Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

36 SEO mýtů – Co Google údajně nevyužívá při hodnocení webů

Google prozradil, které z faktorů webů a e-shopů údajně nespadají do hodnocení stránek v organickém vyhledávání. Většina SEO specialistů a majitelů webů ráda řeší, co vše Google sleduje při určování pozic webů v organickém vyhledávání. Samozřejmě víme, že kvalitní obsah a zpětné odkazy jsou velice důležité, ohledně ostatních věcí se stále vedou diskuze. Nyní se objevil seznam (i zdroje) těchto faktorů, které Google během svého hodnocení nesleduje.

A zde jsou (odkazy na zdroje najdete na konci článku):

  1. Hodnocení vyhledávacích specialistů (Quality raters)
  2. Google Ads
  3. Like nebo srdíčka na sociálních sítích
  4. CTR v organickém vyhledávání
  5. Vracení se zpátky z webu na vyhledávací stránku Googlu
  6. Doba strávená na stránce
  7. Míra okamžitého opuštění webu
  8. Provedené interakce na webu
  9. Chování uživatelů
  10. Data z vyhledávače Chrome
  11. Google Analytics data
  12. Toolbar data
  13. Množství uživatelů na webu
  14. Opuštění košíku e-shopů
  15. E-A-T
  16. Responzivní web
  17. AMP
  18. Přesnost obsahu
  19. Autor článků na webu
  20. Strukturovaná data
  21. Počet slov na webu
  22. Odchozí odkazy
  23. Ceny produktů
  24. Délka URL
  25. Přístupnost
  26. Hvězdičky, rating a hodnocení
  27. Better Business Bureau (hodnocení firem v USA a Kanadě)
  28. Důvěryhodnost firem
  29. Stáří domény
  30. 3D obrázky a virtuální realita
  31. % počet přihlášení k odebírání emailů
  32. Profil na Google +
  33. Signály reálných uživatelů
  34. Počet stránek na webu
  35. Frekvence přidávání obsahu
  36. Moz ranking

Nenechte se ovšem zmást. To, že Google tvrdí, že tyto faktory nesleduje, nutně neznamená, že nejsou některé z nich důležité.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
V dubnu letošního roku Google oznámil změny v souvislosti s AMP (Accelerated Mobile Pages). Z těchto novinek je patrné, že ikonce blesku u stránek s AMP již pravděpodobně odzvonilo. Ikona s námi vydržela pouhých 5 let. Více v článku Konec AMP

Zaměřte se na to, aby vaše stránky obsahovaly přesný obsah a odkazy na důvěryhodné a kvalitní webové stránky. Ujistěte se, že máte vysokou míru konverze a že lidé sdílejí váš obsah. Měli byste chtít, aby uživatelé interagovali s vašimi stránkami a neodcházeli ke konkurenci. Zmíněné faktory nemusí pro Google nic znamenat, ovšem pro zákazníka ano.

Nemáte stejný názor jako níže zmíněný zdroj? Ani my si u některých bodů nejsme jisti, ale nemáme nezvratný důkaz. Pokud Vy ano, podělte se s námi o názor v komentáři níže, případně nám pošlete více info na info@collabim.com, důkaz našich specialistů moc rádi do článku přidáme!

Zdroj: https://searchengineland.com/seo-myth-busting-what-is-not-a-google-search-ranking-factor-338741

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit