S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Představujeme Site finder

Do konce týdne dostanou vybraní betatesteři k testování Site finder. Tento nový nástroj Collabimu změní způsob, jak vyhledáváte tematické weby pro linkbuilding a jinou propagaci. Collabim se z nástroje na pouhou evidenci aktivit promění na nástroj, který vám ty nejlepší linkbuildingové příležitosti pomůže sám odhalit.

Možnosti Site finderu si prohlédněte na videu. Odpovědi na případné dotazy hledejte pod ním. Těším se na vaše nadšené komentáře 🙂

Podle čeho se weby vybírají?

Collabim stahuje výsledky hledání vyhledávačů na klíčová slova, která jste si do něj uložili. Z těchto výsledků získává jednotlivé weby a ukládá si je. Na každé klíčové slovo a vyhledávač si ukládá prvních 20 webů.

Z čeho počítáte skóre? Jak je ovlivněno výběrem klíčových slov?

Skóre webu je součtem skóre jednotlivých slov, na která se web umisťuje ve vyhledávačích. Skládá se z:

  • Hledanosti klíčového slova na Googlu (průměrná globální i lokální),
  • pozice ve výsledcích hledání (celkový počet i jednotlivé pozice).
  • vztahu klíčového slova k webu (počet stránek webu obsahující slovo / počet všech stránek webu).

Uvedeným faktorům jsou navíc přiřazeny různé váhy.

Z výše uvedeného je jasné, že skóre je určeno právě výběrem klíčových slov. Čím více tematických klíčových slov si ke svému webu uložíte, tím lepší a relevantnější výsledky ze Site finderu získáte.

Jak filtrujete e-commerce weby?

Na titulní stránce webu detekujeme slova, typická pro prodejní weby (košík, , obchod, …) a dále je vyhodnocujeme.

Líbí se vám Site finder?

Připadá vám užitečný? Napadají vás další možnosti jeho využití? Napište svůj názor do komentářů.

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit