Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Pomůže interaktivní mapa lokálním firmám v SERPu?

Google updatoval mapu zobrazovanou ve výsledcích vyhledávání. Nahradil tak staré řešení, které obsahovalo pouze statickou mapu a po kliknutí na mapu došlo k zobrazení interaktivních Google map. Nově je mapa interaktivní už ve výsledcích vyhledávání a můžete se v ní pohybovat tak, jako jste zvyklí právě z Google map. 

Pokud tedy zadáte do vyhledávače klíčové slovo, pro které má Google vhodné výsledky v podobě lokálních firem, zobrazí Vám i mapu, které firmy se nacházejí ve Vašem okolí. Můžete se přímo v mapě podívat na hodnocení jednotlivých firem a prokliknout se na detail vybrané společnosti.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Jaký má tato změna dopad na lokální SEO?

Je to šance pro firmy s horšími pozicemi v SERPu, jak oslovit více lidí. Pokud se Vaše firma nenachází na prvních 3 pozicích, tak se do výpisu firem na hledané klíčové slovo nezobrazí. Nově se ovšem zobrazí na mapě a je tak vyšší šance, že si Vás lidé všimnout při interakci s mapou, na které se zobrazí hodnocení Vaší firmy. Může se tak ještě zvýšit efekt kladných Google recenzí

Interaktivní mapa v SERPu

Je ještě velice brzy na to, aby byl někdo schopen vyhodnotit dopady této novinky. Ale proč to podceňovat a nepokusit se získat ještě více pozitivních recenzí na Googlu. V budoucnu se to může velice vyplatit v souvislosti s lokálním SEO.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit