Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak pracovat s nabídkou akcí na přehledu klíčových slov

Pokud si nevíte rady, jak funguje nabídka akcí na přehledu klíčových slov, tento článek vám přiblíží, jak s nabídkou akcí pracovat.

Přehled klíčových slov najdete v levém menu projektu:

Nabídka akcí

Tento přehled obsahuje seznam frází, které měříte ve vašem projektu. Nad přehledem uvidíte rozklikávací roletku, v níž najdete seznam akcí, které můžete provést s vašimi klíčovými slovy.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

V roletce pak najdete jednotlivé akce, které lze vykonat.

Tím můžete hromadně pracovat s klíčovými slovy.

Všechny dostupné záznamy

Pokud nemáte vybrané žádné položky na přehledu, akce vždy platí pro všechny dostupné záznamy.

Na obrázku výše vidíte, že v přehledu klíčových slov máme celkem 130 slov – po 10 slovech na stránku. Nemáme vybrané žádné položky, tudíž akce bude platit pro všechny dostupné záznamy -> tedy všechna klíčová slova v projektu.

Akce při aplikovaném filtru

Filtry najdete v horní části nad přehledem.

Pokud zvolíme např. filtr štítků, můžeme si na přehledu vyfiltrovat klíčová slova, která jsou označena nějakým štítkem.

Jakmile filtr potvrdíme, na přehledu nám zůstanou pouze výrazy, které jsou označené příslušným štítkem.

Na obrázku výše vidíte, že příslušným štítkem máme označená celkem 4 klíčová slova z celkových 130, která měříme v projektu. Přehled nám tedy vyfiltroval tyto 4 výrazy a pokud bychom neoznačili žádné konkrétní klíčové slovo, akce by platila opět pro všechny dostupné záznamy – pro všechna slova v rámci filtru.

Všechny záznamy na stránce

Pokud byste chtěli akci vykonat hromadně pro všechny výrazy, které se zobrazují na aktuální stránce, můžete všechny položky na stránce hromadně označit kliknutím na zaškrtávací políčko zcela nahoře. Tím se označí všechny položky na stránce.

Na obrázku výše si můžete opět všimnout, že v projektu měříme celkem 130 slov – stránkování máme nastavené po 10 klíčových slovech na stránku. Pokud výrazy hromadně označíme, akce bude platit pro všechny položky, které se zobrazují na dané stránce.

Manuální označení

V případě, že označíte jednotlivé výrazy manuálně, akce bude platit pouze pro vybrané výrazy.

Na obrázku výše nyní vidíte, že z celkových 130 slov jsme označili pouze jeden výraz, tudíž akce bude platit pouze pro toto jedno klíčové slovo.


Upozornění

Při práci s nabídkou akcí dejte pozor, zda skutečně akci vykonáváte pro správné položky. Pokud byste neměli označené žádné položky, vždy akce bude platit pro všechny dostupné záznamy na přehledu.

Na toto je třeba dát pozor obzvláště při mazání klíčových slov v projektu. Pokud byste neměli označený žádný výraz a omylem byste zvolili akci smazání, Collabim vám zobrazí ještě upozornění, kolik klíčových slov bude smazáno, pokud akci potvrdíte.

K samotné akci tedy dojde až po potvrzení.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit