Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Vylepšení měření pozic a reportů

Na základě požadavků zákazníků jsme připravili další skvělé funkce. Nově můžete v Collabimu nastavit lokalitu (město), aby se do měření pozic započítávaly geograficky personalizované výsledky. Do přepracovaných reportů jsme také přidali dlouho slibovaná meziroční srovnání. Geograficky personalizované měření pozic V sekci “Nastavení webu” v Collabimu si zvolte město, pro které budeme sledovat geograficky personalizované výsledky… Detail článku »

Záludnosti při měření pozic v Google, část 2.

V tomto článku sepíši další zkušenosti, které jsem získal s měřením pozic po vydání původního článku Záludnosti při měření pozic v Google. Personalizace V předchozím článku jsem psal o možnostech vypnutí personalizace pomocí parametru pws=0. Tento parametr ale Google podle našich zkušeností již nebere v potaz, proto nemá smysl ho používat. Pro testování pozic ve vyhledávačích… Detail článku »

Novinky v reportech Collabimu

V posledních týdnech jsme kompletně přepsali reporty Collabimu. Původní, téměř 2 roky starou verzi již nebylo možné udržovat a dále rozvíjet. Srovnání za celý měsíc V předchozí verzi bylo možné v reportu srovnávat vždy pouze shodná období, např. 1. – 30. července s 1. – 30. červnem. Nebylo možné udělat srovnání za celý měsíc, tedy… Detail článku »

Dopad zvýšení DPH na ceny Collabimu

Od 1. ledna 2013 dochází k navýšení DPH z 20 % na 21 %. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni o pár korun navýšit cenu tarifů Collabimu: Cena bez DPH Původní cena včetně DPH 20 % Nová cena včetně DPH 21 % 450 Kč 540 Kč 544.5 Kč 1200 Kč 1440 Kč 1452 Kč 3000… Detail článku »

Záludnosti při měření pozic v Google

Tento článek jsem se rozhodl sepsat jako důsledek dotazů několika našich uživatelů. Představím v něm nejčastější důvody, které způsobují nepřesnosti při měření pozic. Všechny příklady budu ilustrovat na vyhledávači Google. Seznam.cz totiž dle mých zkušeností vrací stejné výsledky všem uživatelům. Personalizace Google zobrazuje každému přihlášenému uživateli trochu jiné výsledky. Pokud tedy kontrolujete ve výsledcích vyhledávání… Detail článku »

Využíváme SEO reporty Collabimu

Při tvorbě nových reportů jsme se snažili vytvořit jednoduchý přehled základních statistik webu. Místo exportu do PDF jsme zvolili editovatelné formáty (Word, dokončujeme OpenOffice). Uživatelé si tak mohou reporty jednoduše doplnit o další požadované přehledy/KPI. Výběr období Pro jednoduchost jsme zatím umožnili vybrat pouze čtyřtýdenní období reportu. Jiná období (např. od 1. do 31. dne v… Detail článku »

Vytváříme podpůrné mikrostránky

Mikrostránky (microsites nebo také satelitní weby) jsou jednoduché několikastránkové weby, vytvářené pro propagaci jednoho produktu nebo modelové řady. Hezkým příkladem je např. na web morphy-richards-48319.cz. Proč mikrostránky vytvářet? Malý jednoduchý a web se návštěníkovi lépe používá, vysoká specializace zvyšuje důvěryhodnost webu, ve vyhledávačích se objeví kromě e-shopu i další váš web, na mikrostránkách můžete vyzkoušet… Detail článku »

Novinky v Collabimu, duben 2011

Integrace s více účty Google Analytics Odstranili jsme omezení, kdy bylo možné účet v Collabimu spárovat jen s jedním centrálním účtem (nikoliv profilem) v Google Analytics. Nyní můžete každý web v Collabimu propojit s jiným Google Analytics účtem. Příklad: Web abc.cz propojím s GA účtem machala@collabim.com. Web xyz.cz musím propojit s GA účtem koutny@collabim.com, protože do… Detail článku »

Špehujte konkurenci ve vyhledávačích

Chcete vědět, jak se ve vyhledávačích daří vaší konkurenci? Článek vám pomůže odpovědět na následující otázky: Jaká je známost vaší značky v porovnání s konkurencí? Na která klíčová slova se konkurence soustředí? Z jakých webů a jaké odkazy získávají? Kolik odkazů již získali? Při srovnání budu používat e-shopy eod.cz, nakupka.cz, mall.cz a elektro-kuchyne.cz. Známost značky… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit