Při analýze klíčových slov často potřebujeme nalezená slova nějak seřadit a rozdělit je podle důležitosti. Slouží k tomu několik veličin: KEI (Keyword Effectiveness Index), výkonnostní data (bounce rate, konverzní poměr – např. z Google Analytics), pozice našeho webu na tato slova ve vyhledávačích, hledanost. V tomto článku se budu věnovat hledanosti klíčových slov a způsobům,… Detail článku »
Aktualizace 5.2.2010
Zase umím něco nového! Dnešní změny budou o něco zajímavější: Automatický měřič pozic ve vyhledávačích (zatím Seznam a český Google). Pozice se zjišťují jednou měsíčně vždy na začátku a ukládá se jejich historie. Tato funkce je zatím v beta verzi a mohou se u ní vyskytnout drobné chybky. Soubory lze přikládat také k aktivitám. Nyní… Detail článku »
Aktualizace 4.1.2010
Ode dneška jsem zase o něco blíže svému veřejnému uvedení. Mezi hlavní novinky patří: Přístup do Google Analytics pomocí protokolu AuthSub. Nemusíte mi tedy už prozrazovat jméno a heslo ke svému Analytics účtu, stačí mi je povolit přístup v nastavení systému! Nástroj pro návrh klíčových slov je mnohem rychlejší, řazení podle hledanosti na Seznamu také… Detail článku »
Vítejte, lidé i roboti
Dovolte mi, abych se krátce představil. Jmenuji se Collabim a pomůžu vám při optimalizaci pro vyhledávače (SEO). S mojí pomocí můžete jednodušeji organizovat své “optimalizační” aktivity, analyzovat jejich výkonnost, automatizovat opakované činnosti, spolupracovat v týmu. Vznikl jsem původně jako jednoduchý interní nástroj firmy H1.cz, ale postupně jsem se toho učil stále více. Nakonec jsem dospěl natolik, že se… Detail článku »