to, aby byl někdo schopen vyhodnotit dopady této novinky. Ale proč to podceňovat a nepokusit se získat ještě více pozitivních recenzí na Googlu. V budoucnu se to může velice vyplatit v souvislosti s lokálním SEO.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »
Zdá se to jako již nesčetněkrát přehraná páska v trampském magneťáku, ze kterého znějí stále stejné šlágry. Fluktuace pozic od vydání srpnového updatu pokračuje....
Detail článku »